Olivat määräaikaishuollon aikana unohtaneet jakoketjun säätöruuvin auki. Kun sitten ajotietokone ilmoitti punaisilla valoilla stoppia ja vein auton heille korjattavaksi, niin pokkana sanoivat etteivät usko että vika on heidän jäljiltä. Alkavat suuttumaan ja silmille tulemaan, kun yrittää työvirheestä kertoa heille. Jos täytyy heidän luokseen mennä, täytyy varata henkivartija mukaan. Kovia jätkiä.
Blis autohuolto ei ota vastuuta
ihmemesta
2
219
Vastaukset
- eimitäänuutta
Rikkovat autoja tahallaan saadakseen itselleen lisää korjaustöitä. Ovat vissiin virolaisia. Olen kuullut ihmisiltä, että rahastavat huolloilla muutenkin.
- EiNäytäHyvältä
Nopeasti googlattuna näyttäisi olevan puhdas hyväuskosia höppänöitä mainoksilla kalasteleva yleishuoltorahastusfirma. Autoilijoita riittää, joten rahaa tulee helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013