ns suojelijat ottaa taloudellisen vastuun omillaan toimistaan jotka kohdistuu työtätekeviin ja elinkeinon harjoittajiin,nythän siitä on vastuussa valtio mutta veronkmaksajana näkisin että en ole eikä kukaan muukaan vastuussa toisten eriävistä mielipiteistä jotka leikkaa veroja ja työpaikkoja ja jotka maksatetaan ulkopuolisilla vaikka lasku kuuluisi sellaisille tahoille mitkä pyrkivtä kieltämään muiden toimeentulon näkemystensä takia,olis vain oiken etä myös maksavat kustannukset omistaan kun joku jää ilman toimeentuloa.
koska suomessa
6
179
Vastaukset
- TarhausLopetettava
Suomessa on sananvapaus. Jos ei hyväksy turkistarhausta, niin ei siitä kenenkään maksaa tarvitse.
- w4tgfw34tg43w43w
Et sinä turkistarhauksesta mitään maksa.
Päinvastoin, turkistarhauksella rahoitetaan sinunkin sossukulusi.
Oletko sinä itse valmis tinkimään omasta henkilökohtaisesta hyvinvoinnistasi sen vuoksi, että turkistarhaus lopetettaisiin Suomesta?
Jos olet, niin kuinka paljon?
Kävisikö vaikka kuukausittainen sossurahan puolittaminen? - Ostovapaus
Turkikset ovat kestäviä ja siten luontoa säästäviä. On järkyttävää, kuinka jotkut tahot voivat mollata tuottajia, vaikka eläimet saisivat hyvän hoidon. Toiset siis haluavat säästää luontoa ja ostavat turkiksia, toiset taas ei....
- aasdfasdfasdf
sananvapaus ei tarkoita sitä että pyritään tietoisesti kieltämään muiden toimeentulo ilman että otetaan vastuuta tapahtuneesta.
- Ajattelunaihetta
w4tgfw34tg43w43w kirjoitti:
Et sinä turkistarhauksesta mitään maksa.
Päinvastoin, turkistarhauksella rahoitetaan sinunkin sossukulusi.
Oletko sinä itse valmis tinkimään omasta henkilökohtaisesta hyvinvoinnistasi sen vuoksi, että turkistarhaus lopetettaisiin Suomesta?
Jos olet, niin kuinka paljon?
Kävisikö vaikka kuukausittainen sossurahan puolittaminen?Aika karua yleistystä. Taidat olla itse sossupummi kun asiasta noin paljon tiedät. Se, että joku on eri mieltä kanssasi asioista, ei tee kenestäkään sossupummia, työssäkäyvää, mustaa, valkoista, violettia tai oravaa. Siinä päivän tietoisku sinulle veliseni.
- eikaikkipummeja
Ajattelunaihetta kirjoitti:
Aika karua yleistystä. Taidat olla itse sossupummi kun asiasta noin paljon tiedät. Se, että joku on eri mieltä kanssasi asioista, ei tee kenestäkään sossupummia, työssäkäyvää, mustaa, valkoista, violettia tai oravaa. Siinä päivän tietoisku sinulle veliseni.
Ei niin, voihan joku eläinaktivisti olla opiskelija tai vielä peruskoulussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818