Mieluummin Taivaaseen!

Jeesukseenluottava

Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo. Jeesuksen luona on kaikki hyvin. Kaikki.

282

4300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten tuonkin nyt ottaa kun eri kielisissä raamatunkäännöksissä asiat ovat aivan eri lailla. Joissakin on maito-oppia pelkästään ja joissakin syvällistä viisautta jne.
      Eräskin vieraskielinen käännös pitää taivaita juuri sinä paikkana, jota koskee aikanaan TULELLA KASTAMINEN. Taivaat joutuvat ensimmäisenä maailmanlopun kynnyksellä tuliseen koetukseen.

      Ja myös sanoo Pietari kirjeessään, että kolmas taivas saattaa olla sellainen, josta Nooan väen tavoin pelastuu lopulta ehkä niinkin vähän kuin kahdeksan henkilöä.

      Taivaita ilmeisesti on monia ja eri tasoisia. Maito-taivaista alkaen. Ne, joilla on eri kielinen käännös kuten helluntaikirkko opettavat taivaasta eri tavalla kuin muut. Riippuu aivan käännöksestä se mielikuva joka on taivaasta.

      • Käännösvaiväännös

        Helluntailaiset käyttävät ihan virallisia kirkkoraamattuja. 38 on suositumpi kuin uudempi käännös.


      • Anonyymi

        "Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo. "

        Minäkin menen mieluummin taivaaseen. Odotan Jeesusta noutamaan minua sinne.

        Saatana kyllä vaanii nyt täällä maan päällä meitä ihmisiä, kenet saisi puolelleen.
        Hän myös väittää, ettei ihminen kuole. Tähän valheeseen perustuu opetus kitumisesta helvetissä.
        Käärme paratiisissa jo tämän valheen Eevalle esitti, vaikka Jla nimenomaan oli sanonut, että kuolette, jos syötte siitä yhdestä puusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo. "

        Minäkin menen mieluummin taivaaseen. Odotan Jeesusta noutamaan minua sinne.

        Saatana kyllä vaanii nyt täällä maan päällä meitä ihmisiä, kenet saisi puolelleen.
        Hän myös väittää, ettei ihminen kuole. Tähän valheeseen perustuu opetus kitumisesta helvetissä.
        Käärme paratiisissa jo tämän valheen Eevalle esitti, vaikka Jla nimenomaan oli sanonut, että kuolette, jos syötte siitä yhdestä puusta.

        Sitäpä tuota suattii ootella. Nyttennii on jo par tuhatta vuotta myöhässä.

        Turha syyttää viatonta matelijaa jos jumala oli myrkyttänyt tiedon lähteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo. "

        Minäkin menen mieluummin taivaaseen. Odotan Jeesusta noutamaan minua sinne.

        Saatana kyllä vaanii nyt täällä maan päällä meitä ihmisiä, kenet saisi puolelleen.
        Hän myös väittää, ettei ihminen kuole. Tähän valheeseen perustuu opetus kitumisesta helvetissä.
        Käärme paratiisissa jo tämän valheen Eevalle esitti, vaikka Jla nimenomaan oli sanonut, että kuolette, jos syötte siitä yhdestä puusta.

        "Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo. Jeesuksen luona on kaikki hyvin. Kaikki."

        Ja Jeesus opetti, että häneen uskomalla saisi ikuisen elämän,
        Mutta ne jotka eivät usko juotuvat kadotukseen.
        Kadotus = kuolema= katoaminen, häviäminen olemattomiin.
        Joh3:16


      • Anonyymi
        Käännösvaiväännös kirjoitti:

        Helluntailaiset käyttävät ihan virallisia kirkkoraamattuja. 38 on suositumpi kuin uudempi käännös.

        Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,


      • Anonyymi

        "Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo. "

        Ei tarvitse mennä jonnenkin ihmepaikkaan.

        Täällä maan päällähän tuo Saatana eksyttää ihmisiä hurjaa tahtia ja saa ihmiset tekemään sekopäisiä asioita. Tulokset näkyvät.
        Katso vaikka sekopäiden raivokasta halua vallata toinen valtio tuossa lähistölle.
        Ja hurjat määrät valheita, joilla sellaista tappamista ja tuhoamista perustellaan.


      • Anonyymi

        Minun Raamatussa on Mato-taivas!
        Mitä siellä oikein on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo. "

        Ei tarvitse mennä jonnenkin ihmepaikkaan.

        Täällä maan päällähän tuo Saatana eksyttää ihmisiä hurjaa tahtia ja saa ihmiset tekemään sekopäisiä asioita. Tulokset näkyvät.
        Katso vaikka sekopäiden raivokasta halua vallata toinen valtio tuossa lähistölle.
        Ja hurjat määrät valheita, joilla sellaista tappamista ja tuhoamista perustellaan.

        Maanpäällinen elämä on erittäin lyhyt itse kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo. Jeesuksen luona on kaikki hyvin. Kaikki."

        Ja Jeesus opetti, että häneen uskomalla saisi ikuisen elämän,
        Mutta ne jotka eivät usko juotuvat kadotukseen.
        Kadotus = kuolema= katoaminen, häviäminen olemattomiin.
        Joh3:16

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”


    • Kysyväinen

      Miksi kuitenkin vihaat totuutta, mutta rakastat valhetta?

      • Kysyväinen

        Miksi esiinnyt toisen henkilön nimimerkillä?
        Miksi vihaat muita ihmisiä?
        Miksi sinulle Jeesuksen sovitustyö on pahennus?
        Miksi Jeesuksen sovitusveri ällöttää sinua?
        Miksi herjaat apostoleja?
        Miksi sinä pidät suurta osaa Uutta Testamenttia valheena?


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Miksi esiinnyt toisen henkilön nimimerkillä?
        Miksi vihaat muita ihmisiä?
        Miksi sinulle Jeesuksen sovitustyö on pahennus?
        Miksi Jeesuksen sovitusveri ällöttää sinua?
        Miksi herjaat apostoleja?
        Miksi sinä pidät suurta osaa Uutta Testamenttia valheena?

        Minua ei sovimtoveri ällötä. Mistä sitä saa? Tekisin verilettuja.


      • Anonyymi

        Rakastan omenoita, tietoa ja tototuutta.

        Vihaan valheellisia kansansatuja joilla kansaa on vuosisatoja kusetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei sovimtoveri ällötä. Mistä sitä saa? Tekisin verilettuja.

        Mua ällöttää olemattomasta "sovintoverestä" hokeminenkin.🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei sovimtoveri ällötä. Mistä sitä saa? Tekisin verilettuja.

        Jos toveria etsit, mene etsimään johonkin paikkaan, missä on ihmisiä. Esim. SDP:n puoluekokoukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ällöttää olemattomasta "sovintoverestä" hokeminenkin.🤮

        Se onkin hullutusta niille, jotka kadotukseen joutuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei sovimtoveri ällötä. Mistä sitä saa? Tekisin verilettuja.

        Siinäpä sitä mietit.


    • Aikoinaan ihmiset tosiaan ovat luulleet, että taivas on kansi ja sen päällä on ensimmäinen taivas. Sen jälkeen tulee toinen kansi ja niin edelleen aina seitsemäs ja jopa kymmenes taivas. On jopa pelätty, että taivas voi pudota niskaan jos ihmiset eivät ole kuuliaisia ja siihen on ratkaisuksi kehitetty, ns. taivaantappi, näkymätön tappi joka menee pohjantähteen ja pitää taivasta ylhäällä ikäänkuin teltan keskimmäinen tukipuu.

      Enää ei niin ajatella, tietenkään, koska me tunnemme jo avaruuden, tai sitten ei.

    • Paavalihan näki kuinka sieluja nakattiin takaisin maan päälle, en nyt muista monennestako taivaasta niitä putosi, mutta tarina sinänsä toistaa Platonin näkemystä siitä, kuinka sielut syntyvät uudelleen ja voivat valita myös eläimen osan.

      • raadollinen.realismi

        Korjaus: Paavalin kirjoitetaan nähneen.


      • Anonyymi

        Käyttikö Paavali kenties samoja aineita kuin Jeesuskin näkyjen saamiseksi?


    • Ylös nouseminen voi tarkoittaa myös ihmisen kehitystä vauvasta vanhuuteen. Joku mainitsi siellä Maito-taivaan, joka viittaisi vauva-aikaan.

      Ihmiset voivat nousta ylöspäin myös sivistyksellisesti, aikakausien kuluessa ja silloin voidaan puhua 'elämän koulusta' siinä tarvitaan myös opillista koulua, sielläkin noustaan ensimmäiseltä luokalta ylöpäin.

      Jos ihminen ei halua nousta ylös tiedon kautta, silloin hänen on opittava kärsimyksen kautta, paikoilleen jääminen on yhtä, kuin että nousua ei tapahdu.

      • Paavali kijoitta 1.Kor 3:2 Annoin teille ravinnoksi maitoa, en vahvaa ruokaa, sillä sitä te ette olisi vielä kestäneet. Ette kestä sitä vielä nytkään.
        Jo aikoja sitten teistä olisi pitänyt tulla toisten opettajia, mutta sen sijaan te olette itse jälleen opin tarpeessa: jonkun olisi opetettava teille Jumalan sanan alkeet. Te tarvitsette taas maitoa, ette te kestä vahvaa ruokaa. Paavalin opeutus jatkuu.
        Kyse on evankeljumin ravinosta sielulle, vahva sana sitä eivät ymmärrä kaikki heille on maito vielä tarpeen, kokenut kristitty tarvitseen vahvaa ruokaa.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Paavali kijoitta 1.Kor 3:2 Annoin teille ravinnoksi maitoa, en vahvaa ruokaa, sillä sitä te ette olisi vielä kestäneet. Ette kestä sitä vielä nytkään.
        Jo aikoja sitten teistä olisi pitänyt tulla toisten opettajia, mutta sen sijaan te olette itse jälleen opin tarpeessa: jonkun olisi opetettava teille Jumalan sanan alkeet. Te tarvitsette taas maitoa, ette te kestä vahvaa ruokaa. Paavalin opeutus jatkuu.
        Kyse on evankeljumin ravinosta sielulle, vahva sana sitä eivät ymmärrä kaikki heille on maito vielä tarpeen, kokenut kristitty tarvitseen vahvaa ruokaa.

        "Annoin teille ravinnoksi maitoa, en vahvaa ruokaa, sillä sitä te ette olisi vielä kestäneet. "

        Hebrelaiskirjeessä 5:12-6:2 Paavali avaa mitä on maitoruoka ja mitä on vahva ruoka.
        Maitoruoka: parannus, usko Jlaan, kaste, kätten päälle paneminen, kuolleiden ylösnousemus ja iankaikkinen tuomio.
        Tämän jälkeen hän alkaa puhua vahvasta ravinnosta.
        Kannattaa lukea tekstiä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Annoin teille ravinnoksi maitoa, en vahvaa ruokaa, sillä sitä te ette olisi vielä kestäneet. "

        Hebrelaiskirjeessä 5:12-6:2 Paavali avaa mitä on maitoruoka ja mitä on vahva ruoka.
        Maitoruoka: parannus, usko Jlaan, kaste, kätten päälle paneminen, kuolleiden ylösnousemus ja iankaikkinen tuomio.
        Tämän jälkeen hän alkaa puhua vahvasta ravinnosta.
        Kannattaa lukea tekstiä eteenpäin.

        Silti esim. parannuksen teko kuuluu päivittäiseen vaellukseen, sillä synnittömiksi emme maan päällä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Annoin teille ravinnoksi maitoa, en vahvaa ruokaa, sillä sitä te ette olisi vielä kestäneet. "

        Hebrelaiskirjeessä 5:12-6:2 Paavali avaa mitä on maitoruoka ja mitä on vahva ruoka.
        Maitoruoka: parannus, usko Jlaan, kaste, kätten päälle paneminen, kuolleiden ylösnousemus ja iankaikkinen tuomio.
        Tämän jälkeen hän alkaa puhua vahvasta ravinnosta.
        Kannattaa lukea tekstiä eteenpäin.

        Kyllä


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Paavali kijoitta 1.Kor 3:2 Annoin teille ravinnoksi maitoa, en vahvaa ruokaa, sillä sitä te ette olisi vielä kestäneet. Ette kestä sitä vielä nytkään.
        Jo aikoja sitten teistä olisi pitänyt tulla toisten opettajia, mutta sen sijaan te olette itse jälleen opin tarpeessa: jonkun olisi opetettava teille Jumalan sanan alkeet. Te tarvitsette taas maitoa, ette te kestä vahvaa ruokaa. Paavalin opeutus jatkuu.
        Kyse on evankeljumin ravinosta sielulle, vahva sana sitä eivät ymmärrä kaikki heille on maito vielä tarpeen, kokenut kristitty tarvitseen vahvaa ruokaa.

        Aivan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti esim. parannuksen teko kuuluu päivittäiseen vaellukseen, sillä synnittömiksi emme maan päällä tule.

        Se on sitä kilvoittelua, josta Raamattu puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä kilvoittelua, josta Raamattu puhuu.

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Annoin teille ravinnoksi maitoa, en vahvaa ruokaa, sillä sitä te ette olisi vielä kestäneet. "

        Hebrelaiskirjeessä 5:12-6:2 Paavali avaa mitä on maitoruoka ja mitä on vahva ruoka.
        Maitoruoka: parannus, usko Jlaan, kaste, kätten päälle paneminen, kuolleiden ylösnousemus ja iankaikkinen tuomio.
        Tämän jälkeen hän alkaa puhua vahvasta ravinnosta.
        Kannattaa lukea tekstiä eteenpäin.

        Mitä on sitten vahva ruoka? Ei perusteitakaan sovi unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti esim. parannuksen teko kuuluu päivittäiseen vaellukseen, sillä synnittömiksi emme maan päällä tule.

        Näin on.


    • Kirjakääröt

      2Kor.12:2 Biblia (1776). Minä tunnen ihmisen Kristuksessa ennen neljätoistakymmentä ajastaikaa, (oliko hän ruumiissa, en minä tiedä, eli oliko hän ulkona ruumiista, en minä sitäkään tiedä; Jumala sen tietää:) se temmattiin ylös hamaan kolmanteen taivaasen. 2Kor.12:4 Temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja......

      • Anonyymi

        Harvinainen kokemus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen kokemus!

        Harvinainen kokemus!
        Nytpä oli mielissänsä nuot kaikki kolme; metsästäjä sudesta nahan nylki, iso-äiti söi kakun ja joipa myöskin viinin, jonka tyttö oli muassansa tuonut, sekä tointui taas terveeksi, mutta Punahilkka päätti: „enhän minä enään polulta juokse metsähän, jos on äitini minua kieltänyt.“


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen kokemus!
        Nytpä oli mielissänsä nuot kaikki kolme; metsästäjä sudesta nahan nylki, iso-äiti söi kakun ja joipa myöskin viinin, jonka tyttö oli muassansa tuonut, sekä tointui taas terveeksi, mutta Punahilkka päätti: „enhän minä enään polulta juokse metsähän, jos on äitini minua kieltänyt.“

        Että noin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen kokemus!

        Kiitos Jumalalle! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jumalalle! 😁

        Aamen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jumalalle! 😁

        Saunatonttu kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunatonttu kiittää.

