Kuka tippu selviytyjistä eilen?
KUKA TIPPPUI?
3
540
Vastaukset
- mikä (<- alkuperäinen ni...
itse ohjelmaa menee klo 21.00-22.00 joka lauantaisin ! Tai nauhoita ?
- Dex
Olin mielenosoituksessa lauantaina kello 21-22 ja videoni hyppäsivät puuhun
- Kärtty muzzi
En muista nimeä (Trish?). Se rupes kampeen Rupertia vex, mutta monotettiin ulos. Se ruipelo-Ryan sai nokilleen, koska yritti kanssa Rupertia ja luuli onnistuvansa. No, nyt joku juoruaa näillä palstoilla, että Sandra voittais ja ruipelo tulis toiseks. Sandran ymmärrän voittajaksi hyvin, se on jenkkilatino ja voittaa poliittisista & yhteiskunnallisista syistä. Sitä paitsi Selviytyjiin oli leikattu ihan alussa mukaan, kuinka paljon se roudas kamaa sujuvalla espanjalla ja vähällä rahalla sieltä ekasta kylästä.
Kiva katsella hyvännäköistä miestä, joka mun mielstä on Andrew (tosin ne sanoo sitä koko ajan Savageksi, mutta tekstityksessä se on A). Sen sprigirotsi on vieläkin tyylikkään näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062555
- 1061982
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee171834Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2031517Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41515Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991497Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1801095- 581001
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126973- 64966