PIIPPOLASSA JARVA KERTOILEE:
OneCoineja pääsee käyttämään jo DealShakerin kautta, ja myös minun hoitolani tuotteita voi ostaa coineilla. Vielä on mahdollisuus ostaa omaa koulutuspakettia, jonka kautta saa omia OneCoineja, joilla voi ostaa mm minun palveluitani. Tällä hetkellä helposti saat noipeasti tuplattua rahasi arvon, ja saat näin esimerkiksi hoidot ikään kuin puoleen hintaan. Kysy minulta tarkemmin.
Ota rohkeasti yhteyttä, tässä saattaa olla Sinunkin elämäsi tilaisuus!
Kiinnostuitko? Lähetä viestiä, niin otamme sinuun yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimella.
Lue lisää: http://haaveistatodeksi.webnode.fi/onecoin/
USKALLA SUKELTAA - OTA VELKAA - TEE IKIMUISTOINEN SIJOITUS!!!
ANNA UNELMILLESI SIIVET - ONECOIN VIE SINUT UNIIN
FAKTAAVÄLILLÄ
9
541
Vastaukset
- KIITOS-TRI-HUJA
NIIN TEIN. MUIJA LÄHTI JA MUKULAT.
- jarvanvehkeistökinkö
Avotampio_ kirjoitti:
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA!!!
POIJJAAAT! TAASEN!mutta onko jarvan vehkeessä pitkä karva?
- FAKTAAJOSKUS
jarvanvehkeistökinkö kirjoitti:
mutta onko jarvan vehkeessä pitkä karva?
Sänkiäinen, KUULEMMA.
- piippolan_frouva
"En kuitenkaan ole tehnyt uusia diilejä. Meillä eksän kanssa yhteiset tilit onecoiniin, ja todella riitaisa ero, joten en pistä tikkua ristiin nyt niin kauan kuin tilit on jaettu."
- TEAM-AHMA
ONECOIN- HERÄTTÄJÄJUHLAT PIIPPOLASSA. VARAA LEIRIPAIKKA ONETOIMISTOSTA LAHDESTA. Q2 ON LÄHELLÄ.
TURVALLISTA MATKAA, TEAM AHMA - VAIN-COINEILLA
PIIPPOLASSA JYTISEE. RIPSET TUUHEIKSI JA SAMALLA ALAPARTA!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2114005Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k203023Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2581815Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371155Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11155Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431010Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin81747- 63715
- 176700
- 30677