Maa jossa vanhurskaus asuu

"Hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu." 2. Piet 3:13

Tämän Raamatullisen tulevaisuusnäkymän innoittamana käynnistän keskustelua kysymällä:
Miten se, että maassa asuu vanhurskaus, näkyy siellä olevissa ihmisissä? Mikä on silmiinpistävintä heissä?

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinähänpähkäilet

Tulevaisuudessa sitä ja tätä, 100 vai 100000000000000000v kuluttua.

• Öljymäki-halkeaa

Alussa Jumala loi maan pallon jonka hän taitavasti asetti kiertämään, yhden galaksin laidassa olevan aurinkokunnan laidalle aurinkoa kiertämään . Tälle tellukselle Hän ensin loi olosuhteet otollisiksi eläimille kuin kasvikunnillekin ja viimeiseksi Hän loi ihmisen Omaksi kuvakseen Hän loi heidät, mutta ihminen lankesi ja menetti kaiken. Tämän vuoksi Jumalan Poika meille annettiin, jonka nimi on IMMANUEL. = Jumala meidän kanssamme. Tämän Jeesuksen ihmiset ristiinnaulitsemalla tappoivat. Hänet haudattiin nousi kolmantena päivänä kuolleista. Nousi ylös Taivaaseen ja istuu Isä Jumalan Oikealla Puolella ja Tulee perustamaan Tuhatvuotisen Valtakuntansa Kun Juutalaiset sanovat tule Herra Jeesus Kuninkaaksi!!! Juuri tänne Jerusalemiin
      Ja Kun Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan jossa vanhurskaus asuu Jumala aloitti luomisen Luomalla uuden IHMISRODUN sillä tuossa maassa asuu vain Jeesuksen kaltaisia uudenrodun mukaisia ihmisiä

• ei_kiinnosta

Hakivat jeesuksen yöllä haudasta. Jeesus oli hullu, maa jota hullut asuttavat.

• Tosi-Jumala-ratkaisee

Matt. 23:39
      "Sillä minä sanon teille:
      tästedes te ette näe minua,
      ennenkuin sanotte:
      'Siunattu olkoon hän,
      joka tulee Herran nimeen.'"
      Ja tullessaan Öljymäelle, Öljymäki halkeaa kahtia
      Sakarja: 14:4 "Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä,
      joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
      Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi:
      toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen
      ja toinen puoli etelään päin."

Tällä toiminnalla siellä olevan hautausmaan haudat poistetaan ja öljymäki puhdistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      101
      4646
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3172
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2909
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1680
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1264
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      997
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      911
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      884
    Aihe