koska suomessa

hellureijasillee

ns suojelijat ottaa taloudellisen vastuun omillaan toimistaan jotka kohdistuu työtätekeviin ja elinkeinon harjoittajiin,nythän siitä on vastuussa valtio mutta veronkmaksajana näkisin että en ole eikä kukaan muukaan vastuussa toisten eriävistä mielipiteistä jotka leikkaa veroja ja työpaikkoja ja jotka maksatetaan ulkopuolisilla vaikka lasku kuuluisi sellaisille tahoille mitkä pyrkivtä kieltämään muiden toimeentulon näkemystensä takia,olis vain oiken etä myös maksavat kustannukset omistaan kun joku jää ilman toimeentuloa.

6

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TarhausLopetettava

Suomessa on sananvapaus. Jos ei hyväksy turkistarhausta, niin ei siitä kenenkään maksaa tarvitse.

• w4tgfw34tg43w43w

Et sinä turkistarhauksesta mitään maksa.

Päinvastoin, turkistarhauksella rahoitetaan sinunkin sossukulusi.

Oletko sinä itse valmis tinkimään omasta henkilökohtaisesta hyvinvoinnistasi sen vuoksi, että turkistarhaus lopetettaisiin Suomesta?

Jos olet, niin kuinka paljon?

Kävisikö vaikka kuukausittainen sossurahan puolittaminen?

• Ostovapaus

Turkikset ovat kestäviä ja siten luontoa säästäviä. On järkyttävää, kuinka jotkut tahot voivat mollata tuottajia, vaikka eläimet saisivat hyvän hoidon. Toiset siis haluavat säästää luontoa ja ostavat turkiksia, toiset taas ei....

• aasdfasdfasdf

sananvapaus ei tarkoita sitä että pyritään tietoisesti kieltämään muiden toimeentulo ilman että otetaan vastuuta tapahtuneesta.

• Ajattelunaihetta
        w4tgfw34tg43w43w kirjoitti:

Et sinä turkistarhauksesta mitään maksa.

Päinvastoin, turkistarhauksella rahoitetaan sinunkin sossukulusi.

Oletko sinä itse valmis tinkimään omasta henkilökohtaisesta hyvinvoinnistasi sen vuoksi, että turkistarhaus lopetettaisiin Suomesta?

Jos olet, niin kuinka paljon?

Kävisikö vaikka kuukausittainen sossurahan puolittaminen?

Aika karua yleistystä. Taidat olla itse sossupummi kun asiasta noin paljon tiedät. Se, että joku on eri mieltä kanssasi asioista, ei tee kenestäkään sossupummia, työssäkäyvää, mustaa, valkoista, violettia tai oravaa. Siinä päivän tietoisku sinulle veliseni.

• eikaikkipummeja
        Ajattelunaihetta kirjoitti:

Aika karua yleistystä. Taidat olla itse sossupummi kun asiasta noin paljon tiedät. Se, että joku on eri mieltä kanssasi asioista, ei tee kenestäkään sossupummia, työssäkäyvää, mustaa, valkoista, violettia tai oravaa. Siinä päivän tietoisku sinulle veliseni.

Ei niin, voihan joku eläinaktivisti olla opiskelija tai vielä peruskoulussa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27