tapan jumalan

jumalantappaja

Jumalalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa minua.

21

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meingott

      Ai Jumalan vai? Se tehtiin jo kerran eikä toiminut. Kehveli käveli haudasta elävänä.

      • Aijaa, God of War-pelisarjan Kronos? Eikös palstan kristitty hehkuttanut tätä jo vuosia sitten?


    • lähetäjumalameille

      Älä tapa vaan lähetä meille tänne maan päälle.

    • helppo.homma

      Jumalan tappaa helposti. Älä usko siihen ja katso! se kuolee.

      • 3444

        Olet jo itses tappanut, ilmankos Suomessa tehdään itsareita paljon. Olis hauska tietää paljonko niistä on ateisteja.


      • arvioitsija
        3444 kirjoitti:

        Olet jo itses tappanut, ilmankos Suomessa tehdään itsareita paljon. Olis hauska tietää paljonko niistä on ateisteja.

        Pieni murto-osa. Vääränlaiseen Jumalaan uskovia enin.


      • helppo.homma
        3444 kirjoitti:

        Olet jo itses tappanut, ilmankos Suomessa tehdään itsareita paljon. Olis hauska tietää paljonko niistä on ateisteja.

        Olet aivokuollut, joten sinulta on turha odottaakaan mitään älykästä. Tilanteesi varmasti ahdistaa sinua. Mutta ota kilo unipillereitä. Se helpottaa oloasi.


    • jumalastajasinusta

      Sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa Jumalaa. Olet vain ihminen, olette eri kerroksen väkeä, jotka eivät koskaan kohtaa.

      • jumalastajasinusta

        Herrat eivät ole olemassa edes Nokian kännykkäyksiköissä. Olet yksinäisi ja Herra on fiktiota.


      • kertoopaljonsusta

        Et ole päässyt yli Nokian kännyköistäkään.


    • Kirjakääröt

      1Moos.32:28 Biblia (1776). Ja hän sanoi: ei sinua sillen pidä kutsuman Jakob, vaan IsraeEL: Sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisten kanssa, ja olet voittanut.

    • 12____13

      "tapan jumalan "

      Nauruun vai?

      Miten ja miksi, kun et edes tunne Jumalaa?

      " Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

      • 14_15

        Jumala ja hänen rakkautensa ovat yhtä kadoksissa. Niitä ei ole.

        "Näytä minulle uskovainen, joka on lähimmäisrakas, niin minä näytän sinulle näkymättömän miehen." 6 Moos. 25:7


    • 8r1b

      Ei jumalaa voi tappaa, eikä jumalan kanssa voi kilpailla, koska jumalaa ei ole olemassa.

      • helppo.nakki

        Juuri siksi Jumala onkin niin helppo tappaa. Siitä ei saa edes rangaistusta.


      • jumalaaeivoitappaa

        Jumala on olemassa, mutta ei ateistien eikä kiihkouskovaisten tavoitettavissa.


      • jumalaonvitsi
        jumalaaeivoitappaa kirjoitti:

        Jumala on olemassa, mutta ei ateistien eikä kiihkouskovaisten tavoitettavissa.

        Missä se on kerro ihmeessä.


    • Kirjakääröt

      Job.7:8 Biblia (1776). Ja ei yksikään silmä, joka minut näkee, pidä minua enempi näkemän. Sinun silmäs katsokoon minua, sitte minä hukun. Jos joku, löytää tämän hukkuneen Jumalan, sen voi palauttaa taivaan pallille.

      • uskomaton.uuno

        "Jos joku, löytää tämän hukkuneen Jumalan..."
        Kun koet tarvetta lyödä uskista Biblialla päähän, tee se oikein!

        Kaipa sentään käsitit jakeen minän olevan ihminen (Job), jonka vaelluksen raskautta Jobin kirja käsittelee. Tarinan asetelmahan oli: Jumala halusi osoittaa Saatanalle Jobin pysyvän uskollisena kaikista asetetuista koettelemuksista huolimatta.

        Jobin kirja on huono työkalu uskon horjuttamiseen, kyseessähän on varsin viihdyttävä tarina äärimmäisestä kärsivällisyydestä.
        Päähänlyöntityökaluksi kävisi esimerkiksi Psalmi 82. Sen perusteella voi esittää hankalia kysymyksiä...

        Ateistina olen valmis tarttumaan tarvittaessa Raamatun epäloogisuuksiin ja luonnon lakien vastaisuuksiin. Tokihan Jobin kirjassakin niitä on, vaikkei oikein siinä muodossa, että niiden käyttö lyömäaseena olisi kovinkaan tehokasta.


    • Justjoo1

      Onneksi ei :D

      • jumalaonmielikuvitusta

        Olematon voi voittaa ainoastaan uskovaisen päiväunissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe