Loistava C5 on pelannut myös pakkasilla kuin enkeli. Eilen kuitenkin Citroenin takapäästä kuului valtava pamaus. Pysähdyin ja menin katsomaan. Mitään näkyvää vikaa ei ollut. Sen jälkeen auto on jostain syystä tempautunut ojaan.
Tänään viimeksi on mennyt kahdesti ojaan. Tosin ei pahasti. On saatu lykkäämällä taas tielle. Epäilen silti, että jotain sieltä takapäästä hajosi eilen, ja siksi auto käyttäytyy noin. Olin haistavani myös pientä savun hajua eilisen pamauksen jälkeen.
Muutoin C5 on toiminut täysin moitteettomasti.
Mitähän mahtoi hajota
4
456
Vastaukset
- ähkyä
Ilkeä jousitus laitettu takaakselille?
- ainaempaattinen
Kyseessä on takanivellevyn luiskahdus pois paikaltaan. Kyseessä on harvinainen tosin yleinen vika sitikassa. Suosittelen JHL.ään kuululuvan autotohtorin lähempää tutkimusta ja lepoa autolle. Valohoito lähimmässä citikka huollossa myös keventää nahka-lompakkoa.
- intternettiDr
Nyt kyllä kutsuisin nettiteknikon paikalle, saat hyviä neuvoja
- monamouretana
He hee, mutta kynkän laakerithan noissa hajoaa 20tkm välein, se saattaa vähän paukahtaa ja viedä ojaan , mutta ralli sitikat myös innokkaita menemään ojaan , oisko ne ajo "omituisuudet" lullassa vähän heikot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875