AUTTAKAA PLIIS ÄKKIÄ! Eli tilanne se että mun paino on noussut about puolessa vuodessa jo normaalipainon puolelle, mutta sitä tarkkaillaan säännöllisesti. Oon ite silti muitten huomaamatta saanu nyt painoo tippumaan noin 3 kiloo ja huomenna punnitus.... Mitä mä teen? Oisko jotain punnuksia mitä vois piilottaa ku en mä jaksa juoda montaa litraa, apuaaaaaaaa
Punnituksessa huijaaminen
Paino-ongelmia
3
512
Vastaukset
- Pieni_ihminen
Kyllä minä juon noissa tilanteissa paaaaaaaaaaljon vettä.
- tinjaaw
Juo vettä. Mitä vaan nestettä koska se nostaa hetkeksi painoa.
Tavaroita taskuihin/vaatteisiin.
Keskitä paino toiselle jalalle esimerkiksi, älä anna sen jakautua tasaisesti. - Turvoksissa
Suolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs501364- 1631183
- 611037
- 8912
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200899- 12832
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä52785- 347765
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91752