Miten voi hyväksyä ittensä

Helpme

Oon 14v 164cm pitkä ja painan noin 42kg. Oon yli 2 vuotta pitäny itteni lihavana mutta sitte järki sanoo kuitenkin etten ole lihava. Kun olin 13 yritin laihduttaa ja olin ruuasta tosi ahdistunu. En siin mihinkää laihtunut vaan paino nousi vähän nykyisen painon yläpuolelle epäsäännöllisen syömisen takia. Nyt silleen en enää tee mitään semmosta tyhmää ku silloin mut ällöttää ku jos vaik puristan mun jalkoi sillee jännästi niin reidet osuu yhteen jne. Oon "valehdellu" koulupsykologille syömiseen liittyvistä asioista (käyn siä sen takia et vaadin itteltäni kuulemma liikaa ja olin vähän masentunut) mutta siis kun se kysyi multa joskus jotain että miten syöminen menee tai et tykkäänkö mä mun kropasta. No vastasin et syön ja tykkään sillee... Koska no yritin olla parempi. Jos se ois kysyny ne kysymykset vaik viikkoo ennemmin oisin sanonu et oon mielestäni kauhee läski. Mut ku just silloin olin päättänyt et nyt mä haluun hyväksyy itteni. Ja no edelleenkin jos oon täynnä rupeen itkemään. Jos syödään vaikka hesessä tai jossain semmosis niin haluisin oksentaa sen kaiken ruuan ulos vaikka tykkäänki siitä.


Joo en tiiä tää ny on ihan sekalainen. Mut nii on mun pääki.

4

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä.pilaa.elämääsi

      Olet selvästi alipainoinen, ja liian vähällä syömisellä voit aiheuttaa pysyviä vaurioita kehollesi.

    • Justsullekkin

      Oot laiha sun pitää nostaa painoa!! Haluatko muotoja?(pojat ei piittaa laudoista)
      Mut mikä mä oon sanomaan kun syön 500kcal/day

      • Jokupoikaa

        Ei pidä yleistää. Mä oon poika ja itseasiassa nimenomaan pidän laihoista tytöistä joilla ei ole hirveästi muotoja ja luisevuuskaan ei haittaa :)


    • Aloittajaa

      En haluu muotoja. Haluisin tavallaan olla laiha. Äsken kauhistuin ku mun paino oli noussut mutta siis haluisin olla niin ku joskus ennen. Että mua ei niinku kiinnostais mikää paino jne. Nytki heti ku huomasin et paino on noussu niin eka ajatus oli että:noni ei sitte tänään ainakaa enää syödä ja liikuntaa pitää lisätä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe