Itse en ole käyttäytynyt enkä käyttädy

funzenix

siten että kulttaisin aikaani kaupalisten enkä muillekkaan taajuuksille soitelleen miespuolisille juontajatoimittajille mitä kaikkia titteleitä heillä onkaan En myöskään naispuolisille. Valiten eri taajuuksia olen saanut tahtomattani kuunella kaikenlaisten kotiäitien, rouvien, aviossa ja ei aviossa kuluttavan aikaansa kertoessaan näkemyksiään ja omaa joillekin kiinostavaa yksityiselämäänsä. Voin vain kuvitella heitä kaikkia jotka avioliitossa elävät mutta viihdyttävät itseään heille tuntemattomien juontatoimittaja kuin ketä tahansa yms.

Ymmärrän täysin olevan eriasia kun miehet ja naiset ovat samassa työpaikassa joka on erijuttu. Mutta ymmärrykseni eikä moralini ole antanut koskaan periksi soitella eikä viestitellä heidän kanssaan joiden ainoa tehtävä on houkutella mahdollisimman monia taajuuksilleen ja katsojikseen kilpailun kiristyessä katsojista / kuuntelijoista. Moralini hyväksi havaittua enkä voisi kuvitella itseni kertovan läheisieni, sukulaisten jne. elämästä viestitellen ja soitellen täysin tuntemattomille toimittajajuontajille ja muille sellaisille joilla ei ole mitään tekemistä minun eikä läheisieni elämässä eikä muutenkaan samanlaiset elämänarvot .

Hauskuutta heille kaikille siinä kun vievät mattonsa ja kaikki muut tuuletusta vailla olevat kodintekstiilit pakkaseen esimerkiksi. Minun aikaani eivät tuhlaa mainosten katseluun ja kun vielä lisätään että. Minkälaisten niin siinä sitä ajateltavaa. Minun ajastani saavat Lumi ja Pyry sekä hongkongin lintupuisto mm. Hej då

1

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xiyuxz

      " salaista " mitään salaista siinä tarvitse olla kun ei halua kerskua tai kehua omaa hyvää elämäänsä jonka on rehelisesti ja työntäyteisesti ansainnut. Moralini ihmettelee kuinka vastuuttomia aikuiset ovatkaan. Lapsensa yleensä eivät pidä siitä että heidän asioitaan vanhempansa repostelevat eikä varmaan moni avo-aviopuolisokaan että naiset käyttävät armolisesti aikaansa taajuksille etsien sieltä juttuseuraa itselleen vaikka se on monilla lähenmpänä kuin arvakaan.. Myötähäpeää olen useasti tuntenut vaikka Aikusina vanhempina ovat vastuussa itse.

      Mikä saa soittelijat, textaajat yms. valhetelemaan itselleen että olisivat kiinostavia vastaamaan, soittamaan kun kyseessä on pelkkä liiketoimi ja mahdolisiman suurta massaa taajuksilla näkemään mahdolisimman monta mainosta. Tavallinen ihminen se vasta kiinostava on mainostajille mutta siinä ei ole kysymys lähimmäisenrakkaudesta kuin muustakaan Rakkaus mitä on sen voi lukea Vuorisaarnasta jos kiinostaa kaiken moralitajunsa menettäneitä. Onnittelen itseäni että minun varassa ei ole katselija / kuuntelija määrät kun myös tiedän miten ilkeitä. kateelisia voivat ollakkaan hyvyden " naamioden " alle kätketyt heidän todeliset vaikuttamisensa mm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe