Hallituksen on jatkettava

Määrätietoista työtään markkinatalouden edistämiseksi sekä "hyvinvointivaltion" joka todellisuudessa on pahoinvointivaltio kansalaisten kontrolloimisineen ja holhoamisineen.
Amerikkalaiset ystäväni muuten ihmettelivät että onko Suomessa paljon kommunisteja kun on varaa vetelehtiä työaikana poliittisissa mielenilmauksissa.

17

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläväsy

      Joko Natohaaveesi tollo on karilla?

    • Amerikassa ei ole demokratiaa, meillä on. Siellä joka sadas kansalainen istuu vankilassa, meillä joka tuhannes. Siellä kuollaan luoteihin, meillä vanhuuteen. Siellä vallitsee vahvemman oikeus, meillä humanismi. Ei siis ihme, että amerikkalaiset ovat pikkuhiljaa yrittämässä ottaa mallia pohjoismaisesta demokratiasta, joka kaikkine vikoineenkin tuottaa maailman onnellisimpia kansalaisia.

      • Maailman talous kääntyi nousuun 1980-luvulla kun Yhdysvalloissa ja Iso-Britanniassa hylättiin Keynesin opit ja pyrkimykset pohjoismaiseen "hyvinvointivaltioon" joka passivoi ja paapoo niitäkin jotka kykenevät itse auttamaan itseään.


    • KaupKesk_--

      Aloittajalle sanoisin että ystäväsi on täysin oikeassa, kun hän ihmetteli. Että työaikana toreilla mellastetaan, se tietää sitä että komukoita mutta myöskin heidän ystäviään sossuja täällä on selvästi liikaa. Niin täällä on vaikea saada asioita rullaamaan, kun he vaikeuttavat niiden valmistelua.

      • Keputörppö.vuodesta2002

        Itse itsellesi taas hiukan "palstaviisauttasi" jakamassa :)

        Tuo on kyllä aika säälittävää ja avutonta, mutta hiinhän sinä oletkin. Kaikilla nikeilläsi :)


      • OikeistoSosDem
        Keputörppö.vuodesta2002 kirjoitti:

        Itse itsellesi taas hiukan "palstaviisauttasi" jakamassa :)

        Tuo on kyllä aika säälittävää ja avutonta, mutta hiinhän sinä oletkin. Kaikilla nikeilläsi :)

        Säälittävää ja avutonta on tuo massapostaamisesi. Hakaniemestä vai Pietaristako trollaat.


      • Hyvä Veli. 1980-luvulla laitettiin Britanniassa rettelöivä Ay-liike ojennukseen. Meidän pitäisi ottaa mallia.


    • Onpas.outo.väite.taas

      Ei Amerikkalaisilla ole aikaa tuollaisia pohtia, heidän pitää olla 18 tuntia päivässä jossain kolmessa työpaikastaan, heidän lapsensa ovat ilman valvontaa ja kasvatusta kaduilla myymässä, ostamassa ja käyttämässä huumeita, sekä ryöstelemässä kansalaisia ja kauppoja.

    • vittuilevademokraatti

      Kyllähän Sipilän hallituksen toimet amerikkalaisen riistokapitalismin eteenpäin viemiseksi kantaa hedelmää.
      Ja ihan tälle avaajalle "oik.tenurille";
      Amerikan Yhdysvallat on maailman rikollisin valtio.
      Tappanut mm. demokratian nimeen eniten ihmisiä, toisen maailmansodan jälkeen.
      Ryöstänyt alkuperäis kansalta maat, tappanut alkupeäiskansat melkein sukupuuttoon, rakentanut maata orjuudella, siellä ammuttaan päivittäin ihmisiä ja aseteollisuus kukoistaa.
      Meillä muuten esim terveydenhuollossa ollan eteenpäin menty, esim kuulolaitetta ei enää tarvitse odottaa kuin11 kk, laite/tukimukset.
      Ennen sen sai nopeammin, mutta silloinhan oltiin sosialismin portilla.
      Nyt kepu ja hallitus tekee työtä maaseudun autioitumiseksi ja maaalueitten omistuksen uudelleen jakamiseksi.
      Ja Suomen kansassa on kohta köyhät, keskiluokka, rikkaat ja köyhien osuus kasvaa.
      Tämäkö on tasa-arvoa ja demokratiaa.

      • kysäsin

      • Täydellinen tasa-arvo on utopiaa ja luonnonvastainen ajatus. Epätasa-arvo nimenomaan takaa että kaikista heikoimmista huolehditaan. Niistä jotka kykenevät itse auttamaan itseään ei ole tarpeen huolehtia ainakaan nykyisessä mittakaavassa.


      • Reglion
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Täydellinen tasa-arvo on utopiaa ja luonnonvastainen ajatus. Epätasa-arvo nimenomaan takaa että kaikista heikoimmista huolehditaan. Niistä jotka kykenevät itse auttamaan itseään ei ole tarpeen huolehtia ainakaan nykyisessä mittakaavassa.

        Nykyisin onkin menossa "heikkojen valta", sillä vain heikot käyttävät valheita ja kusetusta sortaakseen enemmistöä.


    • Aallon_Riku

      Miksi mennä töihin, kun voi varastaa vuokralaisilta miljoonia?

      • Keputrollin.sanomaa

        Sinähän valehtelet jatkuvasti.


    • perussuomalainen__

      Kirjoittelusi näyttävät olevan sen tyylisiä, että nimimerkiksesi sopii paremmin OikeistoDem.
      Sos tarkoittaa sosiaalisuutta, valtakunnallista me-henkeä. Ei tappiin vietyä kilpailua, jossa heikot sortuu ja rikkaat porskuttaa. Köyhät eläkööt armopaloilla. Heidän kannustamisensa ei ole tärkeää, oma vika.

      • En minä koskaan ole väittänytkään olevani demari sanan perimmäisessä merkityksessä. Sosiaalisuudeksi riittää se kun kaikista heikoimmista huolehditaan. Me henkeä ylläpitää parhaiten nimenomaan kansalaisten terve kilpailu. Mallia voi ottaa vaikka Norjan hiihtomaajoukkueesta jossa on hyvä henki samalla kun edustuspaikoista kilpaillaan tosissaan. Suomessa "laturetkeilijöitä" paapotaan kisoista toiseen.
        Hyvin usein köyhyys on ainakin osittain seurausta omista valinnoista.


    • Kappas vain, sinut on kotiutettu. Onnittelut ja hyvän voinnin toivotus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe