Hei!
Mulla itellä kouluterkkari totes tossa syksyllä, että mulla on skolioosi ja lähetti mut koululääkärille.
Koululääkäri sitte varasi ajan röntgeniin ja kävin kuvauksissa. Noin viikon päästä käymisestä tuli sitte äidille ilmoitus, että mulla on selässä kahessa kohtaa vinoutta (ei kerrottu missä) 20 ja 25 astetta.
On mulla ala asteellakin ollut mutta terkkari ei ollut mikään niin pätevä. Oonki aina ihmetellyt miks selkään alkaa sattua, kun kävelee esim. Ostoksilla ja pitkiä matkoja. Oon aina ollut se ainoo joka on selkäkivuista valittanut käveltäessä.
Tietääkö joku missä asteessa korsettihoito alkaa? Nimittäin lääkäri sanoi että ei oo ihan varma tuleeko vielä pahempi.
Lievä skolioosi
Puheita
3
435
Vastaukset
- aikakonkari
moikka, yleensä korsetti tulee noin 25 asteessa, mutta riippuu aina tosin tilanteesta. joskus lievempiin mutta silti hoidrttaviin asteisiin ssatetaan käyttää jotain toidta hoitomuotoa kuin korsettia
- Oleellista
Ikäsi pitäisi tietää myös, jotta voisi arvella onko kohdallasi korksettihoidosta enää apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075728- 835097
- 1394486
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542899
- 532802
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006