IHMISEN OMATUNTO EI OLE MITTARI, SINÄ JOKO NOUDAT SAPATTIKÄSKYÄ TAI RIKOT SAPATTIKÄSKYÄ
- sunnuntaina ei voi rikkoa sapattia
- adventistit valehtelevat noudattavansa kymmentä käskyä ja erityisesti sapattikäskyä rikkomatta kymmentä käskyä
Ps. Ellit ja vellit ovat menneet sekaisin ja kova on yritys jäjitellä imitoiden kristinuskoa.
Adventistit kristinuskon irvikuvana eivät edes tiedä mitä tarkoittaa omavanhurskaus.
Raamatussa puhutaan varomaan valhejuutalaisista jotka viettävät sapattia ja joilla on peite silmillä.
Launtaiadvarien venyyy...YYvä omatunto
omavanhurskaisille
3
96
Vastaukset
- rahoittajiatarvitaan
Saako sapatista plussapisteitä jos maksaa rahaa organisaatiolle?
- pelastaHerra
Omavanhurskaisilla on kaksihaarainen kieli, susiturkki ja ketunhäntä kainalossa.
- Sunnuntainakasteelle
Onko sapatti lepopäivä?
Pääseekö adventtikirkon kasteelle sunnuntaina vai onko se pastoreiden lepopäivä?
Itse pidän sapattia lepopäivänä jolloin en edes aja autoa. Lepään ja iloitsen sapatista kotonani Jeeuksen kanssa. Palvonko liikaa sapattiani?
Lepopäivä on parasta viettää kotona sohvalla maaten niinkuin Arasola tekee ja tulee halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1061285- 581272
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15752
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623