Persujen ja Rajat kiinni ohjelma. EU-ero FIXIT

Eihän pojat haittaa, että saimme nyt sen Persujen ja Rajat kiinni porukan
EU-ero ja Fixit ja suomalaisen ohjelman. Jos mä olisin tämän tiennyt, niin
ääni olisi tullut ihan sukkana Huhtasaarelle. Mutta miksi, ette kertoneet ? ?

Tuossa Toisella palstalla Kaveri puhu myös Tervasta ja Puun poltosta ja EU:sta.
Kertoi vielä suuttuneensa kun EU oli kieltänyt Tinan valamisen.

Tässä se sitten Tuli se ohjelma:
TÄMÄ VARMASTI ON HYVÄ JA TOIMII JA 100% TYÖLLISYYSASTE JA EI
VARMASTI OLE ULKOMAALAISIA EI.
Perussuomalainen kertoo:

Tämä on varmasti totta ja minä uskon sen, että syöt lihapiirakkaa ja tuotteissa
on varmasti joutsenlipun kuva oikein monessa tuotteessa varmasti on.
Maksat varmasti markoilla Yhdyn 100 %:sti sinun kirjoitukseen tässä asiassa.

Tämänkin uskon ja täysillä:
Kuinka elän ilman EU:ta?
- herään aamulla virkeänä, koska minulla on työpaikka, joka on kotimaisessa omistuksessa ja tekee rahaa ja tuotteita kotimaisille markkinoille... ja ehkä myös vientiin. Palkaksi saan Suomen markkoja.

Tämänkin uskon ja täysillä:
Mitä hyvää EU-vapaassa Suomessa?
- vapaus, itsenäisyys, demokratia, oma valuutta, turvallisuudentunne tulevaisuudesta, vähemmän asioita, jotka pilaa hyvinvointia, työpaikkoja enemmän, vähemmän haittamaahantunkeutumista jne...

Tämänkin uskon ja täysillä ja Minä lisäisin vielä Valtion pukutehtaan tuotteet:
Mitä puen EU-vapaassa maassa?
- kalsongit, housut, paidan, takin... ja ne tuskin on kirppikseltä ostettuja.

Tämänkin uskon täysillä ja lisäisin vielä hyvin valvotut työpaikat:
Mitä hyvää EU-vapaassa Suomessa?
- vapaus, itsenäisyys, demokratia, oma valuutta, turvallisuudentunne tulevaisuudesta, vähemmän asioita, jotka pilaa hyvinvointia, työpaikkoja enemmän, vähemmän haittamaahantunkeutumista jne...

Tämänkin uskon täysillä ja Minä lisäisin vielä kotimaisen polttoaineen käyttöasteen:
Kuinka liikun EU-vapaassa maassa?
- jalan, polkupyörällä, autolla, bussilla, junalla, lentokoneella....
Miten menen ulkomaille EU-vapaassa maailmassa?
- ostan lentolipun, haen passin ja pakkaan matkalaukun. Perillä laitan Liitovarjolle postikortin.

Tämänkin muuten uskon täysillä ja Mielestäni vientiin menisi kyllä enemmän niitä laadukkaita
tuotteita ja kotimarkkinoille jäisi vähän vähemmän niitä.
Kenelle teen töitä EU-vapaassa Suomessa?
- todennäköisesti kotimaisessa omistuksessa olevassa firmassa, joka tekee hyötyjä kotimaisille markkinoille, ja ehkä myös vientiin....

Jumalaut tää oli hyvä !

Ajatelkaa jumalaut** Kaikki pientilat olisivat taas käytössä ja vanhat romuautot pelloilta
ja kaikki olisi täydellisessä tuotannossa. Jumalaut** Pojat minkä takia tätä ei kerrottu
vaalien alla ja se oli Teille kaikille, niin kuin itsestään selvää ?

Poijat Kiitos sinulle ja nyt minäkin ymmärrän ja tämä kirjoitus pidetään nyt aina täällä
kaikkien nähtävillä ja Aivan, veneet Tervataan ja Talojen hirsirakenteet suojataan Tervalla.
Puun polttoa lisätään ja näin ei tarvita ulkolaisia polttoaineita ja kotimaisuusaste
nostetaan lähelle 100 % ja näin ei olla riippuvaisia tuontitavaroista ja ei tuu velkaa.

Minä itse olen ihan sanaton ja miksi minulle ei kerrottu tätä tää on se suomalainen
ja tää on se suomi ja nyt mäkin saan niitä väristyksiä. Kiitos sinulle annamunkaikkikestää.

4

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LUONNON HELMASSA ON IHANA ELÄÄ!
      Lainaus:
      " Suomessa on tasa-arvoa vaaliva hallinto, joka pyyteettömästi jakaa hyvää yhteiskunnan niille jäsenille, ketkä apua tarvitsevat. Ja omien tilastojensakin perusteella tutkitusti ilman korruptiota. Maa, jossa tulevien sukupolvien on hyvä varttua taloudellisesti turvattuna kauniin luonnon keskellä. "

• LUKEKAA TOI ALOITUS !
      Tämä on hienoimpia Teoksia ja ulostuloja mitä koskaan on Persujen ja rajat
      kiinni porukka on tuonut esille. Tämä on Taivaallista ja tämä on SUOMALAISTA.

Tämä saa pojat värisemään aivan samoin, kuin Huhtasaari sai Porukan.
      Tämä on Poijat ja Tytöt jotakin ja Tämä on Hieno ohjelma lukekaa aloitus. !

• Katsokaa Kyllä Poijat on huolissaan ja He tahtovat elää näin, kuin aloituksessa
      lukee ja sitä he ovat kertoneet, mutta he eivät tuoneet sitä julki. Taas lainaus näistä:
      "
      Tyrmäävin huolenaihe tulee olemaan suunnaton matutus. Eu ei todellakaan ole sitä lopettamassa. Tänne tulee satojatuhansia ukkoja meidän varoilla elämään. He ottaa lopulta vallan kun lisääntyvät riittävässä määrin. Tämä on suurin huolenaihe, joka on tulossa. Kukaan ei saisi enää kritisoidakaan tätä hulluutta. Mitä se kertoo? Se kertoo sen että eu-eliitti ei aio tehdä parannusta kansojen vaihto-operaatiosta. Se lisää vettä vain myllyyn. Yk-ukkelikin (tuleva) kävi opettamassa näitä päättäjiä että kansaa ei pidä kuunnella näissä matuasioissa.

Mitä sinä olet mieltä siitä että kestääkö meidän talous kun tänne otetaan satoja tuhansia, jopa miljoonia ukkoja elätettäväksi? Minun maalaisjärki sanoo että ei, entä sinun? Otetaan otetaan, siitä voidaan olla varmoja. Vai persut voi hidastaa tätä kehitystä. En puhu muutamista vuosista, vaan jopa sukupolven periodista tai enemmästä. Sano mikä estää tämän kehityksen jatkumisen kestämättömyyteen, kehityksen joka on menossa? Tuleeko kepuleilta, demareilta, vihreiltä, kokkareilla, vasemmistoliitolta, rkp:ltä vaatimuksia että suunta pitää äkkiä muuttaa? Ei tule, vaan lehmät lentää sitä ennen. Se päivä ei nouse että he vaatisivat muutosta asiaan.

Tämä on minusta suurin uhka mitä kuvitella saattaa, ja se uhka on käynnissä. Se ei ole mitään hörhöilyä, vaan se tapahtuu parhaillaan. Ruotsi, Ruotsi, ja vielä kerran Ruotsi on esimerkki että oma kansa on joutumassa ahtaalle tässä asiassa. Siellä palaa pari tuhatta autoa vuodessa jne jne jne. Jos sinä olet viisas, niin toki osaat laskea kustannukset ja uhat sekä miettiä mitä tästä mokutuksesta tulee kun ei siinä ole mitään tolkkua tai rajaa. Mutta haluatko laskea ja myöntää ne?
      "

Siis se on Todellinen huoli heille ja he kertovat meille, että lähetään pois ihan kaikesta
      ja eletään suomalaisina suomessa ja ei olla millään tavalla tekemisissä muun maailman
      kanssa ja vain poliittiset johtajat neuvottelevat ja ulkomaalaisia asioista ja heidän
      toimintaa tuetaan niillä suomalaisilla tuotteilla mitä saadaan ja yleensä annetaan muille
      maille. Eristäydytään ja suljetaan rajat ja poltetaan puuta ja käytetään Tervaa ! !
      Muodostetaan oma suomalainen sissi-armeija ja lisätään suomalaista maanpuolustus
      henkeä ja syödään vain suomalaisia tuotteita ja meillä on kesällä marjoja ja sieniä ja
      on kaunis maisema ja siinä on suomalainen mies ja nainen ase kädessä puolustamassa
      suomea.

• Bror-Erik1974odin-1Ac

Persuinen rajapopulointi ei varmaan koske Mestaria eli brysselinherra tohtori Halla-ahoa jo-
      ka on kaikkien janoisten persujen sankari itse lainkaan paikalla olemattakin. Eiks jeh?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      271
      5900
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1929
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1740
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1221
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1171
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1067
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1036
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      961
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      931
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      922
    Aihe