K-marketin kaljavarkaat

johanonmenoa

11

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenasukki

Muutama vuosi sitten kun vanhempani asuivat Siinä melkein vieressä, kävin lauantaiaamuisin heille kaupassa olin aamupäivällä ainoa asiakas jolla oli maitoo, limuu yms. kun toisilla oli pelkkää kaljaa... Kaupan ulkokopuolella alkoholisteja enemmän ja vähemmän.. Eipä tarvii enää käydä ku toinen vanhemmista kuoli ja toinen on hoitolaitoksessa...

• Mikävetää

Miksi kaikki alkoholistit tulevat Jampan ostarille?

• Ghettoa

Jamppa on paheiden pesä

• Ei.lopukaa

Nyt loppu juominen sanoi Jamppa Tuominen. 🍻🍺

• Nogonezane
    • Anonyymi

Kaljavarkaita on noin neljä. Se on jokseenkin 1 promille alueen väestöstä. Missäs muualla kansalliset kiintiöjuopot notkuisivat kuin ostarilla, eikö joka ostarilla ole omat puliukkonsa ja hampaattomat narkkinsa?

Kauppa on siisti ja kokoisekseen hyvin varustettu, enkä päivittäin asioivana ole siellä häiriöitä havainnut, ellei noita juoppoja lasketa. Missäpä niitä ei olisi, moni teistä on täsmälleen samanlaisia. Te vain ette vielä ole ihan pohjalla.

• Anonyymi

No miksi ihmees tää ei voi palkata vartijaa.. ei se niin paljon kustantaisi kun tuntuu et haluaa vain pihdata

• Anonyymi

Kauppa menisi konkurssiin, jos olisi vartija jatkuvasti. Kaupassa on muutenkin turhan korkeat hinnat. Asiakkaat maksavat lopulta kaikki kaupan ylimääräiset menot.

• Anonyymi

Vapaan kasvatuksen känniaivovahinkolaukaukset pitäisi käydä jonkun taktisen haittaeliöiden eradikoimiseen tarkoitetun armeijan tehoyksikön voimin käydä poistamassa muonavahvuudestamme, että kunnon kansalaiset mukaanlukien kauppiaat saavat harjoittaa rauhassa elinkeinotoimintaansa. Kukaan ei jäisi kaipaamaan

• Anonyymi

Varkaat voisi hiilihangon uhalla laittaa juoksemaan kalsarit jalassa ympäri Järvenpäätä ja kantamaan kylttiä "En ikinä enää varasta!!"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe