Etappi monopooli??

nallew

1.4.2108 kukaan muu kuin etappi ei saa tyhjentää mun paskakaivot mitä helvetti tämä on?? vaikka naapurissa urakoitsija joka vuosia hoitanut hommat. tuli hinnasto on aika mehukkaita ja aikataulut, vaatimuksia, ehtoja. on nyt odottanut kunnallinen viemäri 10v missähän se viipyy?? jurvasta kyllä saa paskat pumpattu kurikkaan muttei panttilasta. taidan muutta koko alueelta tämä ihan paskasta... terveisiin kurikan päättäjille!!

10

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panttirinta

      Johdetaanko Kurikkaa Jurvasta?

      • paskoonkylästä

        Eikun paskoonkylästä


    • Hajut

      Levitä ne peltoon. Rahan haju

    • eetappi

      Meirän oma luotettava täsmällinen Keski-Jyrä . jyrää etappi yli omilla urakoitsijoilla. missä tämä meidän valinnanvapaus??

      • monopolinvastustaja

        Ilmajoen suurin veronmaksaja saa pitää monopolia ja pakottaa ihmiset alaisikseen ja sanella ehdot. Lietekuormat joita kerätään Ilmajoen puolelta tyhjätään Kurikan puhdistamolle, kun Ilmajoen oma on melkein Seinäjoella. Kurikan laitos rakennettu Kurikan verorahoilla. Roskiksien tyhjäys maksaa jo maltaita ja viedään Vaasaan poltettaviksi ja taas myydään energiana , eli moninkertaistetaan tulot.


      • SavuaPuskista
        monopolinvastustaja kirjoitti:

        Ilmajoen suurin veronmaksaja saa pitää monopolia ja pakottaa ihmiset alaisikseen ja sanella ehdot. Lietekuormat joita kerätään Ilmajoen puolelta tyhjätään Kurikan puhdistamolle, kun Ilmajoen oma on melkein Seinäjoella. Kurikan laitos rakennettu Kurikan verorahoilla. Roskiksien tyhjäys maksaa jo maltaita ja viedään Vaasaan poltettaviksi ja taas myydään energiana , eli moninkertaistetaan tulot.

        Mä poltan roskat takapihalla metallitynnyris. Saavat nuolla näppejänsä, kun jäteastiaani ei tuu roskan roskaa, joista voisivat hyötyä. Tyhjäysmaksu on pakko maksaa, mutta eipähän saa Etappi niistä energiaroskista hilujakaan käteen ainakaan mun osalta. Komiaa mustaa ja haisevaa savua pukkootan aina välillä ehtoisin, on se vähäkin aina pois Etapin kirstusta. Buahahaha. Muahahaha.


      • heitän_kuset
        SavuaPuskista kirjoitti:

        Mä poltan roskat takapihalla metallitynnyris. Saavat nuolla näppejänsä, kun jäteastiaani ei tuu roskan roskaa, joista voisivat hyötyä. Tyhjäysmaksu on pakko maksaa, mutta eipähän saa Etappi niistä energiaroskista hilujakaan käteen ainakaan mun osalta. Komiaa mustaa ja haisevaa savua pukkootan aina välillä ehtoisin, on se vähäkin aina pois Etapin kirstusta. Buahahaha. Muahahaha.

        heitän kuset suoraan luomaan haha


      • pohuutesta
        SavuaPuskista kirjoitti:

        Mä poltan roskat takapihalla metallitynnyris. Saavat nuolla näppejänsä, kun jäteastiaani ei tuu roskan roskaa, joista voisivat hyötyä. Tyhjäysmaksu on pakko maksaa, mutta eipähän saa Etappi niistä energiaroskista hilujakaan käteen ainakaan mun osalta. Komiaa mustaa ja haisevaa savua pukkootan aina välillä ehtoisin, on se vähäkin aina pois Etapin kirstusta. Buahahaha. Muahahaha.

        Minoon aina keskulämmityskattilan pesäs polttanu sanomaleheret ym. paperit ja kaupan muovipakkaukset. Nostaa nopiaa lämpyä, - ei mitään e-Tapille!


    • jätteetmetsään

      Etapilla on tarkoitus laskuttaa EKOMAKSU KAKSINKERTAISENA 2019 LÄHTIEN.
      Ilmeisesti kannattavuus jätekeskuksella..kaatopaikalla heikkoa...onko johtoporrasta tullut liikaa.
      Ekomaksu on kiinteistökohtainen jätteen käsittelyn aiheuttama kulun korvaaja. YRITYKSET EIVÄT JOUDU MAKSAMAAN TÄTÄ EKOMAKSUA....niiden jätteet eivät aiheuta kuluja.
      NYT sitten vapaa-ajan asukkaita aletaan laskuttamaan tuplamaksulla. Kun ovat vakituisessa asunnossa...eivät ole vapaa-ajan asunnolla... EI JÄTETTÄ TULE. Kun taas ovat vapaa-ajan asunnolla....eivät vakituisella asunnolla.... EI JÄTETTÄ TULE.
      HYVIN YKSINKERTAISTA JOS VAIN OLISI JOHTAJILLA YMMÄRRYSTÄ mutta rahan himo on niin valtava. Sieltä otetaan mistä vain vähänkin saadaan.
      Jätteillä tehdään valtavasti rahaa ja tämä saa aikaan päinvastaista toimintaa.

    • Ainakähmitty

      Vaalit tulossa,kepulaisia rahoitetaan etapin kautta.Tuntuu siltä.
      Muistaako kukaan niitä sihto puheita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe