AUTTAKAA PLIIS ÄKKIÄ! Eli tilanne se että mun paino on noussut about puolessa vuodessa jo normaalipainon puolelle, mutta sitä tarkkaillaan säännöllisesti. Oon ite silti muitten huomaamatta saanu nyt painoo tippumaan noin 3 kiloo ja huomenna punnitus.... Mitä mä teen? Oisko jotain punnuksia mitä vois piilottaa ku en mä jaksa juoda montaa litraa, apuaaaaaaaa
Punnituksessa huijaaminen
Paino-ongelmia
3
575
Vastaukset
- Pieni_ihminen
Kyllä minä juon noissa tilanteissa paaaaaaaaaaljon vettä.
- tinjaaw
Juo vettä. Mitä vaan nestettä koska se nostaa hetkeksi painoa.
Tavaroita taskuihin/vaatteisiin.
Keskitä paino toiselle jalalle esimerkiksi, älä anna sen jakautua tasaisesti. - Turvoksissa
Suolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616