Lumi ja Pyry kaiken huomioni saavat

åxixiu

Näkee sen heidän bonsoreistakin että tarkasti ja huolelisesti ovat ajatuksen kanssa lähteeneet bonsoroimaan. Itse myös en katso / kuuntele mitä tahansa " suomen suurin sitäjatätä " En ole lipun hinnoittelija mutta pidän kuitenkin kohtuulisena koska kävijät voivat samalla lipulla viettää siellä kaksipäivää niin ei tarvitse " hotkia " kaikkea kerralla " En minäkään tunne tarvetta suomessa aikaani tuhlata keidenkään julkisuudenkipeiden lataamiin vidoihin. Meillä päin on riittävästi koiria ja kissoja sekä metsän pikkuväkeä todellisuudessa....

Pyryn ja Lumen tulo suomeen on ollut hurja prosessi jo ennen kuin saapuivatkaan joten heidän tulonsa lentokentälle oli hurvaavan iloinen tapahtuma jo yksistään . Ajattelevaiset ihmiset voivat olla jo siitäkin terveesti ylpeitä vaikka eivät tietäneetkään kuinka paljon suomalaista lastenvaatetta kiinaan ovat ostaneet mm. äidinmaidonkorviletta jopa voidaan todeta että siellä on suomalaisuutta ja suomalaisia yrittäjiä paljon että heikompia hirvittää...

Olen kyllä tietoinen kuinka nyt jo on eräänlainen " herrasväki " kateelisen mustasukkainen siitä että Lumi ja Pyry ovat saaneet lukemattoman määrän perheiden huomion ja ajan joten kestetään se ja eletään vain omaa elämää kun samalla täytyy katsoa korkeasaaren karhujen heräämistä mm. se tästä puuttuisi että julkisuudenkipeät vielä karhuillekin olisivat kateelisen mustasukkaisia kun ketään ei mene katsomaan julkisuudenkipeiden video lataauksiakaan. On se naurettavaa että eläimillekin ovat kateelisen mustasukkaisia että jo on aikoihin eletty mutta pelko pois jokaisella on oikeus valita mihin aikansa käyttää ja mielummin laatuun kuin humppuukkiin. ( :) )

2

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ciofun

      Mainonnasta kilpailevat taajuudet voisivat käsitellä omaa inhottavaa ahneutta ja moralittomuutta sekä tyytyä heillä olemassa oleviin fanittajiinsa kuten tv.sä. En pidä rohkeutena enkä mitenkään hyväksyttävänä vaan kierona . Katselijoikseen määriteltäviä jotka eivät katso suurintaosaa suomalaista " huippuviihdettä " eivätkä ole kiinostuneita juontajatoimittajien höpötyksistä on lukematon määrä. Iltasanomissa keskustelivat ylenpuheesta, josta olen saanut " ystävän " ylen puheesta tulee paljon kuuneltavaa ja ei niin kuuneltavaa kiljumista ja mikä parhainta siellä ei ole älytöntä houkutellua kuten kaupalisilla radiotaajuksilla.

      Mainostajina itse ainakin katsoisin ja kuuntelisin tarkalla ja herkällä korvalla missä mainostaisin ja mitä laadukkaisiin mainoksiin tulee niin lähinnä helsinginsanomat suomessa täyttää laadukkaan mainonnan kriteerit. Meillä ihmisillä on ainutlaatuinen vapaus valita itse mitä kuuntelemme ja katselemme vihaamatta minkäänlaista toimittajajuontajaa tai ns. koko suomen kansan sitä ja tätä. Suomalainen tositeevee jota viihteeksi sanovat on melkeinpä jokainen kysymyksen arvoinen ? mutta minkälaista, ei ainakaan minun huumorintajuun ja laadukkaaseen katselukokemukseen sopivaa.

      Inhoan moralittomuutta ja ahneutta jotka on kätkeneet alentuvaan ystävällisyyteensä lisätäkseen itselleen palkankorotuksia joten klikatkoon ketä aikuinen tahtoo , mutta hyväksykööt että suomessa on enemistö joka ei katsele eikä kuuntele ala-arvoista viihteeksi sanottua mielummin vaikka puhelinlangat laulaa. Hej då

    • Hitachisnow75

      Jokohan ne olisi tämän talven lumet tulleet ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe