...mutta mistäpä sellaisen löytäisi?
Oikein lihava nainen on ihannenainen.
19
1937
Vastaukset
- löydät.sellaisen
bulgariasta,, joko partaa ajamasta tai moukarihäkistä.
Ei kai tuo nyt mikään oikea ongelma voi olla Suomessa ainakaan.
Mitä tuohon Bulgaria kommenttiin tulee, niin taitaa helpommin löytyä Suomesta. Tahtoo olla elintasoindeksiin sidottu tuokin asia.- Kokkelin_Kivettäjä
Ei pitäisi olla ongelma löytää lihavaa naista. Melkoisia tankkilaivoja kaduilla purjehtii vastaan.
- melkeinlihavamies
Moikka vaan jos Suomesta et muka löydä lihavaa naista, mene sitten vaikka Kuubaan takuulla löytyy.
- Hmmmmmmmmm
Tai USA:han.
- Riippuu
Siinäpä junttimainen kommentti.
Riippuu vähän minne päin USA: a ollaan menossa. Suomessa ollaan jo ihan Amerikan tasoa, että ei tarvitse enää tuudittautua siihen ajatukseen, että onneksi on joku lihavampi valtio olemassa.
Ota huomioon, että USA: ssa on niitä hyväkuntoisempiakin paljon enemmän kuin Suomessa.
minäkin etsin lihavaa naista suomesta mutta ei vain tunnu löytyvän, jos joku lihava nainen lukee tämän niin ois kiva saada viestiä, osoite on [email protected] ja olen 49v mies. Viestäisi odotellen
- kassiinäpulma
Näin naisena täytyy sanoa että vaikka olenkin lihava en siltikään haluaisi sellaista miestä joka tahtoo vain lihavan naisen, se vain tuntuu niin jotenkin väärältä. Mutta ehkäpä tämä onkin vain vitsi?
- Rikurintakehä
kassiinäpulma kirjoitti:
Näin naisena täytyy sanoa että vaikka olenkin lihava en siltikään haluaisi sellaista miestä joka tahtoo vain lihavan naisen, se vain tuntuu niin jotenkin väärältä. Mutta ehkäpä tämä onkin vain vitsi?
Eikö sinusta tuntuisi vielä vääremmältä se, että olisit miehen kanssa, joka kyllä tykkää sinusta henkilönä, mutta himoitsee niitä lihavampia kanssasisariasi?
- pitkätukka-68
En minä kyllä lihavaa. Vähän pullukka ois ihanne, jossain normaalipainon ylärajalla.
Tosin en pidä tuota minään kriteerinä. Kunhan ei ole sairaalloisen yli- tai alipainoinen. - Kukkakeppi
Kannattaako, syö jääkaapin tyhjäksi kun pääs käännät. Kesällä vene uppoo heti.
- Peppukalle
Minäkin tykkään, että nainen on pulska. Jotenkin on tullut vaikutelma, että synnyttäminen imeisesti jotenkin lisää pepun ja reisien ihroittumistaipumusta. Tuntuu kuin kaikki kiinnostavat olisivat varattuja kersalaumoineen. Laiheliineja, jotka ovat uskotelleet itselleen olevansa kauniita, koska ovat laihoja kyllä on vapaana.
- 115killoo
Taidan olla mä sitten jo liian laiha 😃
- 115killoo
mrkoukka kirjoitti:
juuri sopiva, nainen juuri minun makuun
Olet kuiteskin liian kaukana tai sitten ihan eri ikäluokkaa, yleensähän siinä näin käy.
- 7962
Mistä päin olet ja mitä ikäluokkaa?
- 115killoo
7962 kirjoitti:
Mistä päin olet ja mitä ikäluokkaa?
Mikset itse jo heti kertonut omiasi?
- Reinhold_Pällinkutka
Mene ulos ja katso ympärillesi. Suomi on täynnä sairaanloisen lihavia naisia. Ja lihavia miehiä.
- Amisk
Kiihotun lihavista naisista, ja sillä tarkoitan lähemmäs 200 kiloa painavia naisia. Lihavin jonka kanssa olen ollut, painaa 160 kg ja minusta hän voisi lihottaa itsensä vielä lihavammaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797