Jumala rankaisee.... epäuskoiset eivät usko!

HolySpiritMessage

JUMALA RANKAISEE
1. Vakava päävamma ja viikon tajuttomana
2. Ensin häneltä kuoli yksi lapsi
3. Sitten häneltä kuoli toinen lapsi
4. Aviomies myös kuoli parhaassa iässä
5. Hänen haudalleen laitettiin saatanan merkki obeliski (Raamatussa vastaa aserapaalua)
6. Hän oli adventisti ja hänen muistolleen perustettiin säätiö White-Estate
7. Hänestä tehtiin globaali profeetan henki jaTotuuden Valo jälkipolville
8. Hän on kristityille väärä profeetta

J u m a l a n S a n a a

"Hän rankaisee ihmistä tekojen mukaan."

"Miten hän voi ajatella, ettei Jumala rankaise?"

"Mutta minä, Herra, en enää sitä siedä. Minä muistan heidän rikoksensa ja rankaisen heitä heidän synneistään."

"Minä kostan heille kovalla kädellä, ankarasti minä rankaisen heitä, ja silloin, kostoni kohdatessa heidät, he tietävät, että minä olen Herra."

"Näin sanoo Herra: -- Minun vihani on syttynyt! Minä rankaisen paimenia ja rankaisen lauman kellokkaita."

15

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi jumala ei vain rankaise, vaan korjaa myös amputoidut jäsenet...

Kaikille lahkoille avoin jo perinteinen rukoustapahtumani on yhä vailla osallistujia. Ilmeisesti kaikki jumalharhaiset ymmärtävät jumalansa kyvyttömyyden ja olemattomuuden, koska oikeasti jumalansa kykyihin uskova ei jättäisi tällaista julistusmahdollisuutta käyttämättä.

• uskotaiäläusko

JUMALA PUHUU

1. SUURIMMAT EKSYTTÄJÄT, PAPIT
      Kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin Herran palvelija?

2. EPÄUSKO VAAN LISÄÄNTYY MUTTA JUMALAN VOIMA KASVAA
      Kansa ihmetteli nähdessään mykkäin puhuvan, raajarikkojen olevan terveitä, rampojen kävelevän ja sokeain näkevän; ja he ylistivät Israelin Jumalaa.

3. VÄÄRÄT PROFEETAT
      Sen profeetat valkaisevat heille kaiken kalkilla, kun näkevät petollisia näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen: 'Näin sanoo Herra, Herra', vaikka Herra ei ole puhunut.

4. VIIMEISINÄ PÄIVINÄ: ELLEN WHITE ON VAINAJAHENKENÄ JA ELÄVÄT IHMISET PROFETOIVAT
      Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.

• pyhpyh23748237482

Valheesi ei meitä hetkauta.

• vertauskuvallista

Siinähän se selvästi sanotaan, TULI EI SAMMU.
      Jesaja:
      66:24 Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa EI KUOLE, EIKÄ heidän TULENSA SAMMU, ja he ovat KAUHISTUKSEKSI kaikelle LIHALLE.

• ajan.puheista

Kukahan täällä lihassaan toimii lautamiehenä ja toteaa, että jokun oikeus on johonkin käynyt ja syy tämä, eli ottaa Sanan myllykirjeensä totuusväittämäksi.
      So.
      Vaarallista sanomaa ja suunpuhetta.
      Jokaisesta väärästä sanasta tehdään Herran huoneessa tili, että ei kannata pysähtyä Hyvän ja pahantiedonpuulle ja alkaa tuomaroimaan omalla mielellä.

• fariseusehdokas

Sinä itsehän teet sitä aivan jatkuvasti alati vaihtuvien nimimerkkien suojista.

Tee itse ensin parannus ennen kuin muita moralisoit!

• pyhpyh239847238743
        fariseusehdokas kirjoitti:

Tee parannus!

• A-luokka-käristyy

Adventismi on uskoa väärään profeettaan eksytyksen (kyykäärmeen sikiöt) hengessä.
        Eivät kaikki pelastu adventisessa menestysteologiassa joka on lujaa uskoa harhaoppiin, nimeltä adventtitotuus.

Kristityt ovat pärjänneet ilman adventismia ja jehovia melkein 2000 vuotta.

• nimimerkkikö.jotain
        fariseusehdokas kirjoitti:

Mitä minun nimimerkilläni on väliä, tai sanoillani, mutta jos sanani sisältää raamatun sanoman sisällön, ilmoituksen, että suussyntikin on tuomion alainen, vastuunne on senjälkeen Ylös.
        Kun ja koska on synnintekijää varoittanut, en ole verivelkainen, vaan vastaatte omasta verestänne Herran edessä.
        Siksi on aivan sama, vaikka kesken kirjoituksen vaihdan nimimerkkiä.
        Luuletteko, että olen tuomari, tai herra, jota teitin pitäisi pokkuroida?
        En, en ole. Olen saman Herrani edessä, kuin tekin ja samanlla tavalla tulen mittaHerran eteen, kuin tekin. Kun näin on, niin olisiko oikein, että silittäisin myötäkarvaan kun haaskaatte aikaanne Pe.rkeleen lähtettiläinä?
        En haaskaa myötäkarvaan silitykseen, kun näen, että syntimittaanne täytätte ja voi olla, että etsikkoaika, se kellossa täyttyy. Kun se täyttyy, ei ole armoa senjälkeen.

• pyhpyh23472834

Aloittajan väitteet ovat puhdasta sekopäistä valhetta.

• HolySpiritMessage

Harhaoppiset (adventistit?) hyökkäävät Jumalaa, Jumalan Sanaa ja Pyhää Henkeä vastaan.
        - näiden onnettomien kohtalosta voit lukea Raamatustasi lisää

Raamattu puhuu harhaoppisten tuomioista. Pastorit eikä ketkään
        muut opettavat harhaoppia ja eksyttävät "adventtitotuuden" hengessä.
        Väärän profeetan henki eksyttää tänä päivänäkin.

J u m a l a n S a n a a PYHÄSSÄ HENGESSÄ

"Hän rankaisee ihmistä tekojen mukaan."

"Miten hän voi ajatella, ettei Jumala rankaise?"

"Mutta minä, Herra, en enää sitä siedä. Minä muistan heidän rikoksensa ja rankaisen heitä heidän synneistään."

"Minä kostan heille kovalla kädellä, ankarasti minä rankaisen heitä, ja silloin, kostoni kohdatessa heidät, he tietävät, että minä olen Herra."

"Näin sanoo Herra: -- Minun vihani on syttynyt! Minä rankaisen paimenia ja rankaisen lauman kellokkaita."

******* Eivät kaikki adventistit usko Raamattuun ja osa uskoo vain pastorien korvasyyhyn mukaisesti ********

• Papit_eksyttäjinä

Kysyisin "viisailta" adventistieilta että onko se normaalia pastorismiehen toikkaroida pakkasella pihalla sapattisilkkibolserit päällä ja uskoa väärään profeettaan?

Adventismi on eksytystä ja harhailua pakkasella pikkuhousut päällä sekä muuallakin.

• kepulikonstitkäyttöön

Pastorin painajainen - Tutkiva Tuomio.

• tutkivaa.tuomiota

Se tutkiva tuomio on jokaisen kohdalla. Lopputulos näkyy Elämänkirjassa, tai sen kohdalla, nimen puutos, että Herra ei tuntisi teidän panettelijoiden nimeä.
        Iankaikkisen elämän armolahja/helmi, se jää saamatta.
        Synnin/laittomuuden palkka on kuolema.

Heikkoa pitää tukea, eikä heikkoa mitata väärin, mutta pilkkaajille pitää sanoa missä Valkeus mittaa pimeyden.

• huikeatotuus

Raamatun neuvo - karta harhaoppisia esim. adventisteja.
      Adventismista ei ole mitään hyötyä vaan ainoastaan rahanmenoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      25
      4277
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      2161
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      96
      1448
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      170
      1376
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      59
      1241
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1115
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      202
      1075
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      47
      983
    9. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      956
    10. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      952
    Aihe