Miljoona euroa kirkkoherran työsuhdekämpän kunnostamiseen, ja sekin remontti sössittiin. Ei kiitos, en maksa. Erosin kirkosta 42 vuoden jäsenyyden jälkeen, tämä oli viimeinen pisara monista. https://www.lansivayla.fi/artikkeli/616044-svenska-yle-kirkkonummen-vanha-pappila-on-asumiskelvoton-miljoonaremontin-jalkeen
Tuli erottua kirkosta
10
314
Vastaukset
- eituomuitakiinnosta
Miksi sitä täällä kuulutat ?
Eikö tuo ole jokaisen oma ratkaisu, vähän kun vaikka naimisiin meno.- kyllätuomuitakiinnostaa
Kiinnostaa. Tervettä reaktiota Kirkkonummen seurakunnan töppäilyihin.
- SuloVilenheittomerkillä
Siellä on taas häärännyt nuo " ammattilaiset ", kun ne saatiin niin halavalla. Saat halvalla. Ai halvalla...... Joo. No sitten....
- liulkjh
Halvalla??? "Omakotitalon" remontti maksoi 800000€.
- SuloVilenheittomerkillä
Aluksi halvalla, ja sitten repesi.
- KaikenMaksaja
Jos yhtään lohduttaa, seurakunnat ovat kuluttaneet vastaaviin kunnostuksiin, rakentamiseen, erilaisiin palkkioihin ja palkkoihin yms kymmeniä miljardeja veroina kerättyjä rahoja. Ja homma jatkuu ilman valvontaa.
- jeesusrahaa.en.maksa
Kikkakolmonen: Ole kirkon jäsen ilman kirkollisveroa.
"Jos henkilö eroaa kirkosta vuoden viimeisenä päivänä hänen ei tarvitse maksaa kirkollisveroa seuraavana vuonna, vaikka hän liittyisi kirkkoon uudelleen heti tammikuun ensimmäinen päivä."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015010818983537_uu.shtml - kuntalaisetmiettii
Miksei lanata saastuneita rakennuksia maan tasalle ja rakenneta tervettä kunnolla ja uutta samalla rahalla.
Tulisi halvemmaksi kun ei tarvi taas muutamalla millillä korjailla taas muutaman vuoden päästä ja ihmisten terveyskin säilyisi.- SuloVilenheittomerkillä
Ei tuollainen ehdotus käy, se ei edusta nyky meininkiä. On maantapa tuhlata ja pistää hommiin epäpätevää sakkia. Yhteisillä rahoilla on kiva mällätä. Jos et minua usko, niin kysyppä virkamiehiltä ja politikoilta.
- egejä
Pääasia että kirkkoherra saa palkkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000