Vapaakirkko Arkki järvenpäässä.
Vanhanajan Herätyskokous eilenillalla.
Saarnaaja Eero Pynnönen puhui.
Saarna käsitteli..pyhittymistä..syntiä joka sitoo ihmistä..uskovaistakin..Jumalan työn esteenä.
Synnin tunnustamista ja Jeesuksen Veren puhdistavaa voimaa..kuinka kaikki räikeimmätkin synnit Jumala antaa anteeksi.kun me tunnustamme syntimme..on Hän uskollinen.
Vanhat Herrat mieskuoro ..osaa laulaa ja soittaa erinomaisesti..ilo oli kuunnella.
Kyllä kannatti mennä..
Suosittelen Arkkia kaikille..kynnys on matala.
Järvenpään Arkki.
2
2154
Vastaukset 2
- Tuomas_epäilijä
Kannattaa koetella Jumalan sanalla, Raamatulla, kaikki. Eikä ole välttämättä kultaa kaikki mikä kiiltää eikä hopeaa mikä hohtaa. Nimittäin kun puhutaan Arkissa julistetusta sanomasta. Enkä nyt välttämättä tarkoita yksin Pynnöstä.
- TähänMuutosta
Paljon mukavia ja innokkaita ihmisiä siinä porukassa. Torontolaisuuden kannattamisesta Arkin porukoitten tulisi kuitenkin sanoutua irti. Siihen he menivät ensimmäisten joukossa Suomessa aikoinaan voimalla mukaan ja vieläkin siellä ihannoidaan ja pidetään ns Toronton herätystä hyvänä asiana. Se on ehkäpä se isoin ongelma siinä yhteisössä. Olisi tärkeää erottaa mikä on Jumalasta ja mikä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493