mark5 taas selvästi aktivoitunut palstalla.

Näkyyköhän Oriolan lääketoimitusten hiljattaiset toimitusvaikeudet markin aktiivisuudessa?

23

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö suomessa saisi lääkkeitä syödä? Vaikuttaako se sinun mielestäsi uskottavuuteen jos joku lääkkeitä söisi?

      • TheMainman

        No, koska Mark syö niitä lääkkeitä psykoosiin, niin kyllä...


      • 12____13

        "sinun mielestäsi "
        Ja vain Luterilainen kysyy imurinsa Mielensä, mielipidettä. Ja jos on älyimuri, edes toisella heistä - on älyä!


      • TheMainman kirjoitti:

        No, koska Mark syö niitä lääkkeitä psykoosiin, niin kyllä...

        Eli hänestä tulee epäluotettavampi tiedostaessaan avun tarpeensa?


      • Tässähänmie kirjoitti:

        Eli hänestä tulee epäluotettavampi tiedostaessaan avun tarpeensa?

        "Eli hänestä tulee epäluotettavampi tiedostaessaan avun tarpeensa?"

        No markin viestien perusteella ei hän sitä todennäköisesti tiedosta.
        Ja yleensä ihmisestä tulee epäluotettavampi, jos tietyt lääkkeet jää ottamatta :)


      • code_red kirjoitti:

        "Eli hänestä tulee epäluotettavampi tiedostaessaan avun tarpeensa?"

        No markin viestien perusteella ei hän sitä todennäköisesti tiedosta.
        Ja yleensä ihmisestä tulee epäluotettavampi, jos tietyt lääkkeet jää ottamatta :)

        Tarvitseeko siis kaikki ihmiset jotain lääkkeitä mielestäsi?


      • Tässähänmie kirjoitti:

        Tarvitseeko siis kaikki ihmiset jotain lääkkeitä mielestäsi?

        Ei tietenkään! Joko sulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia tai sitten haluat vaan inttäillä :)


      • code_red kirjoitti:

        Ei tietenkään! Joko sulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia tai sitten haluat vaan inttäillä :)

        Ehkä viilata pilkkua hiukan edellisessä :D


    • toden.totta

      Aivan selvästi näkyy: vähemmän lääkettä = enemmän potaskaa palstoille.

    • Putoavatpuukot

      Orionin kurssi putosi ostohinnoista. Siinä se näkyy, mutta osinko auttaa uskossa parempaan.
      Pitkään salkkuun mahtuu toistaiseksi.

    • uskonpasko

      Mark5 on elävä esimerkki siitä miten usko mädättää aivot ja muuttaa ihmisen idiootiksi. Tulenpalavasti tiedettä, tasa-arvoa, uskonnonvapautta ja homoja vihaava nuoren maan kreationisti edustaa kaikkea sitä mikä uskossa on niin kuvottavan vastenmielistä sontaa.

    • Älkää hyvät ihmiset ampuko pianistia. Jaakob, Mark5 ja aikanaan eräs sami sai aikaan ns. pitkät keskustelulistat joten sana on vapaa. Toki se on usein myös melko ty....ää.

      • uskonpasko

        Tokihan Mark5 ansaitsisi jonkin mitalin loistavasta työstään ateismin puolesta. Tuskin kukaan muu yksittäinen kirjoittaja on tehnyt niin paljon tervejärkisen ateismin edistämiseksi kuin Mark5 näyttäessään jatkuvasti uskonsa järkyttävän typeryyden.

        Eikä tämä omaan pesäänsä kusija koskaan tajua edes sitä, koska älyllinen kapasiteettinsa ei riitä minkään loogista päättelyä vaativan asian tajuamiseen. Joten emme ammu pianistia, vaan päin vastoin toivomme että hän jatkaa innokkaasti sitä omaan pesäänsä kusemista.


      • uskonpasko kirjoitti:

        Tokihan Mark5 ansaitsisi jonkin mitalin loistavasta työstään ateismin puolesta. Tuskin kukaan muu yksittäinen kirjoittaja on tehnyt niin paljon tervejärkisen ateismin edistämiseksi kuin Mark5 näyttäessään jatkuvasti uskonsa järkyttävän typeryyden.

        Eikä tämä omaan pesäänsä kusija koskaan tajua edes sitä, koska älyllinen kapasiteettinsa ei riitä minkään loogista päättelyä vaativan asian tajuamiseen. Joten emme ammu pianistia, vaan päin vastoin toivomme että hän jatkaa innokkaasti sitä omaan pesäänsä kusemista.

        Usskonnollisuus on itselleni vieras käsite. Kun näkee esim. Mark5 tyylisiä kirjoitelmia uskosta niin olen tavallaan hämmästynyt.
        Mutta jutun ongelma piilee siinä, että mikäli uskotaan koko paletti ihmetekoineen niin uskovatko he todella sen mitä heille on syötetty?
        Jos uskoo sen kaiken ilman mitään kritiikkiä niin olen taas ihmeissäni.


      • uskonpasko
        epikuros kirjoitti:

        Usskonnollisuus on itselleni vieras käsite. Kun näkee esim. Mark5 tyylisiä kirjoitelmia uskosta niin olen tavallaan hämmästynyt.
        Mutta jutun ongelma piilee siinä, että mikäli uskotaan koko paletti ihmetekoineen niin uskovatko he todella sen mitä heille on syötetty?
        Jos uskoo sen kaiken ilman mitään kritiikkiä niin olen taas ihmeissäni.

        Hellariperheen kasvattina voin kertoa, että ainakin niissä piireissä uskotaan kyllä kaikki soopa aina täysin kritiikittömästi. Mark5:n viljelemät aivopierut ovat täysin normaalia peruskauraa hellaripiireissä. Nuoren maan kreationismi, silmitön homoviha, tasa-arvon vihaaminen (mies on aina herra ja perheen pää, nainen nöyrän kuuliainen alamainen, joka ei voi olla johtaja eikä pappi jne).

        Tieteestä hyväksytään vain Pelle Reinikaisen ja vastaavien aivopierut, kaikki muu on ateistien valhetiedettä. Eikä ateistien, homojen ja evoluutiotiedemiesten lisäksi mitään muuta vihata niin tulenpalavasti kuin toisia kristittyjä, jotka uskovat väärin ja väärällä tavalla eivätkä ole niitä oikeita kristittyjä oikeassa uskossa. Tietämättömyyttä ja olematonta yleissivistystä pidetään suuressa arvossa, koska kaikkea kriittistä ajattelemista pidetään vain paholaisen juonena ja eksytyksenä.

        Ja yleensä paikallisten seurakuntien johtohahmoiksi kohoavat narsistiset psykopaatit, koska heillä on ominaisuuksia joita hellaripiireissä arvostetaan. Jäseniksi taas haalitaan linnakundeja ja narkkareita ja muita oman elämänsä luusereita, jotka eivät muutu yhtään sen fiksummiksi ihmisiksi vaikka olisivat uskossakin, joten hellareita riitaisampaa porukkaa ei mistään muualta sitten löydäkään. Ja yleensä noilla luusereilla ei ole mitään koulutusta eikä yleissivistystä, joten kaikkein typerimmätkin idioottimaisuudet uppoavat aina typötyhjiin päihin täysin ilman mitään kritiikkiä.


    • Ei kannata syödä lääkkeitä.
      Ehta annos homeopaattisia tuotteita, suoraan apteekin hyllyltä ja kulaus hopeavettä päälle, parantaa kaikki vaivat.

      • uskova-urpo

        Silkka rukoilu riittää! Muuta ihminen ei kaipaa parantuakseen, kuten ihmeellinen parantaja Pirkko Jalovaara on käytännössä osoittanut.


      • PyhääPHnTuoksua

        Myös aromiterapia on suosittua uskisten joukoissa. Hiukan sniffailee ja taas menee jeesusrintamalla hyvin.


      • B-vitamiini

        Olin kuuntelemassa luentoa narsistisesta luonnehäiriöstä. Poislähtiessä sanoin kaverilleni, että minulla varmaan on tuollainen, kun en ymmärtänyt luennosta paljon mitään. Kaveri sanoi, että "no, B-vitamiinihan auttaa yleensä kaikkeen".


    • Murk5

      Me oikeassa elävässä uskossa olevat emme tarvitse maailmallisia lääkkeitä. Me rukoilemme ja Jumala parantaa. Eilenkin minulla oli selvästi influenssavirus iskenyt, mutta rukoilin: "rakas Jeesus, älä anna minun sairastua nyt, kun illalla on kokoontuminen ja aiomme kuulla Sanaa". Heti olo helpotti ja sitten menin kokoukseen, rukoilimme ja puhuimme kielillä. Nyt minulla on taas aivan uutta virtaa julistaa Oikeaa Elävää Uskoa ateisteille.

      "Alussa löi Julmala muuten vaan"(1.Myös.1:19)

    • Täysikuu tai jokin kirkollisen pyhän läheisyys aktivoi myöskin noita hihhuleita. Toki pääsiäiseen on vielä matkaa, mutta ehkä Mark5 aloittaa pääsiäisen vieton yhtä ajoissa kuin teekkarit vapun.

    • " ehkä Mark5 aloittaa pääsiäisen vieton yhtä ajoissa kuin teekkarit vapun. "

      Mitenhän MArk suhtautuu koivuniemeläisiin, teekkareita ja muita hyviä ihmisä kun kaikki ovat.

      "Tapani Koivuniemen uskonlahko on suljettu kristillinen uskonlahko, jota johtaa puunjalostusdiplomi-insinööri Tapani Ilmari Koivuniemi (s. 1. marraskuuta 1960)[1]. Lahko syntyi Espoossa Otaniemen teekkarikylässä 1980-luvulla raamattupiirinä ja muuttui vähitellen suljetuksi uskonlahkoksi."(wikipedia)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1553
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1058
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      822
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      115
      730
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      696
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe