Keskustan liikenneministeri Anne Berner on tunnetusti huuhaahaihattelija. Bernerin jalat ovat metrikaupalla irti maasta. Berner ei mahda luonteelleen mitään, mutta se ihmetyttää, miksi keskusta on antanut liikenneministerin salkun Bernerin tapaiselle henkilölle.
Bernerin ja keskustan taksilaki merkitsee sitä, että kaupunkien kaduille tulee huijaritakseja Tallinnan ja Tukholman tapaan (hinnat kymmenkertaiset), taksimiesten ammattitaito on huono, taksien turvallisuuteen ei voi luottaa ja erityisesti maaseudulta loppuvat taksit, kun epämääräiset harrastelijataksit tekevät ammattimaisesta taksiliikenteestä kannattamatonta. Öisin ja viikonloppuisin taksin saaminen voi olla vaikeaa, tai jos taksin saa, hinta voi olla korkea.
Kansa kiroaa vielä Anne Bernerin taksilakeja
Nufo
2
101
Vastaukset
- Rosenbaum
Berner on yhden kauden ministeri. Jälkeensä hän jättää kaaoksen.
- Jjbkjkkn
On kyllä sairas akka! Koitappa saada nykyään syrjäkylillä taksia, et saa. Kaikki taksit on kaupungeissa päivystämässä. Ei huvita tilata taksia 5km matkan takia 50km päästä. Autoo ei voi katsastaa ennen kun vasta viimeisenä katsastuspäivänä, jos ei halua muuttaa seuraavaa katsastuspäivää aikaisemmaksi, haloo onks valoo! Käyttökielto voi tulla esim käsijarrusta, siis mitä v....a?! Ennen oli sentään kuukausi aikaa korjata. Milläs menet töihin jos tulee käyttökielto? Aivan mielisairas pelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936