Vaasan "tuntihotellista" saa päiväkahviseuraa vaitiololupauksella ja kiltti setä lapsenvahtina: "Lähiöissä syntyy ihmisillä naapurustonsa kesken tuttavuuksia, joissa lainataan lehtiä, istutaan päiväkahvilla tai rinkulateellä, ja avustetan kotitalous-teknisiä asioita, ja ollaan lapsenvahteina, yms..".
Jarinhotellin monipuoliset palvelut, kiltti setä lapsenvahtina ja päiväkahviseuraa 24/7.
Tuonne eivät uskalla edes adventistit mennä.
Avustetaan myös kotitalousasioissa ja vaitiolo on taattu. Leivotaan namikkaita "rinkuloita" vaikka yhdessä.
Aikuisviihteeseen päiväkahvin merkeissä kuuluu myös lehtien vaihto.
"Hotellista" päiväkahviseuraa
62
1089
Vastaukset
- Arvosanatlöytyy
Hotellista saa myös opetusta mm. masturbaatiosta. Opetusta annetaan adventistisessä viitekehyksessä.
- Lujaperustus
Hotelli toimii "terveellä" ja vankalla adventistisella perustalla.
- Kivi-adventismissa
Sitä se on Jarin kohdalla, kun on lapsena kannettu polkuja käydessä tuohikontissa pää alaspäin, eikä ole nostettu kivien ja juurakoiden kohdalla.
Kivestä päähän saaneita tuntuvat olevan kaikki adventismin piirissä pörräävät ja pörränneet? Teillä on terävä huomiokyky, ja vilkas mielikuvitus.
Minun "hotellillani" ei ole tekemistä uskonnollisten tai/ja hengellisten organisaatioiden -etujärjestöjen tai näiden yhdistystoimintojen, tai kirkkojen kanssa ja -em. organisaatioiden opetustyössä.
Minun hotellissani voi saada rinkulateet ja lättyleivät, ja lapsenvahdinkin hommat onnistuvat.
Kirjoitan yksityistä harrastus-aiheista blogiani.- Tilinteko
Uhrasit parhaat miehuusvuotesi adventismin alttarille, mitä jäi käteen?
Paljon adventistiystäviä?
Enemmän pystytissisiä neitoja? - kiinnostunutnuorimies
Jari antaisitko lättyleivän ohjeen.
Kiitos kutsusta päiväkahville. kiinnostunutnuorimies kirjoitti:
Jari antaisitko lättyleivän ohjeen.
Kiitos kutsusta päiväkahville.Lättyleipä on minun oma keksintö, mutta on itämaisesta kohottamattomasta leivästä sovellettu.
Syön itse lättyleipääni joka päivä. En viitsi enää leipoa kohottamalla leipiä.
Kaupan graham ja muistakin kokojyväjauhoistaonnistuu lättyleipä.
Minulla on oma viljamylly.
Olen puhelimessa, en saa linkkiä mutta etsi hakukoneella: "jarinhotelli kevyen lompakon reseptipankki lättyleipä" On tuolla.Tilinteko kirjoitti:
Uhrasit parhaat miehuusvuotesi adventismin alttarille, mitä jäi käteen?
Paljon adventistiystäviä?
Enemmän pystytissisiä neitoja?Raamatun tutkiminen on antanut minulle hyvää tietoa Raamatun asioista.
Adventtikirkossa voi vallan mainiosti persoonat viettää hengellisesti teologian suhteen pyhää elämän- arvo harrastus toimintaa. En ole erossa syystä että olisin väärää oppia löytänyt. Teologia on vankasti Kristus kalliolla. Ihmisten kanssa täytyy itse tulla toimeen ja jaksaa pitää itse myös joka paikassa missä on ihmisiä.- kiinnostunutnuorimies
Kiitos Jari minioista resepteistä.
Hyvää budjettiruokaa.
Täytyy kokeilla. Sinulla on ruoka asiat hanskassa. Voisit vaikka perustaa pitopalvelun. kiinnostunutnuorimies kirjoitti:
Kiitos Jari minioista resepteistä.
Hyvää budjettiruokaa.
Täytyy kokeilla. Sinulla on ruoka asiat hanskassa. Voisit vaikka perustaa pitopalvelun.Hei_!_
Mukavaa että reseptini ovat mieluisia.
Olen kehittänyt ja valinnut reseptini tietyn suuntaisen ruokavalion mukaan.
Rseptini ehtona ja missiona on ruoan edullisuus.
Olen sivua joillakin sanoilla esitellyt.
Omasta ruokavaliostani olen suolan, sokerin, kaiken huonon hiilihydraatin sekä kaiken raffinoidun jättänyt kokonaan pois.
Ikää alkaa tulla, ja siksi on huolehdittava terveydestä hyvin ruokavalion suhteen myös.Täsmennys; Lapsenvahdin hommat tarjoillaan kuitenkin vain kvalifikoiduille henkilöille; - Pitää olla minut hyvin tunteva henk koht tuttava.
- työttömänläskitytär
Haluaisitko olla 17v pastorin tyttären lastenvahtina ja paljonko pitää maksaa?
työttömänläskitytär kirjoitti:
Pitää ensin laihduttaa läskit pois painoindeksi optimaaliselle tasolle. Sitten sen jälkeen vanheta muutamalla vuodella. Inhoan läskiä, etten edes lapsenvahdiksi 17- kesäiselle.
- Pastori.Turusta
työttömänläskitytär kirjoitti:
17 vuotiaalla pastorilla harvemmin on vielä lasta, tosin Toivonlinnan opinahjoa käynyt voi olla jo 17 vuotiaana hyvinkin isä?
Pastori.Turusta kirjoitti:
17 vuotiaalla pastorilla harvemmin on vielä lasta, tosin Toivonlinnan opinahjoa käynyt voi olla jo 17 vuotiaana hyvinkin isä?
Minä olen pakettikaupalla kuluttanut kondomeita joka päivä 16- vuotiaana 1974;
15- vuotiaan tyttöystäväni kanssa. En ole pastoriksi ryhtynyt kuitenkaan.
Vanhemmat eivät estäneet kondomipakettien kuluttamista.
Myöhemmin on saattanut olla naisten kanssa E-pillereiden käytössä väärinkäsitystä mahdollisesti, mutta minun seksikumppanit eivät ole koskaan elämässäni olleet alaikäisiä.
- Minusta olisi aivan paikallaan lopetella kaikenlainen tuollainen vihjailu ja vainoharhaisuus.
Olen kirjoitellut pitkät pätkät yleisiä integriteetti- legitiimiys- asioita.
Minuun ei ole syntynyt tuomari-esimies-johtajan virkaa missään -Viranhaltijateitä on pakko aina mennä. Kunnallispolitiikon itsenäinen toimivalta on äänestyslappu toimielimen päätöksenteossa. En itsekään sen suurempaa valtaa luule olevan itselläni. Olen eläkepäivillä jo iät ajat, -en ole solminut ainuttakaan johtaja -esimies-alais-sopimusta eläkepäivilläni.
Pappis ja pastorikunnan työasiat eivät minulle kuulu, eikä suhteet heihin. Heillä on työnantajansa, en ole työkaveri, enkä alainen kenellekään.
- kaikkikäyOK
Jarin houkuttelevat tarjoukset: Lättyleipä on niin maukasta, että siihen hullaantuvat kaikki komeat pojat ja pystytissiset.
- tautia.liikkeellä
Täytyy todeta, että aika sairas on teitin ateistien kirjoitustapa. Mutta, sitähän se maailman henki on. Sydämen kyllyydestä teitinkin suu puhuu.
Suomeksi sanottuna pimeetä porukkaa, ei voi välistää euroakaan. - JarinIhailijoille
Adventistit väittävät kulkevansa valossa mutta tämä valo on pimeyttä.
Jari on adventismin uhri niinkuin moni muukin sapattiöykkäri.
- Pastori.Turusta
Kävin tuossa Jari Laurilan luona päiväkahveella/-teellä ja samalla tietysti tarkistin sen perseneitsyydenkin. Mies on tainnut olla aina näkytilassa, kun sinne vakoon on häntä survottu. Sen verran oli kulahtanut se ryppyreikä.
Vakavissani sanoen suositan jotakin rakentavampaa tekemistä kuin minun huumoripitoisten lausekkeiden poimintaa viestiketjujen aloituksiksi vuosien varrelta.
En pidä opetusvirkoja. En ole jäsen kirkoissa enkä uskonnollisissa organisaatioissa taikka/ja näiden seurakunta-yhdistystoiminnoissa.
En opetustehtäviä pidä. Luonnollisena henkilönä olen keskustelija foorumilla.
Esimies-johtaja-tuomari-vanhemman virkaa ei minuun missään laillisella tavalla ole.
Vietän eläkepäiviäni.- ole.itse.esimerkkinä
"Vakavissani sanoen suositan jotakin rakentavampaa tekemistä kuin minun huumoripitoisten lausekkeiden poimintaa viestiketjujen aloituksiksi vuosien varrelta."
Mikä yksinoikeus sinulla on esittää "huumoripitoisia lausekkeitasi" täällä? Aivan yhtä suuri oikeus muilla on repiä "huumoria" niistä. ole.itse.esimerkkinä kirjoitti:
"Vakavissani sanoen suositan jotakin rakentavampaa tekemistä kuin minun huumoripitoisten lausekkeiden poimintaa viestiketjujen aloituksiksi vuosien varrelta."
Mikä yksinoikeus sinulla on esittää "huumoripitoisia lausekkeitasi" täällä? Aivan yhtä suuri oikeus muilla on repiä "huumoria" niistä.Minä en revi mitään ihmisiä koskevista henkilökohtaisuuksista koskaan.
En osoittele ketään synneistäkään henkilökohtaisella tavalla.
- Olen Raamatun kysymyksissä.
- Joitakin rupattelujani on ollut, sekä opastusta integriteetti- legitiimiys- asioihin.- Uskottavuusongelmat
Kukaan adventisti ei halua keskustella Jarin kanssa jos olet huomannut tämän asian.
Myös kukaan adventisti ei usko että Jarin neitsyt perseestään. Uskottavuusongelmat kirjoitti:
Kukaan adventisti ei halua keskustella Jarin kanssa jos olet huomannut tämän asian.
Myös kukaan adventisti ei usko että Jarin neitsyt perseestään.En minäkään näe mitään syytä keskustella "adventistien" kanssa täällä.
Persuiksissa on neitsyys minulla edelleen, mutta en siitä huolimatta halua miestä puolisoksi.- tosiasiatpuhuvat
Jotkut homot eivät saa edes naistakaan puolisoksi.
- pohtimisen.aihetta
jarinhotelli1 kirjoitti:
En minäkään näe mitään syytä keskustella "adventistien" kanssa täällä.
Persuiksissa on neitsyys minulla edelleen, mutta en siitä huolimatta halua miestä puolisoksi."Persuiksissa on neitsyys minulla edelleen, mutta en siitä huolimatta halua miestä puolisoksi."
Eikä k u k a a n halua sinua. Ainakaan tervepäinen.Mistä luulet johtuvan? pohtimisen.aihetta kirjoitti:
"Persuiksissa on neitsyys minulla edelleen, mutta en siitä huolimatta halua miestä puolisoksi."
Eikä k u k a a n halua sinua. Ainakaan tervepäinen.Mistä luulet johtuvan?Terveisiä perseestä lämpimästi!
tosiasiatpuhuvat kirjoitti:
Jotkut homot eivät saa edes naistakaan puolisoksi.
On se rankkaa niillä homoilla, jos ei edes naista saa. Kamalaa.
pohtimisen.aihetta kirjoitti:
"Persuiksissa on neitsyys minulla edelleen, mutta en siitä huolimatta halua miestä puolisoksi."
Eikä k u k a a n halua sinua. Ainakaan tervepäinen.Mistä luulet johtuvan?Pysytellään perseestä neitsyeinä niin niitä homoja harmittaa.
- toi.otaJaris
Kuinka paljon sinulla Jari on ollut ryyppykavereita, homoja ja jehovan todistajia ystävinä/kavereina?
Adventistit ovat kyllä sinut hylänneet mutta miksi? toi.otaJaris kirjoitti:
Kuinka paljon sinulla Jari on ollut ryyppykavereita, homoja ja jehovan todistajia ystävinä/kavereina?
Adventistit ovat kyllä sinut hylänneet mutta miksi?Voi valtavaa sitä ryyppykavereiden määrää, se oli aivan valtavan mahdoton. Kapakat täynnä ryyppykavereita nuoruuden päivinä.
Jehovan todistajia ja homoja aivan mahdottomat määrät.
Komealla miehellä riittää ryyppykavereita, homoja ja Jehovan todistajia elämänsä komeuden ja voimiensa päivinä.
Haluaisitko aivan tarkan laskelman, ja kirjanpidon?toi.otaJaris kirjoitti:
Adventistit ovat kyllä sinut hylänneet mutta miksi?Älä vaan koskaan kuvittele että vastaan tällaisiin viesteihisi kaikessa vakavuudessa.
Aivan leikkimieltä ja huumoria enimmäkseen laskettelen.
Turhaa siis minulle lähetellä vastaavanlaisia.
- pyhyhpyyhi
Onko Adventtikirkon jäsenyyden jatkumisen edellytyksenä että miespuolisen jäsenen on oltava perseestä neitsyt?
Jari ei tykkää esimiehistä ja istua enää Adventtikirkon penkeissä.
Adventismi on taaksejäänyttä seikkailua ja kiinnostus on lopahtunut täysin adventistinaisia kohtaan.
Nyt pitää saada nuorta (ei esimiehiä enää)..... viedä hotelliin päiväkahville tai yrttiteelle. - tähänontultu
Jarin esimieskiintiö on täynnä ja nyt kiinnostaa nuoriso ja lapsityö.
Hei_!_
Lasken toisinaan selvää huumoria ja leikkiä.
Tapani olla huumorimielellä on ollut elämässäni vaikeuksiakin aiheuttava asia.
Varsinkin kirjoitettu teksti ei näytä ihmisen kasvoja, äänen sävyjä mistä voisi havaita leikinlaskun.
Kirjoitetun tekstin tärkeilevät tosikot ottavat kaiken vakavissaan vaikka mitenkä luulisi ja ajattelisi että pitäisi täysikärkisen ymmärtää leikkimieli, ja lööperisanat.
Joku pitää tapanaan poimia vuosiakin vanhoja letkautuksiani viestiketjujen aloituksiksi.
Olen kristityn ihanteellisesta mallista tinkinyt siis paikoin kaksimielisen ja rahvaan arkikielen kielenkäytön muodossa. Tiedän tämän kyllä, ja olen havainnut että ryhmissä on vastuissa ihmisiä joilla ei tietotaito riitä muuhun kuin toisen rahvaanomaisten arkikielen sanankäytön etsintään.
Minulla oli kerran työelämässä työkaveri joka kulutti työaikansa minun jäljessä minun mahdollisten virheiden etsintään. Tällä tavalla työnantaja oli palkannut kaksi ihmistä minun paikalle, toinen suorittaa ja toinen etsii 8 tuntia päivässä suorittajan mahdollisia virheitä.
"Kristityn" hyvään kristilliseen ihanteelliseen tapaa ei kuulu koskaan kaksimielinen huumori.
Kaksimielinen huumori on sopimaton asia ihanteellisen kristityn mallikäytökseen.
Minä en ole mallikappale, tai mittatikku, enkä ota johtaja-esimieheksi ainuttakaan persoonaa mistään eläkepäivilläni.
Minä en ota Raamatun harrastuksiani siten että minun pitäisi olla joidenkin johtamassa palveluksessa, jossa olisi henkilökohtainen suhde -mutta ei mitään vuorovaikutusta, eikä sopimusta, eikä tietoa persoonallisuuksista jotka ovat itsenäisesti ottaneet esimies-johtaja-tuomari-vanhemman vakanssin niin ettei "alainen" ole muuttuneista ko. suhteistaan saanut mitään ilmoitusta, eli ole itse tietoinen johtaja-esimies-tuomari-vanhemmasta -suhteesta josta ei ole mitään kahden välistä vuorovaikiutusta ja informaatiota koskaan ollut.
Jokainen teologian kandidaatti, maisteri, ja käsityöläispaapatkin -pyydän tekemään ihan omia hommia, -minä en kuulu näiden alaisten piiriin ja pariin. En ota sellaisia taakakseni eläkepäivilleni. Työelämässä on ollut riittämiin rasitusta.
Kunnallis-poliitikon itsenäinen toimivalta taas sitten on äänestyslappu, niin kuin yhdistystoiminnankin jäsenien itsenäinen toimivalta.
Kunnallispoliitikko ei pääse tuomariksikaan äänestyslappuansa enempää, ja asia pitää koskea kokouksien asiakirjoja oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Viranhaltijat taas sitten ilmoittavat kaiken subjektia koskevan subjektille mitä ovat päättäneet subjektia koskevassa asiassa, ja viranhaltijan rajattuun toimivaltaan saa aina hakea muutostakin.
Aivan samalla tavalla yhdistys-organisaatioiden toiminnassa subjektin pitää olla tietoinen-
että voisi omaa toimintaansa asianmukaisesti -toiveiden ja vaatimuksien suhteen arvioida ja päättää ja tehdä tarvittavia muutoksia.
Alamaisten aika päättyi Venäjän viimeiseen keisariin Suomen alueella.
Suomi24.fi on keskustelu-foorumi, jossa Adventtikirkolla ei ole mitään tekemistä.
En ole Adventtikirkon jäsen, enkä muutu minkään muunkaan uskonnollisen tai hengellisen ryhmän jäseneksi.
Raamattun asiat ovat minulle harrastuksia, joissa en kenenkään alaiseksi ryhdy.
Uskonnollisten etujärjestö-organisaatioiden -järjestöjen ja näiden seurakunta-yhdistys-toimintojen jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu. Esimies-johtaja-tuomari-vanhemmaksi ei pääse suhteessa toiseen persoonaan. Demokratian aiheuttamat määräaikaiset yhdistystoiminnan tehtävät tarkoittavat ryhmän vastuita, -ei asemaa toiseen persoonaan.
Armaassa maassa ko. järjestö-yhdistys-toiminnot ovat vapaaehtoisia kansalaisten vakaumus-arvoon pohjautuvaa yhdistystoimintaa. Esmiesasemassa jos joku ajattelee olevansa niin alaiselta on pakko löytä työsopimus aina, ja sitten pitää olla kanttia olla työnjohdollinen esimies alaisen työsopimuksen ja palkanmaksun lisäksi.
- Ei monen tusinan "auktorisoidun" mielivallan alamaiseksi siis-.
Tämän päivän ko. yhdistystoiminnot kokoontuvat ja hajaantuvat säännöllisesti, -ihmiset eivät elä yhdessä. Ihmisten perhe-keskeisissä ko. toiminnoissa sinkku-ihmisiä jäävät yksinäisiksi, joilla ei ole koskaan ketään. Kirkonmenot ja palvelutehtävät kerran viikossa. Hallintaa ja vallintaa, joidenkin työasioita, ja yhdistystoiminnan palvelua. Nykyajan seurakunta- toiminnot ovat yksilöllisesti erilaisia vastaamassa olevaisten persoonien toiveisiin ja tarpeisiin ja ristiriitoja syntyy. Halua, taitoa ja tietoa ryhmien johtamisessa ongelmien ratkaisuissa ei aina löydy oikealla tavalla. Ihmisten kokontuessa ryhmiin syntyy aina ristiriitojakin.
Evankeliumin työ on suoritettu Matt 28:18-20 1700-1800 syntyneiden globaalien uskonpuhdistus liikkeiden kautta. Adventtikirkon teologia on Kristus kalliolla.
Adventtikirkko ei ole tehnyt myönnytystä maailman synnin puolelle teologiassaan.
Adventtikirkkoakin koskee kaikki armaan maan ko. organisaatioita ja näiden seurakunta-yhdistys-toimintojen samat vaikeudet kuin kaikkia muitakin vastaavanlaista suorittavien vastaavien.En laske kuitenkaan leikkiä siinä että olen sanonut, että; - En ole ehdotellut sanaakaan mitään seksuaalista 16-20-25 ikäisille nuorille esimerkiksi viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että ainoa seksisuhde alaikäiseen on minulla ollut 16 vuotiaana 15 vuotiaaseen tyttöystävääni kondomeita pakettikaupalla kulutellen.
En laske leikkiä siinäkään kun olen sanonut että minulla ei ole ainuttakaan homo-rakkaus-suhdetta elämässäni ollut, enkä halua miestä puolisoksi asti.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että olen perseestä neitsyt.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että olen 10-59 vuoden iässäni rakastunut naisiin, mutta en jokaiseen, enkä ole valmis jokaisen akan kanssa joka nurkalla jokaisena kauniina päivänä seksiaktiin näiden toiveiden mukaan, ja että en rakastu jokaiseen akkaan.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että jokaisen akan moraalinen oikeus puhevaltaoikeus moralisoida koskee oman ukon vyötärön seutuja ja -oman ukon asioita, ja toisinpäin että ukkojen moraalinen oikeus arvostella parisuhdeasioita koskee omaa akkaa.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että olen hengelliset määräaikaiset yhdistystoiminnan vastuut jättänyt puhelimitse 1.6.2006, 2006, että en ole ko. järjestö-organisaatioiden jäsen vuosikausiin. Että olen vapaa vastuista 1.6.2006 alkaen. Että minun jäsenyys vaatisi uudet jäsen neuvottelut. Että esimies-johtaja-tuomari-vanhemman suoraa asemaa minuun ei ole, eikä ole ollut ko. toiminnoissa.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että olen vastuitteni jättämisessä menetellyt hyvämoraalisella tavalla, kun olen kantanut vastuuni 100% joka päivä kun vastuissa olin, ja että en ole kenenkään henkilökohtainen petturi- vaan menetellyt liikarasitus tilanteessani hyvämoralisella tavalla sanoalla irti hengelliset maallikkovastuuni, ja jäämällä pois tämän johdosta ryhmän hengellisen arvon toiminnasta.
En laske leikkiä siinäkään, kun sanon että en ole puhunut organisaatioiden ja yhdistys-toimintojen tai yhtiöidenkään jäsenistä ja henkilökunnista mitään missään koskaan. Sama koskee naapurustojeni ihmisiä näiden naapurustossa asumisen aikana eri taloyhtiöiden asukkaina elämän varsitielläni. Kaikki ovat saaneet viettää yksityiselämäänsä ja uskonelämäänsä minun puheiltani täysin rauhassa seurakunta-yhteyksistä riippumatta.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että olen lainkuuliainen kansalainen ollut vuosikymmenien ajan, ja että armaan lakisäädöksien mukaan minua on voitu syyttää ja tuomita niin että rikokseen tarvittavat tunnusmerkit ovat kaikki täyttyneet syyttämiseen ja tuomioon asti on rattijuopumukseni 1986, 1986. -Ei ole muuta tuomion paikkaa ollut.
Olen vuosikymmeniä viettänyt lain arvon arvojen mukaista hyvämoraalista elämänviettoa.
Olen 1970 luvulla ollut teini- ja 1980 luvulla olen ollut nuori. Aikaa 1980 luvusta on kulunut kolme vuosikymmentä. Kaikessa 1980 lukua koskevassa asiassa olisi pitänyt olla minuun yhteydessä viimeistään 25- vuotta sitten jos olisi tahtonut moralisoida tai syyttää jostakin -en laske leikkiä tässäkään asiassa mitä sanon. Armaan maan oikeusmoraali-etiikka on tarkasti harkittu oikeusvaltiossa ja on lakiasetuksissa tarkasti kerrottu. Lain suositukset ja asetukset määräyksinä on armaan oikeusvaltion etiikan mittapuuna sen suhteen kuka on syyllinen ja kuka menettelee hyvin, ja myös sen suhteen mitkä asiat ovat lakanneet olevaisina olemasta. Oikeusvaltiossa on syytettävä kohtuullisen ajan kuluessa tai annettava olla syyttämättä.
En laske leikkiä em. sanoissa, enkä siinäkään laske leikkiä kun sanon että en ole hakenut ahdasmielisten ihmisten laajamittaista hyväksyntää 16-27 ikävuosieni 1974-1985 koskevasta tiukkojen pimujen aikakauden pillun nuolemisesta esileikki-metodina. En ole hakenut laajamittaista hyväksyntää 1970-1980 luvun nuorten ja vanhempienkaan erilaisista syistä johtuneisiin sekavuustiloihin tai äkillisiin mielenhäiriöihin, enkä laske leikkiä siinäkään että sellaisissa ei ole ollut kyse sen hetken elämänarvoista ja toiveista ja tapatottumuksista, eikä tulevankaan ajan tapatottumuksista ja elämän arvoista ja toiveista -nuorten ja nuorten ihmisten sekoiluissa ja harkitsemattomissa tempuissa. En laske leikkiä siinäkään kun sanon ettei minun leikkimieliset puheetkaan niin kuin harkitsemattomat 1980 luvun ko. temputkaan mahdolliset ole tarkoitettu otettavaksi vakavissaan, ja niin että syyttäisi ja moralisoisi minua 30-43 vuotta liian myöhään nuoruuteni 16-30 ikävuosistani. En laske leikkiä siinäkään ettei ole täysijärkisen ihmisen vaikuttimissa moralisoida 30-40 vuoden takaisten ihmisten ja nuorten harkitsemattomia ko. temppuja ja käytöshäiröitä.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että olen luonnollinen kompetentti henkilö.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että minun vuosikymmenien yksityinen kirjeenvaihtoni ja viestini eivät ole käytettävissä julkisiin oikeushenkilöihin. (Julkinen oikeushenkilö = organisaatiot, yhdistykset ja yhtiöt) Ovat anonyymejä-. Loppu.Jatkan edelliseen ....
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että minun kaikki ystävät ovat säilyneet persiestä neitsyeinä kaikessa ajassa minun puolesta, ja että en ole ystävieni -kavereitteni kanssa koskaan elämässäni sanaakaan keskenämme puhuneet mistään miesten välisestä intiimi-kontaktista ja/tai suhteesta.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että en pidä setämiesten nuorisoseksi harrastuksia hyvämoraalisena asiana. Setämiesten nuorisoharrastus on minulle kauhistus aina ollut.
Olen kieltäytynyt nuorten 16-20-25 ikäisten seksiehdotuksista -seksitarjoiluista -kymmenistä sellaisista esimerkiksi viimeisen 30- vuoden aikana 30-, -miespuolisia.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että en ole kenenkään tarjoiluista sanaakaan puhunut.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että en ole kenenkään vyötäröistä -asioista mitään puhunut elämäni aikana. En siinäkään leikkiä laske kun sanon että en ole koskaan elämässäni ollut intiimikontaktissa naiseen jolla olisi ollut sormus sormessaan, eli että olisin ollut tietoinen naisen parisuhteesta. Hotelli-ravintoloiden illanvietoissa rouvat istuivat paljon ilman sormuksia 1980 luvulla. En laske leikkiä siinäkään kun sanon että en ole ainokaisestakaan miehestä koskaan elämäni aikana puhunut sanaakaan missä olisin viitannut että sanoisin miestä ns. homoksi.
Pidän miesten homoseksuaaliset kokemukset ohimenevinä tunnehäiriöinä. Jos sitten joku sellaiseen pinttyy ja haluaa itse antaa ymmärtää että on homo-parisuhteessa elävä ja virallistaa suhdettaan, niin on sitten ihmisen oma toivomus että hänestä niin ymmärretään.
Miesten ko. kokemukset eivät tee miestä huonommaksi rakkaudessa naiseen, pinttynyt tapatottumus kaikessa voi aina aiheuttaa vieroitusaikoja kuitenkin, -tarkoitan että en ole miehiä ns. homoiksi nimitellyt koskaan sanallakaan. Ihmisillä on aikakautensakin, ja kokeiluna. En ole pystynyt miehen tyydyttäjäksi koskaan, on luonnotonta. En laske leikkiä.
Tunnevammat ja tunnehäiriöt menevät itsekseen ohitse ajan kanssa.- samaa.paskaa.aina.vaan
Eikö olisi helpompi kertoa, mistä sitten lasket leikkiä, niin ei olisi jälleen tarvinnut kirjoittaa tuota pitkää litaniaa ja jauhaa samoista asioista.
- ikäispainotus
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005586200.html
Kaikkialla on vaaroja.
Vanhempi mies ja pystytissiset, ne ovat pettäjiä.
Paree on omaa ikäpolvet, tai pysyä naimattomana. Aamuteellä päiväkahvin aikaa odotellessa haluan vielä mainita että;
Olen vakavissani en laske leikkiä siinäkään, että selväjärkiset ihmiset eivät moralisoi, syytä ja toimita 1970-1980 lukujen nuorten "perseen nuolentaa," -En laske leikkiä siinäkään kun sanon että minun 1974-1989 teini- ja nuoruuteni teini- ja nuoruus- 43-30 vuoden takainen alapääseksikin -selväjärkinen ihminen jättää tuollaiset 30-43 vuotta vanhat alapääsuuseksi missiot moralisoimatta, puhumatta ja syyttämättä.
Kaikessa 1980 luvun aikakauden minun 30 vuoden takainen nuoruuspäivieni hännän heilutuksen ajan asiat ja kaikki muukin, -viimeistään 25- vuotta sitten olisi pitänyt olla minuun yhteydessä.
Olen ollut luterilaisen kirkon jäsen 1970-1980 lukujen aikakaudella, -mutta 1980 luvun lopulla kirkosta eronnut. Jumala uskon myötä olen liittynyt uudelleen luterilaiseen kirkkoon 1995.
Adventtikirkkoon olen liittynyt 1999. Nyt Adventtikirkosta erossa yli 10- vuotta 1.6.2006 lukien.
"Perseen nuolentaa, pillun lirputusta, ja kullin imemistä koskevat tarinat pitää jättää siis
sinne minne ne kuuluvatkin; -kolmenkymmenen vuoden taakse 1980 luvun aikakauteen tuoreimmillaan.
En ole valtuuttanut ketään mihinkään itsenäiseen autoritaariseen esimies-johtajatuomari-vanhemman virkaan.
Olen opettanut pitkätajat että kaikessa subjektia koskevassa asiassa ollaan aina subjektiin yhteydessä. En pidä laittomia esimies-johtaja-tuomari-vanhempia missään. Vietän eläkepäiviäni.
Työelämässä oli jo esimies-johtajia -jo oli.
Viranhaltija ilmoittaa aina mitä on tekemistä subjkektia koskevassa asiassa.
Viranhaltijapäätökseen voi aina hakea muutosta.
Olen poistunut organisaatioiden yhdistystoimintojen hengellisestä elämästä yli 10- vuotta sitten -10- ____ 1.6.2006.
Uskonnollisten organisaatioiden ja näiden yhdistystoimintojen jäsenien itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
Taloyhtiöissä asukkaiden itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
Kunnalliselämässä muiden kuin viranhaltijoiden itsenäinen toimivalta on äänestyslappu.
Esimies-johtaja on jossakin jos alaiselta löytyy työsopimus, josta voi päätellä alaitaitovaatimuksensa. Kaikki muu on mielivaltaa. Mielivallalle ei kansalaisen tarvitse olla mieluisena. Virattomalle viranhaltijalle, tai kouluttamattomalle virattomille ei tarvitse kansalaisen koskaan korvaansa lopsauttaa. Niinpä esim. kunnallisen lääkärin ja -yksityisenkin on oltava lääketieteellisen tiedollisuuden vaatimuksin toimessaan. Ninpä lain valvontavallan on käytettävä virkamerkkiä, ja oltava poliitivoimissa tai rajavartiolaitoksen tiedollisuuden vaatimuksien mukaan koulutettuna lain valvojana. Niinpä lain rangaistus-tuomiovallan on oltava virassaan oikeustieteelisen tiedekunnan mukaan viranhaun kautta virassaan.
Kunnallispolitiikot jäävät lehdellä soittelemaan ja rannalle ruikuttamaan kaikesta itsenäisestä toimivallasta jokamiesoikeuksien varaan, -mutta äänestyslappu voi on ainoa itsenäinen toimivalta. Äänestyslappua käytellään toimielinten päätöksenteossa. Toimielin on juridisesti vastuullinen, ja toimielinten jäsenien juridinen vastuu päätöksen toiminnan vaikuttavuuden tuloksista on henkilökohtainenkin. (Jos yhdistys esim. tekee vararikon, on toimielimien jäsenet tuomioistuimessa vastaamassa henkilökohtaisesti kukin.) (Johtokunta/lautakunta/hallitus)- jariseuksenesimiehet
Entiset Adventtikirkon esimehesikään eivät pidä sinua uskottavana.
He eivät usko että olet perseestäsi neitsyt. - Jariko.AWARD.voittaja
"Perseen nuolentaa, pillun lirputusta, ja kullin imemistä koskevat tarinat pitää jättää siis
sinne minne ne kuuluvatkin; -kolmenkymmenen vuoden taakse 1980 luvun aikakauteen tuoreimmillaan."
Ei niistä olisi kukaan tiennyt täällä mitään, ellet olisi ITSE MAINOSTANUT näitä nuoruuden touhuilujasi. Aivan selvästi sinä itse haluat puhua niistä edelleenkin, koska muuten et jatkuvasti niistä kirjoittelisi. Jariko.AWARD.voittaja kirjoitti:
sinne minne ne kuuluvatkin; -kolmenkymmenen vuoden taakse 1980 luvun aikakauteen tuoreimmillaan."
Ei niistä olisi kukaan tiennyt täällä mitään, ellet olisi ITSE MAINOSTANUT näitä nuoruuden touhuilujasi. Aivan selvästi sinä itse haluat puhua niistä edelleenkin, koska muuten et jatkuvasti niistä kirjoittelisi.En ole puhunut elämäni aikana sanaakaan ainokaisenkaan olevaisen persoonan intiimeistä asioista ja haarojen väleistä ainuttakaan sanaa yhdestäkään ihmisestä. Aamen. En ole juoruakka. Nais- ja miespuolisia juoruakkoja pitää aina etsiä minun ohitse. Ei minua katsoa sellaisessa. Aamen.
jariseuksenesimiehet kirjoitti:
He eivät usko että olet perseestäsi neitsyt.Minä en pidä eläkepäivilläni esimiehiä missään, enkä ole keskustellut mistään haarojen välejä koskevasta asiasta.
Jariko.AWARD.voittaja kirjoitti:
Ei niistä olisi kukaan tiennyt täällä mitään, ellet olisi ITSE MAINOSTANUT näitä nuoruuden touhuilujasi. Aivan selvästi sinä itse haluat puhua niistä edelleenkin, koska muuten et jatkuvasti niistä kirjoittelisi.En ole kenestäkään mitään haarojen väleistä elämäni aikana sanaakaan koskaan missään.
Olen ollut häiritty nais- ja miespuolisten juoruakkojen aiheuttamasta melusaasteesta sivustapakkokuulijana, -Olen siksi kertonut totuuksia.
Lisään vielä, että elämäni taloyhtiöissä en ole sanaakaan ehdotellut mitään seksuaalista yhdellekään taloyhtiöiden asukkaille kummallekaan sukupuolelle elämäni varsitien kymmenien vuosien eri asuinpaikoissani. En ole ollut intiimillä tai parisuhde tavalla puolen minuutin pätkän vertaa kiinnostunut. En ole puhunut eri taloyhtöiden asukkaiden yksityis- intiimi- perhe- asioita missään koskaan. -Yksityisessä käytössä itsenäisessä hallintaoikeudessa olevia huoneistoja.
Sama koskee maitokauppoja. En ole sanaakaan puhunut omia tai kenenkään muunkaan yksityis- perhe- intiimi- asioita ruokaostoksilla kymmenien vuosien aikana.jariseuksenesimiehet kirjoitti:
He eivät usko että olet perseestäsi neitsyt.Hep-
"Entiset Adventtikirkon esimehesikään eivät pidä sinua uskottavana." ???
Adventtikirkon "esimiesten" kanssa en ole tehnyt koskaan sopimuksia esimies-alais- suhteista.
Eivät ole minuun koskaan yhteydessä vuorovaikutuksessa, ja ovat ventovieraita minulle.
Organisaatioiden "esimiesten" aika kuluu omissa sa virkatehtävissään. Ovat esimiesasemassa korkeintaan palkattuun henkilöstöön suhteessa olevaisiin persoonallisuuksiin.
Organisaatiojohtajilla on muuta tekemistä kuin suora esimies suhde etujärjestöjen vapaaehtoistoimintojen arvo-harrastus-yhdistystoiminnan jäseniin.
En ole jäsenkirjoilla, enkä toiminnassa mukana yli 10- vuoteen 10-.
Kaikenlainen mahdollinen asia on vanhentunut.- kantsis.mennä.lääkäriin
jarinhotelli1 kirjoitti:
En ole kenestäkään mitään haarojen väleistä elämäni aikana sanaakaan koskaan missään.
Olen ollut häiritty nais- ja miespuolisten juoruakkojen aiheuttamasta melusaasteesta sivustapakkokuulijana, -Olen siksi kertonut totuuksia.
Lisään vielä, että elämäni taloyhtiöissä en ole sanaakaan ehdotellut mitään seksuaalista yhdellekään taloyhtiöiden asukkaille kummallekaan sukupuolelle elämäni varsitien kymmenien vuosien eri asuinpaikoissani. En ole ollut intiimillä tai parisuhde tavalla puolen minuutin pätkän vertaa kiinnostunut. En ole puhunut eri taloyhtöiden asukkaiden yksityis- intiimi- perhe- asioita missään koskaan. -Yksityisessä käytössä itsenäisessä hallintaoikeudessa olevia huoneistoja.
Sama koskee maitokauppoja. En ole sanaakaan puhunut omia tai kenenkään muunkaan yksityis- perhe- intiimi- asioita ruokaostoksilla kymmenien vuosien aikana."Olen ollut häiritty nais- ja miespuolisten juoruakkojen aiheuttamasta melusaasteesta sivustapakkokuulijana,"
Onko tullut mieleesi, että voit kuulla harhoja? Kopioin koko seuraavan kirjoituksen tähän, koska et (vainoharhoiltasi?) uskalla avata linkkejä.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00371
Harha-aistimus (hallusinaatio)
Lääkärikirja Duodecim
10.9.2017
psykiatrian erikoislääkäri Matti Huttunen
Aistinharhat eli hallusinaatiot ovat aistimuksia, jotka koetaan ilman vastaavaa ulkoista ärsykettä. Tällöin henkilö näkee, kuulee, tuntee, maistaa tai haistaa jotakin, jota ei todellisuudessa ole tai tapahdu. Illuusion eli aistinhairahduksen yhteydessä aistinkokemus on sen sijaan luonteeltaan todellisuuteen perustuvan aistielämyksen vääristymä – kuten näkökentässä näkyvän näkeminen pienenä (mikropsia) tai suurena (makropsia) tai kuullun väärinkuuleminen.
Erilaiset harha-aistimukset ja illuusiot ovat suhteellisen tavallisia ilmiöitä etenkin stressin, traumaattisten kokemusten ja muistojen yhteydessä sekä unen ja valveen rajalla. Harha-aistimuksia voi ilmetä kaikkien aistien alueella, ja niiden luonne voi vaihdella hetkittäisestä kokemuksesta hyvin eläviin näkökokemuksiin ja vieraiden äänten käymään keskusteluun.
Harha-aistimukset ovat luonteeltaan mielisairauteen verrattavissa (psykoottisia), jos henkilö on vakuuttunut niiden todellisuudesta ja ne muodostuvat erilaisten harhaluulojen perustaksi. Psykoottisesta sairaudesta kärsivä henkilö voi ääniä kuullessaan usein kuitenkin ymmärtää ne vain harha-aistimuksikseen. Sairautensa vakavammissa vaiheissa hän voi menettää tyystin todellisuudentajunsa uskoen ehdottomasti harha-aistimustensa todellisuuteen.
Harha-aistimukset ovat yleinen oire erityisesti skitsofreniassa (ks. «Skitsofreenistyyppinen häiriö»1). Tavallisimmat harha-aistimukset skitsofreniassa ovat luonteeltaan kuuloharhoja, jolloin henkilö kuulee äänen kommentoivan hänen käytöstään tai kehottavan häntä tekemään jotain tai kuulee kahden äänen keskustelevan hänestä. Skitsofreniassa voi kuitenkin ilmetä myös erilaisia ja joskus hyvin outoja kosketus-, haju- tai näköharhoja. Myös psykoottisissa depressioissa tai manioissa voi ilmetä kuuloharhoja, joissa ääni syyttää, moittii tai kommentoi sairaudesta kärsivää.
Dissosiatiivisissa tiloissa (ks. «Dissosiaatiohäiriö (ajatusten, tunteiden, tekojen ym. erillisyys)»2) ja traumaperäisissä häiriöissä voi ahdistavien tilanteiden tai muistojen yhteydessä ilmetä erilaisia harha-aistimuksia, illusoorisia näköaistimuksia tai harha-aistimuksen kaltaisia kokemuksia, joissa henkilö voi kuulla traumaattiseen muistoon liittyviä ääniä tai kokea olevansa itsensä ulkopuolella tai ympäristönsä oudolla tavalla muuttuneeksi (derealisaatio).
Harha-aistimuksia ilmenee oireena myös sekavuustiloissa (deliriumissa, ks. «Sekavuustila (delirium)»3) sekä joissakin neurologisissa ja aineenvaihdunnan häiriöissä.
Toistuvat harha-aistimukset ovat usein vakavan psykiatrisen sairauden esioire tai oire. Tämän vuoksi toistuvia tai ahdistavia harha-aistimuksia kokevan on aina viisasta kääntyä lähiviikkojen kuluessa lääkärin puoleen.
Harha-aistimuksia ja niiden ahdistavuutta voidaan usein lievittää tai hoitaa mielisairauksiin tarkoitettujen psykoosilääkkeiden avulla. Traumaperäisten harha-aistimusten hoidossa on tärkeää traumaattisiin kokemuksiin liittyvien tunnemuistojen työstäminen psykoterapiassa. kantsis.mennä.lääkäriin kirjoitti:
"Olen ollut häiritty nais- ja miespuolisten juoruakkojen aiheuttamasta melusaasteesta sivustapakkokuulijana,"
Onko tullut mieleesi, että voit kuulla harhoja? Kopioin koko seuraavan kirjoituksen tähän, koska et (vainoharhoiltasi?) uskalla avata linkkejä.
Lääkärikirja Duodecim
10.9.2017
Aistinharhat eli hallusinaatiot ovat aistimuksia, jotka koetaan ilman vastaavaa ulkoista ärsykettä. Tällöin henkilö näkee, kuulee, tuntee, maistaa tai haistaa jotakin, jota ei todellisuudessa ole tai tapahdu. Illuusion eli aistinhairahduksen yhteydessä aistinkokemus on sen sijaan luonteeltaan todellisuuteen perustuvan aistielämyksen vääristymä – kuten näkökentässä näkyvän näkeminen pienenä (mikropsia) tai suurena (makropsia) tai kuullun väärinkuuleminen.
Erilaiset harha-aistimukset ja illuusiot ovat suhteellisen tavallisia ilmiöitä etenkin stressin, traumaattisten kokemusten ja muistojen yhteydessä sekä unen ja valveen rajalla. Harha-aistimuksia voi ilmetä kaikkien aistien alueella, ja niiden luonne voi vaihdella hetkittäisestä kokemuksesta hyvin eläviin näkökokemuksiin ja vieraiden äänten käymään keskusteluun.
Harha-aistimukset ovat luonteeltaan mielisairauteen verrattavissa (psykoottisia), jos henkilö on vakuuttunut niiden todellisuudesta ja ne muodostuvat erilaisten harhaluulojen perustaksi. Psykoottisesta sairaudesta kärsivä henkilö voi ääniä kuullessaan usein kuitenkin ymmärtää ne vain harha-aistimuksikseen. Sairautensa vakavammissa vaiheissa hän voi menettää tyystin todellisuudentajunsa uskoen ehdottomasti harha-aistimustensa todellisuuteen.
Harha-aistimukset ovat yleinen oire erityisesti skitsofreniassa (ks. «Skitsofreenistyyppinen häiriö»1). Tavallisimmat harha-aistimukset skitsofreniassa ovat luonteeltaan kuuloharhoja, jolloin henkilö kuulee äänen kommentoivan hänen käytöstään tai kehottavan häntä tekemään jotain tai kuulee kahden äänen keskustelevan hänestä. Skitsofreniassa voi kuitenkin ilmetä myös erilaisia ja joskus hyvin outoja kosketus-, haju- tai näköharhoja. Myös psykoottisissa depressioissa tai manioissa voi ilmetä kuuloharhoja, joissa ääni syyttää, moittii tai kommentoi sairaudesta kärsivää.
Dissosiatiivisissa tiloissa (ks. «Dissosiaatiohäiriö (ajatusten, tunteiden, tekojen ym. erillisyys)»2) ja traumaperäisissä häiriöissä voi ahdistavien tilanteiden tai muistojen yhteydessä ilmetä erilaisia harha-aistimuksia, illusoorisia näköaistimuksia tai harha-aistimuksen kaltaisia kokemuksia, joissa henkilö voi kuulla traumaattiseen muistoon liittyviä ääniä tai kokea olevansa itsensä ulkopuolella tai ympäristönsä oudolla tavalla muuttuneeksi (derealisaatio).
Harha-aistimuksia ilmenee oireena myös sekavuustiloissa (deliriumissa, ks. «Sekavuustila (delirium)»3) sekä joissakin neurologisissa ja aineenvaihdunnan häiriöissä.
Toistuvat harha-aistimukset ovat usein vakavan psykiatrisen sairauden esioire tai oire. Tämän vuoksi toistuvia tai ahdistavia harha-aistimuksia kokevan on aina viisasta kääntyä lähiviikkojen kuluessa lääkärin puoleen.
Harha-aistimuksia ja niiden ahdistavuutta voidaan usein lievittää tai hoitaa mielisairauksiin tarkoitettujen psykoosilääkkeiden avulla. Traumaperäisten harha-aistimusten hoidossa on tärkeää traumaattisiin kokemuksiin liittyvien tunnemuistojen työstäminen psykoterapiassa.Sinun kantsii miettiä onko päässäsi jotakin vikaa? -- Että esim. kuvittelet itsestäsi esimiesluuloja, ja harhoja että olisit eläkeläiseen hallitsevassa asemassa?
Tai että olet psyykkkisen paineen alla esim. sen vuoksi, että tusinan verran putkimieheksi, ihmishierontaan, puun ja metallin sorvaukseen, ompeluun, pätevöityneet ihmiset pyrkivät hallitsevaan asemaan Sinuun, tai että olisi teologian kandidaatin alamaiseksi joutunut tahtomattasi? -- Onko tuollaisia harhoja ollut Sinulle, vai oletko muuten jostakin syystä turhan onnellinen kun tuollaisia lähettelet?kantsis.mennä.lääkäriin kirjoitti:
"Olen ollut häiritty nais- ja miespuolisten juoruakkojen aiheuttamasta melusaasteesta sivustapakkokuulijana,"
Lääkärikirja Duodecim
10.9.2017
Harha-aistimuksia ja niiden ahdistavuutta voidaan usein lievittää tai hoitaa mielisairauksiin tarkoitettujen psykoosilääkkeiden avulla. Traumaperäisten harha-aistimusten hoidossa on tärkeää traumaattisiin kokemuksiin liittyvien tunnemuistojen työstäminen psykoterapiassa.- Eihän vaan tikku-ukkoja ole näkynyt?
kantsis.mennä.lääkäriin kirjoitti:
Lääkärikirja Duodecim
10.9.2017
Harha-aistimuksia ja niiden ahdistavuutta voidaan usein lievittää tai hoitaa mielisairauksiin tarkoitettujen psykoosilääkkeiden avulla. Traumaperäisten harha-aistimusten hoidossa on tärkeää traumaattisiin kokemuksiin liittyvien tunnemuistojen työstäminen psykoterapiassa.- Tai lapsen elämänkokemuksella varustetut ihmiset ovat ryhtyneet päälliköiksi suhteessa Sinuun ?
kantsis.mennä.lääkäriin kirjoitti:
Lääkärikirja Duodecim
10.9.2017
Harha-aistimuksia ja niiden ahdistavuutta voidaan usein lievittää tai hoitaa mielisairauksiin tarkoitettujen psykoosilääkkeiden avulla. Traumaperäisten harha-aistimusten hoidossa on tärkeää traumaattisiin kokemuksiin liittyvien tunnemuistojen työstäminen psykoterapiassa._- Tai kunnnallis-poliitikkoa tuomariksi ja esimies-johtajaksi suhteessa persooniin?
Pössölän vahtimestarin kotirouva?- OnkoNormaalia
Olet aikuinen mies Jari Setä ja toivottavasti sinulla on nyt housut jalassa etkä katso nettipornoa.
On sairasta Setämiehen käyttää profiilissa pienen lapsen kuvaa. - kantsis.mennä.lääkäriin
jarinhotelli1 kirjoitti:
Sinun kantsii miettiä onko päässäsi jotakin vikaa? -- Että esim. kuvittelet itsestäsi esimiesluuloja, ja harhoja että olisit eläkeläiseen hallitsevassa asemassa?
Tai että olet psyykkkisen paineen alla esim. sen vuoksi, että tusinan verran putkimieheksi, ihmishierontaan, puun ja metallin sorvaukseen, ompeluun, pätevöityneet ihmiset pyrkivät hallitsevaan asemaan Sinuun, tai että olisi teologian kandidaatin alamaiseksi joutunut tahtomattasi? -- Onko tuollaisia harhoja ollut Sinulle, vai oletko muuten jostakin syystä turhan onnellinen kun tuollaisia lähettelet?"Sinun kantsii miettiä onko päässäsi jotakin vikaa? -- Että esim. kuvittelet itsestäsi esimiesluuloja, ja harhoja että olisit eläkeläiseen hallitsevassa asemassa?"
Ei minulla ole koskaan ollut tällaisia harhoja, eikä näytä kenelläkään muulla tällä palstalla olevan, mutta sinä näytät kärsivän niistä ihan jatkuvasti, kun jaksat vuosikausia näistä samoista esimiesharhoistasi kirjoitella. - kantsis.mennä.lääkäriin
jarinhotelli1 kirjoitti:
- Eihän vaan tikku-ukkoja ole näkynyt?
"Eihän vaan tikku-ukkoja ole näkynyt?"
No ei ole niitäkään näkynyt sen enempää kuin noita "esimiehiäkään". - kantsis.mennä.lääkäriin
jarinhotelli1 kirjoitti:
_- Tai kunnnallis-poliitikkoa tuomariksi ja esimies-johtajaksi suhteessa persooniin?
Pössölän vahtimestarin kotirouva?"Pössölän vahtimestarin kotirouva?"
En ole pössölän enkä minkään muunkaan vahtimestarin kotirouva, joten voit vapautua tästäkin harhastasi. Enkä yritä naittaa enkä naida sinua, joten ole aivan huoleti. En myöskään juoruile sinusta kenenkään kanssa, joten jos kuvittelet kuulevasi jotain tämäntapaisia juoruiltavan, niin ne ovat vain niitä oman pääsi sisäisiä harhoja. - kantsis.mennä.lääkäriin
jarinhotelli1 kirjoitti:
En ole puhunut elämäni aikana sanaakaan ainokaisenkaan olevaisen persoonan intiimeistä asioista ja haarojen väleistä ainuttakaan sanaa yhdestäkään ihmisestä. Aamen. En ole juoruakka. Nais- ja miespuolisia juoruakkoja pitää aina etsiä minun ohitse. Ei minua katsoa sellaisessa. Aamen.
"En ole puhunut elämäni aikana sanaakaan ainokaisenkaan olevaisen persoonan intiimeistä asioista ja haarojen väleistä ainuttakaan sanaa yhdestäkään ihmisestä. Aamen."
Kyllähän sinä ihan vähän väliä kertoilet oman haaroväliesi juttuja, jotka eivät millään tavalla kuulu tämän palstan aihepiiriin. - Korvienvälissävikaa
jarinhotelli1 kirjoitti:
Sinun kantsii miettiä onko päässäsi jotakin vikaa? -- Että esim. kuvittelet itsestäsi esimiesluuloja, ja harhoja että olisit eläkeläiseen hallitsevassa asemassa?
Tai että olet psyykkkisen paineen alla esim. sen vuoksi, että tusinan verran putkimieheksi, ihmishierontaan, puun ja metallin sorvaukseen, ompeluun, pätevöityneet ihmiset pyrkivät hallitsevaan asemaan Sinuun, tai että olisi teologian kandidaatin alamaiseksi joutunut tahtomattasi? -- Onko tuollaisia harhoja ollut Sinulle, vai oletko muuten jostakin syystä turhan onnellinen kun tuollaisia lähettelet?Harhaoppiin uskova (adventismi) kuulee ja näkee kaikenlaista sekä uskoo adventismin hengen tuottamiin harhoihin.
Adventismi laukaisee myös seksuaalisia ajatuksia ja tekoja.
Kts. "Pitcairn, Dadid's Branch" OnkoNormaalia kirjoitti:
Olet aikuinen mies Jari Setä ja toivottavasti sinulla on nyt housut jalassa etkä katso nettipornoa.
On sairasta Setämiehen käyttää profiilissa pienen lapsen kuvaa.Minun 3- vuotiskuvani on hyvä ja riittävä.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että minun työsopimukset työelämässäni ovat aina liittyneet yksinomaan työn perustehtävään. -Ei esim. uskollisiin sitoumuksiin koskaan.
Yhdenkään minkäänkään ajan esimies-johtajan kanssa emme ole sanaakaan keskustelleet intiimi-asioista, tai ainuttakaan sanaa ole ollut sellaiseen pyrkimystä kummallakaan osapuolella.
Tämä kaikki aina armeija-aikoja myöten pitää paikkansa kaikessa ajassa tähän päivään ja tästä päivästä eteenpäin saakka.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että en ole puhunut työelämäni ihmisistä yksityis- intiimi- perhe-asioita koskaan missään, en asiakkaistani, enkä työnantajani asiakkaistakaan.
Naisista jotka eivät liiku seurassani en ole heistäkään sanaakaan koskaan puhunut.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että minulla ei vanha suola janota 1970-1980 luvun nais-ystäviini. Olen ollut pääsääntöisesti niin kiireinen nuori aikoinaan, että olen ollut neitojen kanssa muussa kuin parisuhde merkityksessä, tai emme ehtineet niin pitkälle, tai ja kyse on ollut sopimuksessakin heti että ei parisuhde- vaan joku muu yhdessä olon tarkoitus on.
1970-1980 luvun neidot ovat mummoja, ja 30-40 vuoden aikana jo miehensä ja rakkautensa nähneet jo-. -JO.
En laske leikkiä siinäkään kun sanon että en ole pyylevien evp-rouva-mamsellien tyyppiä.
En vatsanahkaansa rullaavien harmaantuvien luuviulujenkaan tyyppiä.
Näiden pitää etsiä vertaistukea, sellaisia miehiä, joilla on myös 30-40 vuoden parisuhde takanaan.- Neitsyet-öljyttynä
Jari Laurilaa odottavat taivaan porteilla ne 60 neitsyttä, joihin hän mallisen vaelluksensa aikana tutustui, mutta ei päässyt pukille nauttimaan neitsyyden suloista.
Sinne paratiisiin siis kannattaa Jarinkin nyt kilvoitella ja harjoitella pyörällä ajamista, että saa sitten ne kaikki ne 60 neitsyttä kiinni, kun aika viimein koittaa ja Jarillakin on kirkastetut vehkeet haarojensa välissä.
- VirginOilHotelli-Huijari
Jarin olisi syytä saada terapiaa mutta adventistit ovat hylänneet Jarin.
Tämä kertoo hyvin adventismilahkolaisten lähimmäisen rakkaudesta Jaria kohtaan. - Jarinunelmat
Jarin unelmanaiset hotellin ravintolassa.
https://www.stara.fi/2018/02/28/miksi-naisilla-kestaa-ravintolan-vessassa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2316517Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633383Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1183004- 1562292
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171822Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661531- 821454
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291403Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https361339Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037