Ruuti - miksi ei kahvipaikkaa?

kukasuunnitteli

Kaikkialla maailmassa ovat kauppapaikat seurustelupaikkoja, juodaan kahvia, teetä, ja
jääteloä. Juoruillaan, katsellaan kauniita naisia ja hyvännäköisiä miehiä.

Ruuti, ei minkäänlaista taukopaikkaa. on tyhmä suunnitelma.

Rahankiilto silmissä halutaan että asiakas käy äkkiä kassalla ja häipyy. Ei hyvä.

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisetkinpuhuu

      Oon ihmetellyt samaa, makkaraa hyvää sai avajaispäivänä, mutta missä jutella toisten kanssa. Kovasti ajaa sitä verkkokauppaa, ei tartte käydä kaupassa ollenkaan.

      • muistaakseni-näin

        Halpa-Hallista saa kahvia. Ja Juntista.


    • kunei

      Kunei oo kaffin juajia

    • Onkojärkee

      Varsinaanen kauppakeskus =) =). Jysk tuloo ja pelastaa koko Lapuan =) =).

    • Hoshiha

      Jyskin peräs tullahan Lapuallen ajamahan tiäs kuinka kaukaa. Oon kuullu että Nyykaapista asti on porukkaa tulos suuret määrät. Vööyrilääsetkin on kiinnostunehia ruåttalaasista huaneskaluusta, siältäkin ajeloovat jatkos Lapuallen ostoksille. Nurmoostakin mialuummin ajaavat Lapuallen, eivät halua Seinäjoen ruuhkihin ja parkkimaksuuhin osallistuman.

      • Ei kukaan järkevä kauppias halua viisasten kerhoa kahvipaikkaansa, Yhdellä kahvikupilla ei kannata puoltapäivää tuolia varata. Mutta tälläisiä paikkoja pitäisi olla,vaikka Lapuan järjestö ihmisten puuhata.(ei kaupallisesti kannattavaksi toiminnaksi.) Yksinäisiltä raittiilta eläkeläisiltä puuttuu kokoontumis paikka.


      • maksumarkki
        epäpätevä kirjoitti:

        Ei kukaan järkevä kauppias halua viisasten kerhoa kahvipaikkaansa, Yhdellä kahvikupilla ei kannata puoltapäivää tuolia varata. Mutta tälläisiä paikkoja pitäisi olla,vaikka Lapuan järjestö ihmisten puuhata.(ei kaupallisesti kannattavaksi toiminnaksi.) Yksinäisiltä raittiilta eläkeläisiltä puuttuu kokoontumis paikka.

        Et oo vissihin koskaan käyny seinäjoella jyskin pihas ei oo parkkimaksuja


    • jyskiki

      Kyllä lapuaa on ny siunattu ensin tuli tokmanni ja seuraavaksi tansalaanen jyski voi että kauhavalaaset karehtii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe