siten että kulttaisin aikaani kaupalisten enkä muillekkaan taajuuksille soitelleen miespuolisille juontajatoimittajille mitä kaikkia titteleitä heillä onkaan En myöskään naispuolisille. Valiten eri taajuuksia olen saanut tahtomattani kuunella kaikenlaisten kotiäitien, rouvien, aviossa ja ei aviossa kuluttavan aikaansa kertoessaan näkemyksiään ja omaa joillekin kiinostavaa yksityiselämäänsä. Voin vain kuvitella heitä kaikkia jotka avioliitossa elävät mutta viihdyttävät itseään heille tuntemattomien juontatoimittaja kuin ketä tahansa yms.
Ymmärrän täysin olevan eriasia kun miehet ja naiset ovat samassa työpaikassa joka on erijuttu. Mutta ymmärrykseni eikä moralini ole antanut koskaan periksi soitella eikä viestitellä heidän kanssaan joiden ainoa tehtävä on houkutella mahdollisimman monia taajuuksilleen ja katsojikseen kilpailun kiristyessä katsojista / kuuntelijoista. Moralini hyväksi havaittua enkä voisi kuvitella itseni kertovan läheisieni, sukulaisten jne. elämästä viestitellen ja soitellen täysin tuntemattomille toimittajajuontajille ja muille sellaisille joilla ei ole mitään tekemistä minun eikä läheisieni elämässä eikä muutenkaan samanlaiset elämänarvot .
Hauskuutta heille kaikille siinä kun vievät mattonsa ja kaikki muut tuuletusta vailla olevat kodintekstiilit pakkaseen esimerkiksi. Minun aikaani eivät tuhlaa mainosten katseluun ja kun vielä lisätään että. Minkälaisten niin siinä sitä ajateltavaa. Minun ajastani saavat Lumi ja Pyry sekä hongkongin lintupuisto mm. Hej då
Itse en ole käyttäytynyt enkä käyttädy
1
86
Vastaukset
- xiyuxz
" salaista " mitään salaista siinä tarvitse olla kun ei halua kerskua tai kehua omaa hyvää elämäänsä jonka on rehelisesti ja työntäyteisesti ansainnut. Moralini ihmettelee kuinka vastuuttomia aikuiset ovatkaan. Lapsensa yleensä eivät pidä siitä että heidän asioitaan vanhempansa repostelevat eikä varmaan moni avo-aviopuolisokaan että naiset käyttävät armolisesti aikaansa taajuksille etsien sieltä juttuseuraa itselleen vaikka se on monilla lähenmpänä kuin arvakaan.. Myötähäpeää olen useasti tuntenut vaikka Aikusina vanhempina ovat vastuussa itse.
Mikä saa soittelijat, textaajat yms. valhetelemaan itselleen että olisivat kiinostavia vastaamaan, soittamaan kun kyseessä on pelkkä liiketoimi ja mahdolisiman suurta massaa taajuksilla näkemään mahdolisimman monta mainosta. Tavallinen ihminen se vasta kiinostava on mainostajille mutta siinä ei ole kysymys lähimmäisenrakkaudesta kuin muustakaan Rakkaus mitä on sen voi lukea Vuorisaarnasta jos kiinostaa kaiken moralitajunsa menettäneitä. Onnittelen itseäni että minun varassa ei ole katselija / kuuntelija määrät kun myös tiedän miten ilkeitä. kateelisia voivat ollakkaan hyvyden " naamioden " alle kätketyt heidän todeliset vaikuttamisensa mm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218