Epäpätevät hoitaja

Uutterat

Mikä koulutus Kirkkonummella vaaditaan yksityisen päiväkodin perustavilta ihmisiltä?
Lähihoitaja, lastentarhaopettaja vai täysin kouluttamaton?

6

315

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattiylpeyttä

Tuttavan ystävä esiintyy mm lastenhoitajana - koulutuksena lähihoitajakoulutus - ei vain ole suorittanut lähärin koulutusta.
      Esiintyy myös muilla ammattinimikkellä - eikö se ole viranomaisen erehdyttämistä?
      Nykyään vaaditaan pätevyyttä - sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa pitääkö ao henkilöstä vai ei - laki on muuttumassa.

• pakottaminenloputtava

Nyt pomppasi, lapsen paras kasvatus paikka on kotona rakastavien vanhempien tykönä, ei päiväkodeissa ja vieläpä pakolla 5 vuotiaille varhaiskasvatuksen merkeissä päiväkodeissa. Nykyinen hallitus on aivan retuperällä jos hyväksyy tällaisen lastentarhaopettajien vohkaamisen. Lapsen paras ja turvallisin kasvattaja on aina omat vanhemmat. On aivan erihenkilöt, jotka paneutuvat perheiden ongelmiin, jos niitä on kuin joku lastentarhaopettaja.
      Tämä opettajien palkkaus pitää muutenkin laittaa samalle viivalle kuin muidenkin työtätekevien palkkaus. Siitä on poistettava se, että palkka on automaattinen riippumatta siitä, onko tehtyjä tunteja ollut täysmääräisesti vai ei. Tai sitten kaikille kunta, kaupunki ja valtion työntekijöille alettava maksaa palkka tasa-arvon takia samoin perustein.
      Seuraava polvi totesi, ettei hanki tähän yhteiskuntaan yhtään lasta, jos lapsi joudutaan laittamaan jo viisivuotiaana varhaiskasvatukseen, heidän mielestään lapsen paikka on ensivuosien aikana omien rakastavien vanhempien luona, ei vieraassa paikassa.

• ammattinimikkeistä

Voiko lastentarhanopettajana esiintyä päiväkodissa (Lto nimikeellä) henkilö jolta puuttuu lopputyö opinnoista, eli ei ole valmistunut?

• hoplas

Voihan esiintyä vaikka Kiinan keisarina jos kantti kestää eikä pelkää seurauksia....

• lakioikeus

Kuulostaa vähän ihmeelliseltä - onko tosiaan niin että täysin epäpätevät ihmiset saavat perustaa päiväkoteja?
        Mitä jos Kirkkonummen kunta vastaisi tähän ? Ja _jos viitataan Veikkolassa sijatsevaan päiväkotiin / ryhmikseen - niin joku on kyllä kunnassa ummistanut silmänsä aika tiukasti !

• Lakikirja

Ainakin yksityisen vanhainkodin voi perustaa vain lähihoitaja. Pätevyydet voi tarkistaa Terhikki-rekisteristeristä. Yleensä laki määrää nämä asiat. Oiskohan laki yksityisen päivähoidon järjestämisetä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1570
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      103
      782
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe