Ei lääkkeitä

Simo.HK

Minulle määrättiin lääkkeitä sairastamaani skitsofrenia varten. Tämä aiheutti pahan ongelman. En saa enää yhteyttä Jumalaan, enkä Jeesukseen. Kadotin heidät.

Tämä on kauheeta.
Mitä teen.? Lopetanko lääkkeiden käytön?

6

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks.Mervi

Minulla on vastaavia kokemuksia. Lopetin lääkkeet ja sain taas yhteyden Jeesukseen.

• jatkalääkitystä

Vaikka tunne on ettei ole yhteyttä Jumalaan, niin Jumalan Sanan mukaan se yhteys on voimassa. Kannattaa pitää lääkitys, jos sillä on muuten positiivinen vaikutus sairauden oireisiin.

• jumala-tai-lääkkeet

Ei voi kohdata jumalaa, jos on lääkitty.

• essinessi23344

Luulin tulleeni ateistiksi lääkkeiden vaikutuksesta. Lopetin lääkkeet ja olen taas uskossa.

• poistoon

Kirjoittelu ja aloitus on selvää provoilua.

• Jumalanlääkäritjalää

Syö lääkkeitäsi rauhassa ja keskustele niiden vaikutuksista hoitavan lääkärisi kanssa. Sairautesi on nyt se, jota sinun pitää hoitaa ja siihen on hyvä käyttää kaikkia niitä keinoja, joita Jumala on mahdollistanut.
      Sinun tehtäväsi on nyt vain levätä Jeesuksen sylissä, siinä saat olla, sinun ei tarvitse kokea mitään erityistä; tiedät, että olet Jeesuksen sylissä ja hoidossa - lepää siinä ja hoida itseäsi. Skitsofrenia on niin vakava sairaus, että sitä pitää hoitaa kaikilla niillä keinoilla, jotka Jumala on mahdollistanut. Lääkärit ja lääkkeet ja terapeutit ovat niitä hoitomuotoja, jotka Jumala on tuonut esiin tuonkin sairauden hoidossa.
      Jumala on tarkoituksella nyt hiljaa elämässäsi, koska sairaus saattaisi vääristää Jumalan läsnäolon kokemuksenkin.
      Jumala kuitenkin kantaa sinua nyt ja saat vain levätä hänen sylissään ja olla siinä - Jeesus ei vaadi sinulta mitään - sinä olet hänelle rakas.

Nuo edelliset lausunnot, jotka sanovat, etteivät käytä lääkkeitä, ovat pelkkää tarkoituksellista pilkantekoa - Jumala sulkekoon heidän suunsa, etteivät enää valheita kylväisi ja ajaisi ihmisiä kuolemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6282
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4744
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3304
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3141
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1760
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1578
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1408
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1318
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      83
      1229
    Aihe