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
        1 Kor 1:9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen kokemus!
        Nytpä oli mielissänsä nuot kaikki kolme; metsästäjä sudesta nahan nylki, iso-äiti söi kakun ja joipa myöskin viinin, jonka tyttö oli muassansa tuonut, sekä tointui taas terveeksi, mutta Punahilkka päätti: „enhän minä enään polulta juokse metsähän, jos on äitini minua kieltänyt.“

        Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jumalalle! 😁

        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
        Room 6:23


    • raadollinen.realismi

      Et sinä minnekään mene. Maassa sinä olet syntynyt ja maahan jäännöksesi jäävät. Mitään ei erkane kehostasi. Elämä on lyhyt ja ainutkertainen, kuolema lopullinen.

      • Jeesukseenluottava

        Jos minun on valittava, kumpaa uskon, sinua vai Jumalan sanaa, valitsen epäröimättä ja iloiten Jumalan sanan. 😀


      • Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jos minun on valittava, kumpaa uskon, sinua vai Jumalan sanaa, valitsen epäröimättä ja iloiten Jumalan sanan. 😀

        Minäkin uskoisin, mutta jumalan sanaa ei ole mistään saatavilla.


      • Anonyymi

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi

        Jokainen pääsee osittain taivaaseen kun hajoamistuotteena hiilidioksidi vapautuu ilmakehään. Ja uudestisyntyminen tapahtuu taas fotosynteesissä.
        Sen verran raamattu on oikeassa. Muuten se vain toistaa alkeellista maailmankuvaa.


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jos minun on valittava, kumpaa uskon, sinua vai Jumalan sanaa, valitsen epäröimättä ja iloiten Jumalan sanan. 😀

        Aivan niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin!

        Kyllä jämpti on niin!


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jos minun on valittava, kumpaa uskon, sinua vai Jumalan sanaa, valitsen epäröimättä ja iloiten Jumalan sanan. 😀

        Kännissä ja kihloissa on hyvä olla - totuus paljastuu aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin!

        Hyvin tiivistit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        Aamen! Niin se on!


      • Anonyymi

        "Mitään ei erkane kehostasi. Elämä on lyhyt ja ainutkertainen, kuolema lopullinen."

        Kuollessa elämä lähtee kehosta. Ruumis jää jäljelle.

        Jeesukseen uskoville Jeesus on luvannut iankaikkisen elämän.
        Sitä varten hän meni taivaaseen valmistamaan sijaa.
        Ja lupasi tulla takaisin noutamaan omiaan. Haudoissa kuoleman unta nukkuvat omansa hän herättää ja luo heille taivaallisen kehon.

        Niille, jotka eivät ota vastaan Jeesuksen tarjoamaa lippua taivaaseen, koittaa sitten aikanaan toinen ylösnousemus, tuomion julistaminen ja tuomion täytäntöönpano eli heittäminen tulijärveen, jossa he palavat kuin oljenkorret eikä mitään jää jäljelle.

        Heidän loppunsa on kadotus eli katoaminen eli häviäminen olemattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen pääsee osittain taivaaseen kun hajoamistuotteena hiilidioksidi vapautuu ilmakehään. Ja uudestisyntyminen tapahtuu taas fotosynteesissä.
        Sen verran raamattu on oikeassa. Muuten se vain toistaa alkeellista maailmankuvaa.

        "Ja uudestisyntyminen tapahtuu taas fotosynteesissä."

        Raamatun tarkoittama uudestisyntyminen tarkoittaa ihmisen mielenmuutosta, jossa arvot ja tavoitteet jne muuttuvat Raamatun viittoittamaan suuntaan.

        Ennen kartoin Raamattua ja Jeesusta.
        Uudestisyntymisen jälkeen olen ensin ahminut Raamattua ja myöhemmin lukenut sitä mietiskellen ja Jeesuksesta tuli Pelastajani jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännissä ja kihloissa on hyvä olla - totuus paljastuu aikanaan.

        Totuus on jo nyt esillä ja epäilijöillekin se aikanaan paljastuu. 😀


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jos minun on valittava, kumpaa uskon, sinua vai Jumalan sanaa, valitsen epäröimättä ja iloiten Jumalan sanan. 😀

        Eikös jumalan sana ole ihmisten kirjoittamaa, jumala ei ole tehnyt piirtoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännissä ja kihloissa on hyvä olla - totuus paljastuu aikanaan.

        Jeesuksen totuus on jo ilmaistu ihmiskunnalle. Jeesus Kristus on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen totuus on jo ilmaistu ihmiskunnalle. Jeesus Kristus on totuus.

        Niin kuin tuossa aiemmin todettiin, että totuus paljastuu aikanaan. Sääli teitä silmään kustuja huppanoita, vaan itsepähän olette osanne valinneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        Mahtavaa on kuulua Jeesukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa on kuulua Jeesukselle.

        Kyllä täytyy ihmisen olla melkoinen "lapanen," että alistuu jonkun ammoin sitten tapetun "Jeesuksen" orjaksi.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitään ei erkane kehostasi. Elämä on lyhyt ja ainutkertainen, kuolema lopullinen."

        Kuollessa elämä lähtee kehosta. Ruumis jää jäljelle.

        Jeesukseen uskoville Jeesus on luvannut iankaikkisen elämän.
        Sitä varten hän meni taivaaseen valmistamaan sijaa.
        Ja lupasi tulla takaisin noutamaan omiaan. Haudoissa kuoleman unta nukkuvat omansa hän herättää ja luo heille taivaallisen kehon.

        Niille, jotka eivät ota vastaan Jeesuksen tarjoamaa lippua taivaaseen, koittaa sitten aikanaan toinen ylösnousemus, tuomion julistaminen ja tuomion täytäntöönpano eli heittäminen tulijärveen, jossa he palavat kuin oljenkorret eikä mitään jää jäljelle.

        Heidän loppunsa on kadotus eli katoaminen eli häviäminen olemattomiin.

        Uskomatonta!
        Missä tällainen tulinen järvi sijaitsee? Voisi käydä tutustumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa on kuulua Jeesukselle.

        Sinä k,uulut Saunatontulle.


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jos minun on valittava, kumpaa uskon, sinua vai Jumalan sanaa, valitsen epäröimättä ja iloiten Jumalan sanan. 😀

        Aamen! "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta!
        Missä tällainen tulinen järvi sijaitsee? Voisi käydä tutustumassa.

        "Missä tällainen tulinen järvi sijaitsee? Voisi käydä tutustumassa."

        Yksi tulinen järvi kiehui yli ihan äskettäin Islannissa. Siellä voi käydä tutustumassa tuliseen järveen.


    • Yxiuscova

      Jumalan tahto on, että kaikki ihmiset pelastuvat, mutta ketään ei kuitenkaan pakoteta pelastumaan.

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!! Ihmisellä on vapaa tahto.


      • Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!!! Ihmisellä on vapaa tahto.

        Teillä tuntuu olevan tietoa tuon jumalanne tahdosta. Missä tuota tietoa jaetaan?


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!!! Ihmisellä on vapaa tahto.

        Niin on. Ellei pienestä saakka ole aivopesty uskontojen harhamaailmaan.
        Sillä Vapahtaja Olet Sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Ellei pienestä saakka ole aivopesty uskontojen harhamaailmaan.
        Sillä Vapahtaja Olet Sinä.

        ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Ellei pienestä saakka ole aivopesty uskontojen harhamaailmaan.
        Sillä Vapahtaja Olet Sinä.

        En ole Vapahtaja.


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!!! Ihmisellä on vapaa tahto.

        Niin on, jos ei ole uskovaiseksi hurahtanut.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Teillä tuntuu olevan tietoa tuon jumalanne tahdosta. Missä tuota tietoa jaetaan?

        Oletko mitään kuullut Raamatusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Ellei pienestä saakka ole aivopesty uskontojen harhamaailmaan.
        Sillä Vapahtaja Olet Sinä.

        Hyvinpä olet sitten aivosi pessyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinpä olet sitten aivosi pessyt!

        Aivan


      • Anonyymi

        Pelastuvat jumalan luomalta todellisuudelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Vapahtaja.

        Ehkä jonain päivänä kykenet siihen.
        Jotkut tosin vaeltaa uskonnon varjossa katkeraan loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Ellei pienestä saakka ole aivopesty uskontojen harhamaailmaan.
        Sillä Vapahtaja Olet Sinä.

        Jeesus on Vapahtaja.


      • Anonyymi

        Nimenomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jonain päivänä kykenet siihen.
        Jotkut tosin vaeltaa uskonnon varjossa katkeraan loppuun saakka.

        Ihana on Jeesuksen oman päämäärä. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on Vapahtaja.

        Kaikkien uskovien vapahtaja.


    • Tahdon.taivaaseen

      Taivas on jokaisen Jeesukseen uskovan päämäärä.

      • Kaipaatteko.opasta

        Sitten vaan siihen suuntaan, niin että nuppi tutisee, vai oletteko eksyksissä?


      • Jeesus.vie.perille
        Kaipaatteko.opasta kirjoitti:

        Sitten vaan siihen suuntaan, niin että nuppi tutisee, vai oletteko eksyksissä?

        Ei uskova eksy, jos vaan pitää Jeesuksesta kiinni. Jeesus vie perille, sillä hän on tie, totuus ja elämä!


      • AamenkiitosJeesus
        Jeesus.vie.perille kirjoitti:

        Ei uskova eksy, jos vaan pitää Jeesuksesta kiinni. Jeesus vie perille, sillä hän on tie, totuus ja elämä!

        Aamen!!! Taivas on ihana päämäärä!


      • Jumalantahto
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Aamen!!! Taivas on ihana päämäärä!

        Se on myös Jumalan tahto.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Aamen!!! Taivas on ihana päämäärä!

        "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Aamen!!! Taivas on ihana päämäärä!

        Pirun kylmää, tyhjää ja sätely valkaisee luutkin!


      • Anonyymi
        Jeesus.vie.perille kirjoitti:

        Ei uskova eksy, jos vaan pitää Jeesuksesta kiinni. Jeesus vie perille, sillä hän on tie, totuus ja elämä!

        Juuri niin!


      • Anonyymi
        Jeesus.vie.perille kirjoitti:

        Ei uskova eksy, jos vaan pitää Jeesuksesta kiinni. Jeesus vie perille, sillä hän on tie, totuus ja elämä!

        Nimenomaan! Jeesus on uskollinen. Hän ei hylkää, kuten me ihmiset usein teemme!


      • Anonyymi
        Jeesus.vie.perille kirjoitti:

        Ei uskova eksy, jos vaan pitää Jeesuksesta kiinni. Jeesus vie perille, sillä hän on tie, totuus ja elämä!

        Kyllä siinä mekko repeytyy jos kaikki hihhulit pitävät jeesuksesta kiinni.


    • Yximatkalainen

      Se on niin totta, että tarvitaan voimakas Jumalan sanan ja Pyhän Hengen yhteisvaikutus, että ihminen huolestuu iäisyysosastaan, kääntyy Jeesuksen puoleen ja lähtee kulkemaan kohti Taivasta.

      • Tosiasiat.huomioiden

        Ethän sinä pääse elävänäkään mihinkään taivaaseen matkustelemaan, saati sitten kuolleena.


      • Yximatkalainen
        Tosiasiat.huomioiden kirjoitti:

        Ethän sinä pääse elävänäkään mihinkään taivaaseen matkustelemaan, saati sitten kuolleena.

        Voi miten tietämätön sinä olet!


      • Trollintunnistaja
        Yximatkalainen kirjoitti:

        Voi miten tietämätön sinä olet!

        Trolli se on.


      • Anonyymi
        Yximatkalainen kirjoitti:

        Voi miten tietämätön sinä olet!

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


      • Anonyymi
        Trollintunnistaja kirjoitti:

        Trolli se on.

        Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"

        Aamen!


      • Anonyymi
        Tosiasiat.huomioiden kirjoitti:

        Ethän sinä pääse elävänäkään mihinkään taivaaseen matkustelemaan, saati sitten kuolleena.

        Kuolleena sinne pääsee, krematorion piipusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.


    • Eikiitosjeesus

      Jos taivaassa on uskovaisia niin se on yhtä helvettiä se. Toisella puolella on paremmat bileet. PS. Omat vihdat mukaan .

      • Voisinua

        Et tiedä, mistä puhut.


      • Anonyymi

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"
        Aamen!


      • Anonyymi

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"


      • Anonyymi

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."


      • Anonyymi
        Voisinua kirjoitti:

        Et tiedä, mistä puhut.

        Se on just näin. Tietämättömyys laittaa puhumaan noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin. Tietämättömyys laittaa puhumaan noin.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

        Aamen!


      • Anonyymi

        Mitä sinä horiset? Et todellakaan tiedä, mistä puhut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"
        Aamen!

        Kunnia on Jumalan!
        Kiitos Jeesukselle äärettömän suuresta armosta, jonka hän ristillä hankki, kun hän kuoli syntiemme tähden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia on Jumalan!
        Kiitos Jeesukselle äärettömän suuresta armosta, jonka hän ristillä hankki, kun hän kuoli syntiemme tähden!

        Mitä ristillä toteutti Messias?
        Tvistin ylivoimaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia on Jumalan!
        Kiitos Jeesukselle äärettömän suuresta armosta, jonka hän ristillä hankki, kun hän kuoli syntiemme tähden!

        Ei tuolla tule plussa pisteitä vaikka niin luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱

        No mikä nyt taas?


    • Kyrpärobocum

      Sellaista saatanaa ei olekaan joka helvetissä viihtyisi.

      • Eivarmastiviihdy

        Viihtyisi? Helvetissä ei varmasti kukaan viihdy. Se on pelkkää kärsimystä, tuskaa ja kaikkea kauheaa.


      • Anonyymi
        Eivarmastiviihdy kirjoitti:

        Viihtyisi? Helvetissä ei varmasti kukaan viihdy. Se on pelkkää kärsimystä, tuskaa ja kaikkea kauheaa.

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."


      • Anonyymi
        Eivarmastiviihdy kirjoitti:

        Viihtyisi? Helvetissä ei varmasti kukaan viihdy. Se on pelkkää kärsimystä, tuskaa ja kaikkea kauheaa.

        Niinpä! Se on karmea paikka!


      • Anonyymi
        Eivarmastiviihdy kirjoitti:

        Viihtyisi? Helvetissä ei varmasti kukaan viihdy. Se on pelkkää kärsimystä, tuskaa ja kaikkea kauheaa.

        "Helvetissä ei varmasti kukaan viihdy. Se on pelkkää kärsimystä, tuskaa ja kaikkea kauheaa."

        Oikeassa olet. Ei siellä kukaan viihdy.
        Helvetin tulijärvessä ihmiset palavat kuin oljenkorret eli nopeasti.
        Mitään ei jää jäljelle.
        Loppuna on kadotus eli häviäminen olemattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."

        Ei pilaantunut veri haise hyvälle.
        Elkää uskotellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Se on karmea paikka!

        Emme voi edes kuvitella, miten karmea! Mutta Jeesus pelastaa helvetiltä, kun ihminen hänen puoleensa kääntyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme voi edes kuvitella, miten karmea! Mutta Jeesus pelastaa helvetiltä, kun ihminen hänen puoleensa kääntyy!

        ”Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.”


    • Valtavatulevaisuus

      Kuvaus iankaikkisesta elämästä:
      "ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt." Ilmestyskirja 21:4

      • Nomorepainandsorrow

        And God shall wipe away all tears from their eyes; and there shall be no more death, neither sorrow, nor crying, neither shall there be any more pain: for the former things are passed away.


      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."


      • Anonyymi

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."


      • Anonyymi

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

        Jeesus on uskollinen.


      • Anonyymi

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

        Aamen! Jeesus antaa synnit anteeksi, kun hänen puoleensa rukouksessa kääntyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

        Valtava lupaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

        Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

        Kiitos Jeesus!


    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

      • Anonyymi

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

        Jeesus pitää lupauksensa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

        Valtavan hieno tulevaisuus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

        Huippu juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”

        Siunattu pelastus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

        Se onkin ihana tulevaisuus!


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

      • Anonyymi

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        "Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua."


      • Anonyymi

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Valtava näkymä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        Jeesus on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        Tieto on välitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava näkymä!

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua."

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        ”Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".

        Oma hurskaus ei tosiaan pelasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto on välitetty.

        Evankeliumi pitää julistaa.


    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."

      • Eikiitosjeesus

        Itse kunnioitan vain huomattavasti ylevämpiä persoonia.
        Sinulle Stalin on varmaan korkea pyhimys vaikka ei väkivaltaisuudessa ihan samaan ylläkään.


      • Anonyymi

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

        Suomessa ainakin on tieto, miten voi päästä taivaaseen.


    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

    • VapahtajaOletSinä

      Uudestisyntyminen ja iankaikkinen elämä ovat sitä jatkuvasti luontaisesti tapahtuvaa uusiutumista sukupolvien ketjussa. Ei siihen tarvitse kehitellä vänkäriksi jumalia ei taivaita. Kaikki sellainen on pelokkaiden ihmisten luomaa unelmahöttöä vailla pienintäkään tosipohjaa.

    • Mistä ihmeestä tiedät, mitä se jumalasi siihen taivaaseen pääsyyn vaatii?
      Mistä tiedät, että muiden lahkojen olettamat kriteerit ovat vääriä?
      Mistä tiedät, että uskot juuri siihen oikeaan jumalaan?

      Onko sinusta oikeudenmukaista, että joku oikeasti hyvä ja lähimmäisensä huomioon ottava ja rakastava ihminen joutuu helvettiin ikuisiksi ajoiksi vain sen takia, ettei uskonut samaan jumalaan kuin sinä?

      • Siihenminäkylläuskon

        Kyllä minä luotan, että Jumala tulee tuomitsemaan ehdottoman oikeudenmukaisesti.


      • Siihenminäkylläuskon kirjoitti:

        Kyllä minä luotan, että Jumala tulee tuomitsemaan ehdottoman oikeudenmukaisesti.

        Kyllä nämä uskovien "vastaukset" on kiemurtelussaan ihan omaa luokkaansa.

        Ja sitten vielä ihmettelette, miksi teille vittuillaan....


      • Asioitaseurailewa
        Keskiraskas kirjoitti:

        Kyllä nämä uskovien "vastaukset" on kiemurtelussaan ihan omaa luokkaansa.

        Ja sitten vielä ihmettelette, miksi teille vittuillaan....

        Voisin vastata tähän, vaikka minunkaan vastaukseni tuskin tyydyttää ihmistä, jolla on negatiivinen asenne kaikkeen uskovien sanomisiin.
        Kaikkeen ihmisten uskonkirjavuuteen voi vastata niin, että Jumala tuomitsee aikanaan ehdottoman oikeudenmukaisesti. Hän ottaa meistä selvän "sydänjuuria" myöten. Uskovien sirpaloitumisen eri ryhmiin on inhimillistä ja kertoo uskovienkin vajavaisuudesta sekin. Ainoa täydellinen on Jeesus Kristus. Pahoitteluni, jos se ei täytä vaatimuksiasi, mutta vastaajana on vajavainen ihminen.
        Väitän, että keljuilunne ja vihamielisyytenne uskovia kohtaan selittyy siitä, että uskovilla on jotain sellaista äärettömän arvokasta, joka ateistilta puuttuu, usko Jeesukseen Kristukseen, joka usko antaa valtavan ikuisuustoivon. Raamatussahan siitä kerrotaan.
        Koska usko toimii käytännössä rukousvastauksina ja johdatuksena, niin onhan se hienoa.
        Itse en ainakaan haluaisi elää turhaa ja tarkoituksetonta elämää ilman ikuisuustoivoa.


      • Keskiraskaseirek

        Minun asenteeni kenenkään sanomisiin ei millään tavalla riipu sanojan maailmankatsomuksesta, vaan siitä, ovatko perustelut jollekin asialle rationaalisia ja loogisia. Sellaisia argumentteja uskovilta todella harvoin näkee.

        Me molemmat tiedämme millä kriteereillä taivaaseen kristinuskon mukaan pääsee.
        Väkivaltarikollinen ja lapsenraiskaaja sinne pääsee, kunhan vaan katuu tekojaan ja ottaa jumalan armolahjan vastaan ennen kuolemaansa.

        Sen sijaan sen raiskatun lapsen ateisti-isä, joka rakastaa ja huolehtii lähimmäisistään, ei tee rikoksia vaan työnsä tunnollisesti ja on kaikin puolin "hyvä ihminen", ei sinne pääse. Raamatun mukaan isälle on oikein joutua kadotukseen ja ikuiseen hammasten kiristykseen.

        Jos tämä on sinusta oikeudenmukaista, niin meillä on aika lailla poikkeava käsitys oikeudenmukaisuudesta.

        Oikeastaan ainoa asia, joka minua uskovissa joskus vihastuttaa, on se ääretön epärehellisyys itseään ja toisia kohtaan.
        Vaikka uskovien jotkin väitteet osoitetaan moneen kertaan täysin paikkaansa pitämättömäksi ja suoranaisiksi valheiksi, niin koskaan 20 vuoden aikana mitä olen näitä palstoja seurannut, ei uskovainen ole KERTAAKAAN myöntänyt virhettään, perunut puheitaan tai saati pyytänyt muilta keskustelijoilta anteeksi erehdystään.

        Jos se tekee olosi paremmaksi, että kuvittelet ateistien olevan uskoville jollakin lailla kateellisia, niin siitä vaan.
        Itse en voi ymmärtää, miksi pitää pelätä niin paljon kuolemaa, että unelmoi jostain ikuisesta elämästä. Minulle riittää tämä yksi, enkä missään nimessä halua viettää ikuisuutta yhtään missään.


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Voisin vastata tähän, vaikka minunkaan vastaukseni tuskin tyydyttää ihmistä, jolla on negatiivinen asenne kaikkeen uskovien sanomisiin.
        Kaikkeen ihmisten uskonkirjavuuteen voi vastata niin, että Jumala tuomitsee aikanaan ehdottoman oikeudenmukaisesti. Hän ottaa meistä selvän "sydänjuuria" myöten. Uskovien sirpaloitumisen eri ryhmiin on inhimillistä ja kertoo uskovienkin vajavaisuudesta sekin. Ainoa täydellinen on Jeesus Kristus. Pahoitteluni, jos se ei täytä vaatimuksiasi, mutta vastaajana on vajavainen ihminen.
        Väitän, että keljuilunne ja vihamielisyytenne uskovia kohtaan selittyy siitä, että uskovilla on jotain sellaista äärettömän arvokasta, joka ateistilta puuttuu, usko Jeesukseen Kristukseen, joka usko antaa valtavan ikuisuustoivon. Raamatussahan siitä kerrotaan.
        Koska usko toimii käytännössä rukousvastauksina ja johdatuksena, niin onhan se hienoa.
        Itse en ainakaan haluaisi elää turhaa ja tarkoituksetonta elämää ilman ikuisuustoivoa.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Voisin vastata tähän, vaikka minunkaan vastaukseni tuskin tyydyttää ihmistä, jolla on negatiivinen asenne kaikkeen uskovien sanomisiin.
        Kaikkeen ihmisten uskonkirjavuuteen voi vastata niin, että Jumala tuomitsee aikanaan ehdottoman oikeudenmukaisesti. Hän ottaa meistä selvän "sydänjuuria" myöten. Uskovien sirpaloitumisen eri ryhmiin on inhimillistä ja kertoo uskovienkin vajavaisuudesta sekin. Ainoa täydellinen on Jeesus Kristus. Pahoitteluni, jos se ei täytä vaatimuksiasi, mutta vastaajana on vajavainen ihminen.
        Väitän, että keljuilunne ja vihamielisyytenne uskovia kohtaan selittyy siitä, että uskovilla on jotain sellaista äärettömän arvokasta, joka ateistilta puuttuu, usko Jeesukseen Kristukseen, joka usko antaa valtavan ikuisuustoivon. Raamatussahan siitä kerrotaan.
        Koska usko toimii käytännössä rukousvastauksina ja johdatuksena, niin onhan se hienoa.
        Itse en ainakaan haluaisi elää turhaa ja tarkoituksetonta elämää ilman ikuisuustoivoa.

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

    • Anonyymi

      "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

    • Anonyymi

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

    • Anonyymi

      Näitä kun lukee, pitää todellakin varmistaa menolippu helvettiin.

      • Anonyymi

        Oletko jo varmistanut ja lukinnut päätöksesi?


    • Anonyymi

      ihan tuota samaa ne opettivat jo neljäkymmentä vuotta taaksepäin: "mieluummin itkien taivaaseen kuin nauraen helvettiin"

      kopioivat vanhoja "saarnoja".

      - vain sellaisen huomion tein aikanaan, esim. oma tuttavapiirini, elivät moraalisesti korkeampaa elämää, kuin yksikään keneen sittemmin tutustuin tunnetussa lahkossa. . ., siellähän olkoot kaikki entiset rikolliset.
      ne, kun eivät osanneet elää "entisessä elämässään" edes Kymmenen käskyn mukaan.
      Sitten "suu vaahdossa" tuomitsevat toisia ???
      Kuinkas Jeesus raamatussa sanoikaan: "älkää tuomitko, niin ei teitäkään tuomita"

      • Anonyymi

        Ei ole tuomitsemista se, että kertoo, miten Raamatussa asiasta sanotaan. Uskovien pitää varoittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tuomitsemista se, että kertoo, miten Raamatussa asiasta sanotaan. Uskovien pitää varoittaa!

        Tuon mukaanhan kuka tahansa harhainen ihminen, voisi pitää oikeutenaan käännyttää kanssaihmisiään uskomaan harhoihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tuomitsemista se, että kertoo, miten Raamatussa asiasta sanotaan. Uskovien pitää varoittaa!

        Lähestymiskieltoa voi tietenkin hakea, jos kokee uskisten "varoitukset" uhkailuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon mukaanhan kuka tahansa harhainen ihminen, voisi pitää oikeutenaan käännyttää kanssaihmisiään uskomaan harhoihinsa.

        Evankeliumi on Jumalan pelastussuunnitelma.


    • Anonyymi

      Mä voin mennä sinne helvettiin jeesuksen ja muiden uskovaisten kanssa. Paremmat partyt. Taivasta ei nääs kestä pirukaan.

    • Anonyymi

      Taivaat ja helvetit on juutalaisten mielikuvituksen keksintöjä. Ihme että vaikka eurooppalaisia pidetään yleensä tolkun ihmisinä niin ne kuitenkin ovat lähteneet tällaiseen huuhaa juttuun mukaan.

    • Anonyymi

      Samoin! Ja Jeesuksen ansiosta!

    • Anonyymi

      Kuka nyt helvettiin OIKEASTI haluaisikaan???

      • Anonyymi

        Uskovaiset pystyy tekemään ilotalostakin surutalon, niin mikseipä sitten ns.taivaasta helvettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset pystyy tekemään ilotalostakin surutalon, niin mikseipä sitten ns.taivaasta helvettiä.

        Taivas tulee olemaan täydellisen onnellinen. 😁


    • Anonyymi

      aloittajalle:

      Sinäkö vain menet taivaaseen !!??

      Niin ne aikanaan opetti. . ."mieluummin Jumalan hullu, kuin maailman viisas"
      - missähän kumpikaan RAAMATUSSA lukee ???

    • Anonyymi

      Jeesus on sanonut:
      22. "Sillä teillä on siellä paratiisissa viisi puuta, joihin eivät talvi eikä kesä tee muutoksia, joiden lehdet eivät putoa. Kukaan, joka tuntee ne, ei kuole koskaan!"

      Täällä Suomessahan on havupuita, joiden neulaset eivät talvellakaan putoa. Suomalaiset pääsevät automaattisesti paratiisiin, kuten myös saamelaiset ja siperialaiset puhtoiset luonnonkansat. Välimeren maissa Jeesuksen sanojen merkitystä ei ymmärretty, mutta täällä ymmärretään.

      • Anonyymi

        Ovat ehtineet sitten jo hakata metsät paratiisissakin, jos vain 5 puuta on enää jäljellä.


      • Anonyymi

        muistui saman tapainen mieleeni helluntaisaarnaajan puheesta , n. neljäkymmentävuotta sitten.

        "mieluummin itkien taivaaseen, kuin nauraen helvettiin"


    • Anonyymi

      Ikuinen kadotus tästä lyhyestä maallisesta vaelluksesta laittaa
      minut ajatteleen mitä voisi tehdä
      paremmin ,että en kiusaajan puolelle
      joutuisi.

    • Raamattu ei opetata mihinkään taivaaseen pääsyä. Raamatun mukaan Jumala itse tulee lopulta asumaan MAAN päälle.

      • Anonyymi

        Käykö itse kaupassa? Kulkeeko bussilla?


    • Anonyymi

      Entäs kun taivaan portilla sinulle virnuileekin läski Budha: "Veikkasit väärää hevosta" ja näyttää peukulla alaspäin.

    • Anonyymi

      Mieluummin Taivaaseen .... ne ei helvetissä.
      Taivaalla on pirun kylmää ja pimeää. Ei happea, ei mitään kivaa. Vain pirullista säteilyä. Tätä ei raamatun kirjoittelijat tienneet niin kiville meni jutut silläkin kohtaa

      Se muuan puusepän tekele on siellä majoja rakennellut 2000 vuotta mutta tuskimpa tuo on saanu mitään kuvallista aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Kyllä!

    • Anonyymi

      tommosia ne opettaa, että "menen mieluummin taivaaseen", ihan niinkuin se olisi ihmisen OMA TEKO !!!

      Jumala antoi oman Poikansa, eikä niinpäin, että "minä annoin . . .

      mitä ihminen sitten Jumalalle ANTAA , JUMALA on meidät luonut "maan tomusta", ja nää "antaa" mukamas Jumalalle Jumalan luomaa, että siis , haloo !!!

      "Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI maailman ITSENSÄ kanssa"
      2 Kor: 5: 19

      • Anonyymi

        "mieluummin taivaaseen"

        Niin.
        helluntailaislle on tärkeämpää se OMA tekousko, kuin Jeesuksen sovitus ihmiskunnalle.

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa"
        2 Kor: 5:19


    • Anonyymi

      Ap, ymmärtänyt ihan väärin.
      Taivas on maan päällä, jos on ottanut Kristuksen sanoman vastaan. Ja muutoin Helvetti.
      Kuoleman jälkeen ei ole mitään, elämäsi päättyy. Paitsi, jos on Jehova tms., jolloin sut kaivetaan ylös haudastasi ja susta tulee zombie. Ei kannata kuulua Jehoviin.

    • Anonyymi

      Taivaaseen useimmat haluavat, jos sitä tosissaan miettivät, mutta harva lähtee sinne johtavalle Jeesus-tielle!

    • Anonyymi

      Jos kaikki jeesustelijat ovat siellä, menen mieluummin Helvettiin.
      Ei mulla mitään Jeesusta itseään vastaan ole.
      Jos kaikki jeesustelijat joutuu Helvettiin, niin sit menen Taivaaseen.

      • Anonyymi

        Ei minullakaan mitään satujen sankaria vastaan ole, vaan nämä omahyväiset "uskit" ne tekee asiasta vastenmielisen.🤢


    • Anonyymi

      Siitä tohvelisankarista nyt ei ole mihinkään.
      Taivaaseen menet vain krematorion piipusta. Sori siitä jos muuta luulit.

    • Anonyymi

      nää on niin "hauskoja" nää , jotka puhuu "menen mieluuummin, ihan niinkuin "pelastus Jeesuksessa olisi ihmisen OMA teko.

      "Niin HÄN siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paadutta kenet tahtoo"
      Room: 9: 18

      siis Raamattu sanoo, että "HÄN" , - ei siis ihminen päätä mitään.

      "Sillä niin on JUMALA maailmaa rakastanut, että HÄN antoi ainokaisen Poikansa,
      ettei yksikään, joka HÄNEEN uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen
      elämä" Joh: 3: 16

      siis, uskoa "HÄNEEN , - eikä "itsevalintaan" . . .

    • Anonyymi

      Jos olisi sellainen paikka kuin Rooman kirkon keksimä helvetti, ja sinne joutuisi yksikin ihminen, sinä joutuisit sinne myös, koska kukaan koskaan maapallolla elänyt ihminen ei ole ollut sen syntisempi tai vieraantuneempi Jumalasta kuin sinä. MOT

    • Taivaaseen ei synti pääse, sinnne pääsevät jota kilvoitelevat uskossa, uskonkin koetellaan kuten kultakin puhdustuu tulessa. Armosa iminen vain pelastuu taivaaseen ei mennä sinne pääsevät, uudesiti syntyneet ihmiset siis vanhurskaudetut.

    • Anonyymi

      Sillon tylsät ja sekavat jutut. Eipä tuon seura kyllä pal kiinosta.

    • Mä menen sinne, minne Kybele päättää.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti!

    • Anonyymi

      Ps. 27: 1–2
      Vapahtaj on tulossa

      • Anonyymi

        Monenkohan päivämatkan päässä tuo vielä lienee?


    • Anonyymi

      Jeesuksen ansiosta pääsen Taivaan kotiin! 😁

      • Anonyymi

        Niinhän sinä luulet.🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No voi saatana, siellä on paremmat bileet.

    • Anonyymi

      Luuk. 6: 36, 37
      Ikuinen kutsuu 🩸

      • Anonyymi

        Mistä se tuo veri valuu, onko sinulla se aika kuukaudesta?


    • Anonyymi

      Jumalan Taivas, ikuinen elämä on Jeesuksen oman määränpää.

    • Anonyymi

      Totta, hyvä valinta! Onnittelen. Täytyy muistaa, että Jumala on aina myös pahuuden ja Saatanan yläpuolella. Joskus tulee sekin päivä, että Saatana palvelijoineen häviää kokonaan. Aika kauan siellä varmasti vielä joutuu kärvistelemään, jos on tehnyt tietoisesti toisen valinnan.

      Voikaa hyvin

    • Anonyymi

      Saatana ei ole kirjoittanut kirjaa, joten emme tiedä hänen versiotaan asioista, ja jos ihminen elää synnissä maan päällä, ja joutuu helvettiin, niin miksi saatana rankaisisi häntä, hänhän on yksi hänen seuraajiaan...

    • Anonyymi

      Tuo on sitä totisinta uskoa,
      vailla pienintäkään kytkyä todellisuuteen.

    • Anonyymi

      Aivan! On äärimmäistä järjettömyyttä mennä hirvittävään helvettiin, kun ihana Taivas on Jeesuksen ansiosta tarjolla!

    • Anonyymi

      Onnellisia ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
      Jeesus Tie sinulle Isän Jumalan luokse. Jeesus on Totuus, joka vapauttaa Sinut. Jeesus on Elämä, jossa sinulla on tulevaisuus ja toivo. Jeesus rakastaa sinua.

    • Anonyymi

      Kauanko jessen ejakulointi oikein kestää kun se on ollut tulossa jo vaikka kuinka kauan?

      • Anonyymi

        Loppuhuipentuma on uskovaisten puheitten mukaan lähellä.


    • Anonyymi

      Saunatonttu on sinun ainoa jumalasi, älä pidä muita jumalia.
      Amen.

      • Anonyymi

        Saunatonttua ei kannata vihastuttaa, ettei se paisko kiuaskiviä pitkin saunaa.


    • Anonyymi

      Jeesuksen luo, sen sekopään!
      No ei helvetissä.

    • Anonyymi

      Mene siis ja käy nukkumaan,ettet syntiä tekisi

    • jeesukse luo pääseen kun suostuu ottamaan vastaa sen armon minkä hän tarjoaa omille, kaille jotka ottava hänet vastaan hän antaa voiman tulla Jumalan lapseksi.

      • Anonyymi

        Ja jos on kiltisti niin Joulupukki ottaa vastaan tontuksi Korvatunturille.


    • >>Menen mieluummin Taivaaseen Jeesuksen luo kuin helvettiin Saatanan luo>>

      Oletko aivan varma, että tässä ovat sinun vaihtoehtosi?

    • Anonyymi

      Oletpa Sinäkin mennyt halpaan kun uskot näitä satuja oikein "todeksi". Lääkitys ei ole kunnossa.

    • Anonyymi

      Miten siellä saadaan äärettömän pitkä aika kulumaan?
      Miljardi maan vuotta on siellä silmänräpäys.
      Voisi kuvitella, että jossain vaiheessa aika käy helvetin pitkäsi. Kaikki on nähty ja tehty.

    • Anonyymi

      Voisi sitä vielä tuhat vuotta luojaa ylistää. Ja kerran vielä.
      Taivaallisen dementian siellä sairastetaan.

    • Anonyymi

      Moni haluaa Taivaaseen, mutta harva kulkee oikeaa tietä pitkin, joka sinne johtaa ja vie. Se tie on Jeesus Kristus.

      • Anonyymi

        Kynnysmattonako te sitä jeesustanne pidättekin?😁


    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää millaisia vapaa-ajan vietto mahdollisuuksia Taivas tarjoaa.
      Eihän koko aikaa katsella Suuren Johtajan kasvoja.
      Äärettömän pitkän ajanjakson kuluessa tästä saattaa kehittyä vakava ongelma. Tyytymättömyys vallitsevaan tilanteeseen leviää.
      Osa hartaasta väestä saattaa haluta lähteä vaikka Helvettiin.
      Kuinka tämä tullaan ratkaisemaan, sen aika näyttää.

    • Anonyymi

      Taivaassa voi harrastaa pukkihyppyä pappien kanssa, tosin nakuna.
      Ja painia nakuna pappien kanssa ja muuta vastaavaa.

    • Anonyymi

      Kaikille hihhuleille on varattu oma pappi tai munkki kämppäkaveriksi.
      Ja samalla kumppaniksi.

    • Anonyymi

      Taivaassa saattaa olla paljon lampaita. Niistä raamattu puhuu yhtenään.

    • Anonyymi

      Luulisi, että kaikki haluaisivat mieluummin taivaaseen, mutta ei se niin ole.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan, koska siellä jokaista odottaa viriili munkki tai pappi kämppäkaveriksi.

    • Anonyymi

      Ihana paikka! Taivaassa Jeesuksen Kristuksen luona Taivaan kodissa! 😁

      • Anonyymi

        Ei kaikki hihhulit mahdu jessen kainaloon.


    • Anonyymi

      Aloittaja uhkaa siis Helvetillä? Tämä juuri on uskontojen pimeä puoli. Syyllistetään ja pelotellaan ihmisiä joilla voi olla muutenkin vaikeaa. Kaikki kristilliset eivä ole samanlaisia, eikä muslimitkaan. Unohda ainakin se Helvetti ja etsi sitä olotilaa mikä tuntuu hyvältä.

      • Anonyymi

        Tuollaiset helvetillä uhkailut täyttää laittoman uhkauksen tunnusmerkit. Tosin niihin syyllistyy yleensä henkilöt, jotka eivät ole vastuullisia jutuistaan.


    • Anonyymi

      Taivaaseen ainakin minä haluan.

      • Anonyymi

        Siinäpähän haluat, maan alle sinä kuitenkin joudut.


    • Anonyymi

      Superhyvä aloitus, selvin sanoin.

      • Anonyymi

        Tulee vaan mieleen, että onkohan aloittaja ollut selvinpäin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Satuja lapsille ja hölmöimmille aikuisille.

    • Anonyymi

      Ei ihmiset aina voi valita, minuakin eno käytti hyväksi siinä meni seksuaalisuus ja alko sekopäinen elämä. ainoastaan himo oli jotain mistä saa jotain irti.

      • Anonyymi

        Oliko tämä enosi harras uskovainen?


    • Anonyymi

      Montako lammasta kuuluu haaremiinne?

    • Anonyymi

      Suuri lampaankasvatusopas ei kerro kaikkea.
      Paljon niitä on. Vuohia, uuhia, vohlia sekä pässejä on vähemmän.

    • Anonyymi

      No, Tummelia kuluu paljom.
      -Uskovainen

    • Anonyymi

      Minä menen ainakin helvettiin

    • Anonyymi

      Papin kainaloon nukahtaminen on sitä suurinta onnea taivaassa.
      -Jukka

      • Anonyymi

        Ole vaiti.


    • Anonyymi

      Hienoa, mutta Saatana asuu lihallisuudessa ihmisen hahmossa perisyntinä sukupolvien ketjussa, jotka eivät opettaneet Jumalan Sanaa, eivätkä voineetkaan koska eivät kuuluneet Jumalan Sanalle kuin vanhasti. Perisyntinä ihmiset perivät sen tottelemattomuuden hengen, joka on kuollut Jumalan Sanaan päin, joka ei tunne Pyhää Henkeä, vaan kuvittelee olevansa aina ajatus ja maha ihmisen kuvan mukaisesti ja joka on ilman Jumalan kuvaa ja vailla Jumalan henkeä. Tämä henki, joka on ihminen maan päällä on Saatana. Helvetti taas ei ole olemassa tulipätsinä vaan paikka on nimeltään kadotus, joka on todella pimeä paikka, siellä on ihmiset, jotka eivät ottaneet vastaan Jumalan Sanaa, eivätkä ole ehtineet katua syntejään. Ne ihmiset kuuluivat langenneelle enkelille. Olivat unohtaneet Jumalan Sanan ja hukkuneet lihallisuuteen. Selkeästi sanottuna unohtaneet Jumalan olemassa olon ja kuolleet lihallisuutensa. Ylkä saapui. Nämä ihmiset eivät olleet valmistautuneet siihen päivään, että Jumala on. Saatana hävisi silloin tuon taistelun lopullisesti sen ihmisen kohdalla. Peto, väärä profeetta ja antikristus, joutuivat tuolloin kadotukseen. Se tapahtui sen ihmisen kanssa, joka joutui kadotukseen kuollessaan.
      Se koskee, joka ainutta ihmistä kuolemansa hetkellä maallisessa ajassa. Nyt kuitenkin Jumalan Sana on tulossa takaisin ihan kohta. Evankeliomistyö on päättymässä. Kun vuosi vaihtuu on ihmisten hyvä otaa opiksi vanhoista virheistä ja on aika etsiä nyt Jumalan Sanaa.
      Angelus Dei

      • Anonyymi

        Hienoa, mutta Saatana asuu lihallisuudessa ihmisen hahmossa perisyntinä sukupolvien ketjussa, jotka eivät opettaneet Jumalan Sanaa, eivätkä voineetkaan koska eivät kuuluneet Jumalan Sanalle kuin vanhasti. Perisyntinä ihmiset perivät sen tottelemattomuuden hengen, joka on kuollut Jumalan Sanaan päin, joka ei tunne Pyhää Henkeä, vaan kuvittelee olevansa aina ajatus ja maha ihmisen kuvan mukaisesti ja joka on ilman Jumalan kuvaa ja vailla Jumalan henkeä. Tämä henki, joka on ihminen maan päällä on Saatana. Helvetti taas ei ole olemassa tulipätsinä vaan paikka on nimeltään kadotus, joka on todella pimeä paikka, siellä on ihmiset, jotka eivät ottaneet vastaan Jumalan Sanaa, eivätkä ole ehtineet katua syntejään. Ne ihmiset kuuluivat langenneelle enkelille. Olivat unohtaneet Jumalan Sanan ja hukkuneet lihallisuuteen. Selkeästi sanottuna unohtaneet Jumalan olemassa olon ja kuolleet lihallisuutensa. Ylkä saapui. Nämä ihmiset eivät olleet valmistautuneet siihen päivään, että Jumala on. Saatana hävisi silloin tuon taistelun lopullisesti sen ihmisen kohdalla. Peto, väärä profeetta ja antikristus, joutuivat tuolloin kadotukseen. Se tapahtui sen ihmisen kanssa, joka joutui kadotukseen kuollessaan.
        Se koskee, joka ainutta ihmistä kuolemansa hetkellä maallisessa ajassa. Nyt kuitenkin Jumalan Sana on tulossa takaisin ihan kohta. Evankeliomistyö on päättymässä. Kun vuosi vaihtuu on ihmisten hyvä ottaa opiksi vanhoista virheistä ja on aika etsiä nyt Jumalan Sanaa.
        Angelus Dei

        Post Scriptum. Äläkä unohda, että Pyhä Henki on läsnä aina. Ne ovat kaikki saaneet Jumalan Sinetin, jotka ovat löytäneet Jumalan Sanan, joka on Kristus, Vapahtaja.


    • Anonyymi

      Tiede ykkösessä oli mielenkiintoinen ohjelma viruksista. Ne ovat kulkeneet ihmisen evoluution mukana miljoonia vuosia. Osa on jopa hyödyllisiä, kuten eräät, jotka auttavat istukan kehittymisessä. Nisäkkäiden kehitykselle tästä on ollut valtava hyöty.
      Joulun jälkeenhän se Mariankin istukka taas irtoaa.

    • Anonyymi

      Puhut jälkeisistä.

    • Anonyymi

      Pyhä henki on läsnä aina kun on ilmavaivoja.

    • Anonyymi

      Hieno ajatus. Totta tuo.

    • Anonyymi

      Moni varmaankin haluaisi Taivaan kotiin, jossa kaikki on hyvin, mutta harva haluaa kulkea sinne oikeaa tietä, joka sinne johtaa, nimittäin Jeesus-tietä.
      ”Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
      Joh 14:6

    • Anonyymi

      Taivas olisi normaali järkiselle yhtä helvettiä.

    • Anonyymi

      Jeesukseen uskovalla ja häntä seuraavalla on ihana tulevaisuus.

    • Anonyymi

      Joo, yöt rasvatun papin kainalossa.
      Ja papin kainalot tuoksuvat viagralle eli jököttää koko yön molemmilla.

    • Anonyymi

      Jeesus ei hylkää, eikä jätä.

    • Anonyymi

      Silloin kun jää nalkkiin.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe