Väestöliiton tuoreimman suhdebarometrin mukaan Suomessa 81% naisista ja 79% miehistä elää itseään rumemman kumppanin kanssa! Ruotsissa vastaavat luvut ovat 42% ja 37%. Venäjällä taas 55% ja 63%. Bulgaria on länsi- euroopan maista ainoa varteenotettava vertailukohta Suomelle 67:lla ja 90:llä prosentillaan. Ranskassa tilanne on parhain, sillä siellä luvut ovat 15% ja 18%.
Yleisradio voitaisiin muuttaa voittoa tuottavaksi, mainosrahotteiseksi organismiksi! Kaikille vaan F1- ajajien tapaan mainoksia täynnä olevat haalarit päälle ja mainoslippis päähän; alkaen pääuutisten Matti Röngästä aina saippuasarjojen näyttelijöihin asti. Firmat voisivat rahoittaa näin koko puljun ja jäisi ylimääräistä rahaa vielä jaettavaksi puolueillekin!
Ei enää sotkuista ulosteensiirtoa! Ensi vuonna tulee markkinoille kakkakapselit, jotka normaalisoivat suoliston bakteerikannan.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005594419.html
Kaikessa on vaaransa, sillä jos ihminen nielaisee esim. Ähtärin pandoille tarkoitetun pandanshittiä sisältävän kakkakapselin, niin ei suolisto siedä kuin bambua loppuelämän ajan ja silmät mustuvat pysyvästi! Tämä toimenpide on siis peruuttamaton!
Tänään on kv. älyllisesti rajoittuneiden päivä!
2
116
Vastaukset
Kun naisen kanssa oon.. ollaa me tasavertaset..komia ja kaunis siinä se. Päärynävartalot, toisella pomelot ja toisella käyrä kurkku. Ja tietty ne ihanat persikanpuolikkaat..
tuohon toiseen tiedotukseen en osaa sanoo mitään mut tohon kolmoseen.. eläimillä on varmasti vahvat bakteerikannat ja jos ihminen nielaisen kakkakappselin joka on pandasta niin ulosteensiirto on taatusti perseestä.. sama kuin jos juo halpaa kaljaa. ..semmsoet 11päivää...ai niin sitähän mä just teen. röyhh- yökukkuja2
Tilastojen mukaan on olemassa kolmenlaisia ihmisiä - niitä, jotka ovat matemaattisesti lahjakkaita ja niitä, jotka eivät ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850