Oikein lihava nainen on ihannenainen.

Rikurintakehä

...mutta mistäpä sellaisen löytäisi?

19

1945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löydät.sellaisen

bulgariasta,, joko partaa ajamasta tai moukarihäkistä.

• Ei kai tuo nyt mikään oikea ongelma voi olla Suomessa ainakaan.
      Mitä tuohon Bulgaria kommenttiin tulee, niin taitaa helpommin löytyä Suomesta. Tahtoo olla elintasoindeksiin sidottu tuokin asia.

• Kokkelin_Kivettäjä

Ei pitäisi olla ongelma löytää lihavaa naista. Melkoisia tankkilaivoja kaduilla purjehtii vastaan.

• melkeinlihavamies

Moikka vaan jos Suomesta et muka löydä lihavaa naista, mene sitten vaikka Kuubaan takuulla löytyy.

• Hmmmmmmmmm

Tai USA:han.

• Riippuu

Siinäpä junttimainen kommentti.

Riippuu vähän minne päin USA: a ollaan menossa. Suomessa ollaan jo ihan Amerikan tasoa, että ei tarvitse enää tuudittautua siihen ajatukseen, että onneksi on joku lihavampi valtio olemassa.
        Ota huomioon, että USA: ssa on niitä hyväkuntoisempiakin paljon enemmän kuin Suomessa.

• minäkin etsin lihavaa naista suomesta mutta ei vain tunnu löytyvän, jos joku lihava nainen lukee tämän niin ois kiva saada viestiä, osoite on [email protected] ja olen 49v mies. Viestäisi odotellen

• kassiinäpulma

Näin naisena täytyy sanoa että vaikka olenkin lihava en siltikään haluaisi sellaista miestä joka tahtoo vain lihavan naisen, se vain tuntuu niin jotenkin väärältä. Mutta ehkäpä tämä onkin vain vitsi?

• Rikurintakehä
        kassiinäpulma kirjoitti:

Näin naisena täytyy sanoa että vaikka olenkin lihava en siltikään haluaisi sellaista miestä joka tahtoo vain lihavan naisen, se vain tuntuu niin jotenkin väärältä. Mutta ehkäpä tämä onkin vain vitsi?

Eikö sinusta tuntuisi vielä vääremmältä se, että olisit miehen kanssa, joka kyllä tykkää sinusta henkilönä, mutta himoitsee niitä lihavampia kanssasisariasi?

• pitkätukka-68

En minä kyllä lihavaa. Vähän pullukka ois ihanne, jossain normaalipainon ylärajalla.
      Tosin en pidä tuota minään kriteerinä. Kunhan ei ole sairaalloisen yli- tai alipainoinen.

• Kukkakeppi

Kannattaako, syö jääkaapin tyhjäksi kun pääs käännät. Kesällä vene uppoo heti.

• Peppukalle

Minäkin tykkään, että nainen on pulska. Jotenkin on tullut vaikutelma, että synnyttäminen imeisesti jotenkin lisää pepun ja reisien ihroittumistaipumusta. Tuntuu kuin kaikki kiinnostavat olisivat varattuja kersalaumoineen. Laiheliineja, jotka ovat uskotelleet itselleen olevansa kauniita, koska ovat laihoja kyllä on vapaana.

• 115killoo

Taidan olla mä sitten jo liian laiha 😃

• juuri sopiva, nainen juuri minun makuun

• 115killoo
        mrkoukka kirjoitti:

juuri sopiva, nainen juuri minun makuun

Olet kuiteskin liian kaukana tai sitten ihan eri ikäluokkaa, yleensähän siinä näin käy.

• 7962

Mistä päin olet ja mitä ikäluokkaa?

• 115killoo
        7962 kirjoitti:

Mistä päin olet ja mitä ikäluokkaa?

Mikset itse jo heti kertonut omiasi?

• Reinhold_Pällinkutka

Mene ulos ja katso ympärillesi. Suomi on täynnä sairaanloisen lihavia naisia. Ja lihavia miehiä.

• Amisk

Kiihotun lihavista naisista, ja sillä tarkoitan lähemmäs 200 kiloa painavia naisia. Lihavin jonka kanssa olen ollut, painaa 160 kg ja minusta hän voisi lihottaa itsensä vielä lihavammaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe