Lappajiii2018

Irmanz

Just näin. Soitin tk:seen Kauhavalle päivystykseen klo 8: kuume 39.2, henki ei kulje, tk:ssa mitattu crp 154. Päivystävä lääkäri tikkunsa kanssa aikansa koeteltuaan kertoi, että tulehdus luultavimmin hampaassa. Joten aikaa hammaslääkärile. No aikaa toiselle paikkakunnalle soittamaan, eivät aluksi suostuneet ottamaan ja vastaanottovirkailija livautti, että nyt kiireisempiä tapauksia.. suostuivat kuitenkin kiireajan, ettei seinäjoen päivystystä tarvinnut rasittaa.. menin paikalle ja spr:n työntekijä odotushuoneessa. Eipä siinä.! Uloshan tuli vk:n nainen ja seuraavat puolituntoista soviteltiin hänen ystävien aikoja, jota "olisivat kiinnostuneet käymään hammaslääkärissä" ? Haloo?! Ab:t sain mukaan, hampaasta tulehdus levinnyt hengitysteihin,kuume kotiin tullessa 40

2

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmanz

      ..seuraavana yönä sjoen päivystyksessä. Lisähappea kaksi yötä ja suonensisäiset antibiootit. Astmaatikkojen lääkkeetlisäksi.

      • passiivistaeutanasiaa

        Tee nyt ihmeessä potilasvahinkoilmoitus.
        Kuume lähes 40 ja crp yli 150. Kauhavan terveyskeskuslääkärin olisi pitänyt itse järjestää sinulle jatkohoidon, eikä laittaa sinua itse hoitamaan asiaa! Muualla ei päästettäisiin kuumeista bakteeritulehduspotilasta omin päin lähtemään minnekkään . Bakteeritulehdus hampaistossa > suora yhteys verenkiertoon. Yleisen verenmyrkytyksen vaara suuri!. Antibiootit suun kautta annettuna on väärä hoitomuoto! Ei ihme, että jouduit tai pääsit Seinäjoen keskussairaalaan hoitoon.
        Siis ehdottomasti potilasvahinkoilmoitus vääränlaisesta hoidosta!
        Kauhavan terveyskeskukseen hoitoon hakeutuvat ottavat suuren riskin. Hoito siellä on enimiten passiivista eutanasiaa!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe