Oikein lihava nainen on ihannenainen.

Rikurintakehä

...mutta mistäpä sellaisen löytäisi?

19

1948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löydät.sellaisen

bulgariasta,, joko partaa ajamasta tai moukarihäkistä.

• Ei kai tuo nyt mikään oikea ongelma voi olla Suomessa ainakaan.
      Mitä tuohon Bulgaria kommenttiin tulee, niin taitaa helpommin löytyä Suomesta. Tahtoo olla elintasoindeksiin sidottu tuokin asia.

• Kokkelin_Kivettäjä

Ei pitäisi olla ongelma löytää lihavaa naista. Melkoisia tankkilaivoja kaduilla purjehtii vastaan.

• melkeinlihavamies

Moikka vaan jos Suomesta et muka löydä lihavaa naista, mene sitten vaikka Kuubaan takuulla löytyy.

• Hmmmmmmmmm

Tai USA:han.

• Riippuu

Siinäpä junttimainen kommentti.

Riippuu vähän minne päin USA: a ollaan menossa. Suomessa ollaan jo ihan Amerikan tasoa, että ei tarvitse enää tuudittautua siihen ajatukseen, että onneksi on joku lihavampi valtio olemassa.
        Ota huomioon, että USA: ssa on niitä hyväkuntoisempiakin paljon enemmän kuin Suomessa.

• minäkin etsin lihavaa naista suomesta mutta ei vain tunnu löytyvän, jos joku lihava nainen lukee tämän niin ois kiva saada viestiä, osoite on [email protected] ja olen 49v mies. Viestäisi odotellen

• kassiinäpulma

Näin naisena täytyy sanoa että vaikka olenkin lihava en siltikään haluaisi sellaista miestä joka tahtoo vain lihavan naisen, se vain tuntuu niin jotenkin väärältä. Mutta ehkäpä tämä onkin vain vitsi?

• Rikurintakehä
        kassiinäpulma kirjoitti:

Näin naisena täytyy sanoa että vaikka olenkin lihava en siltikään haluaisi sellaista miestä joka tahtoo vain lihavan naisen, se vain tuntuu niin jotenkin väärältä. Mutta ehkäpä tämä onkin vain vitsi?

Eikö sinusta tuntuisi vielä vääremmältä se, että olisit miehen kanssa, joka kyllä tykkää sinusta henkilönä, mutta himoitsee niitä lihavampia kanssasisariasi?

• pitkätukka-68

En minä kyllä lihavaa. Vähän pullukka ois ihanne, jossain normaalipainon ylärajalla.
      Tosin en pidä tuota minään kriteerinä. Kunhan ei ole sairaalloisen yli- tai alipainoinen.

• Kukkakeppi

Kannattaako, syö jääkaapin tyhjäksi kun pääs käännät. Kesällä vene uppoo heti.

• Peppukalle

Minäkin tykkään, että nainen on pulska. Jotenkin on tullut vaikutelma, että synnyttäminen imeisesti jotenkin lisää pepun ja reisien ihroittumistaipumusta. Tuntuu kuin kaikki kiinnostavat olisivat varattuja kersalaumoineen. Laiheliineja, jotka ovat uskotelleet itselleen olevansa kauniita, koska ovat laihoja kyllä on vapaana.

• 115killoo

Taidan olla mä sitten jo liian laiha 😃

• juuri sopiva, nainen juuri minun makuun

• 115killoo
        mrkoukka kirjoitti:

juuri sopiva, nainen juuri minun makuun

Olet kuiteskin liian kaukana tai sitten ihan eri ikäluokkaa, yleensähän siinä näin käy.

• 7962

Mistä päin olet ja mitä ikäluokkaa?

• 115killoo
        7962 kirjoitti:

Mistä päin olet ja mitä ikäluokkaa?

Mikset itse jo heti kertonut omiasi?

• Reinhold_Pällinkutka

Mene ulos ja katso ympärillesi. Suomi on täynnä sairaanloisen lihavia naisia. Ja lihavia miehiä.

• Amisk

Kiihotun lihavista naisista, ja sillä tarkoitan lähemmäs 200 kiloa painavia naisia. Lihavin jonka kanssa olen ollut, painaa 160 kg ja minusta hän voisi lihottaa itsensä vielä lihavammaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5880
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5207
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3195
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2749
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2270
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2060
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1870
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1781
    Aihe