Meille murtauduttiin

Eli ennen joulua meille murtauduttiin ja sain tietää joskus päivän myöhemmin (oon 5lk tyttö) en uskalla nukkuu koska mua pelottaa että meijän alakerrassa on joku pelkkä kissan kävely aiheuttaa kauheen paniikin (varsinkin yöllä) en uskalla olla enää yksin kotona, nukkua selkä päin kaappia, mennä alakertaan yöllä jne. Asun pienessä kylässä ja täällä päin on monta kertaa murtauduttu taloihin kerran koitettu sytyttää taloa palamaan (ei meidän) en vaa pääse yli siitä... Kukaan ei usko kuinka paljon mua pelottaa mennä nukkumaan jne oon sanonut äitillekkin et muutetaan pois et en haluu asuu tääl koska tää ei tunnu kodilta johon vois mennä ja kokee olevan turvassa! En nuku enää kunnolla koska pelkään, koulussa kokeet ei mee hyvin koska pelkään mistä syystä en voi lukea tai jos luen mitään ei jää mieleen koska minua pelottaa, miten pääsen yli pitäskö mun sanoa jollekin auttakaa.
11713
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Soita nuorten puhelimeen tai sitten koulun terveydenhoitajille. Ei opeille.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Muapelottaanyt kirjoitti:

Eli ennen joulua meille murtauduttiin ja sain tietää joskus päivän myöhemmin (oon 5lk tyttö) en uskalla nukkuu koska mua pelottaa että meijän alakerrassa on joku pelkkä kissan kävely aiheuttaa kauheen paniikin (varsinkin yöllä) en uskalla olla enää yksin kotona, nukkua selkä päin kaappia, mennä alakertaan yöllä jne. Asun pienessä kylässä ja täällä päin on monta kertaa murtauduttu taloihin kerran koitettu sytyttää taloa palamaan (ei meidän) en vaa pääse yli siitä... Kukaan ei usko kuinka paljon mua pelottaa mennä nukkumaan jne oon sanonut äitillekkin et muutetaan pois et en haluu asuu tääl koska tää ei tunnu kodilta johon vois mennä ja kokee olevan turvassa! En nuku enää kunnolla koska pelkään, koulussa kokeet ei mee hyvin koska pelkään mistä syystä en voi lukea tai jos luen mitään ei jää mieleen koska minua pelottaa, miten pääsen yli pitäskö mun sanoa jollekin auttakaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu