Sanna Marin hakoteillä

vastuutontatoimintaa

Sanna Marinin yleislakkouho menee alle arvioasteikon. Siinä meni poliitikon uskottavuus ja tulevaiideun mahdollisuudet ainakin minun silmissä. Naisten asemaa ei kohenneta puheilla vaan teoilla. Tekoja eivät ainakaan ole uhkailu ja kiristys.

Lähtökohtaisesti sukupuoleen, etniseen taustaan, uskontoon, kätisyyteen, silmien väriin tai mihin tahansa vetoaminen palkankorotusperusteena on absurdi. Palkkajärjestelmät perustuvat työn vaativuusarvioon ja henkilökohtaiseen osuuteen, joiden osalta on oltava niin objektiivisia kuin vain olla. Ja näin on oltukin.

Se seikka, että naisten keskekimääräinen ansio on pienenmpi kuin miesten, ei johdu sukupuolesta vaan siitä, että naiset ovat hakeutuneet tehtäviin, jotka eivät ole keskimäärin niin vaativia kuin miesten tehtävät. On olemassa aloja, joissa on päinvastoin; naiset ansaitsevat keskimäärin enemmän kuin miehet. Työn vaativuus on tärkein asia ja lisäksi tulee työntekijän, siis ei naisen tai miehen, vaan työntekijän henkilökohtainen kyvykkyys.

Sanna Marinin yleislakkouho on vastuutonta eikä auta naisia eikä häntä itseään. Päinvastoin.

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lööpölääpäliipa

Asuuko Sanna Pirkkalassa? Ei täällä tietääkseni ole sellaista kuin Hakotie.

• Näin_se_on

Hakatie on, mutta ei se Sanna sielläkään taida asua.

• Fingerpori

Naisen euro on 83 senttiä ja miehen 20 senttiä on 12 senttiä.

• Näin_se_on

Toi on kyllä niin totta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      145
      2416
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1671
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      91
      1566
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      68
      1518
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      841
    7. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      805
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      792
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      59
      776
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe