Kuolema on ateismin loppu!

Ateismi ei anna ihmiselle mitään. Ateistien itsensäkin mukaan elämä päättyy fyysiseen kuolemaan. Miksi silloin yleensä kannattaa olla ateisti? Kyllä se fyysinen kuolema tulee aikanaan vastaan jokaiselle ilman ateismiakin.
Sen sijaan, jos ihminen haluaa jatkaa elämäänsä fyysisen kuoleman jälkeen Jumalan valtakunnassa, niin silloin ei kannata olla ateisti, vaan uskoa Jumalaan ja Jeesukseen.
Jumalan valtakunnassa ei ole mitään pahaa, väärää tai epäoikeudenmukaisuutta. Siellä on iankaikkinen ilo ja onnellisuus.
Siksi kenenkään ei kannata olla ateisti, vaan uskova kristitty.

6

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi kannattaa olla hihhuli kuten sinä, koska kuolet kuitenkin? Koska et voi olla muuta, aivosi on mitä on.

• Nebukd

Se on hupaisaa, että Markin jumala vaikuttaa kehnolta kauppamatkustajalta: ”Usko minuun niin pelastat oman peräreikäsi.”

• Ei kai kukaan ala uskoa siksi että se kannattaa, vaan siksi että, noh, uskoo.
      Uskomista ei voi valita tai päättää, mutta uskonnon harjoittamisen voi kyllä.

Sinä voit toki olla poikkeus, kun olet muutenkin hyvin erikoinen tapaus.

• Jahvesta kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana niin saa kuolla rauhassa ja saa kuolemasta levon. Jos kuitenkin törmäät tuohon sadistiin, Jahveen, hän saatta paaduttaa sinut, tappaa sinut ja tuomita iankaikkiseen kadotukseen. Tässä tapauksessa olet pelkkä sätkynykke, statisti Jahven sadistisessa leikissä. Pysykää hyvät ihmiset mahdollisimman kaukana Jahvesta.

17 Kirjoituksissa sanotaan faraolle: "Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa."

18 Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.

• P.T.Barnum

Fyysinen kuolema ei riipu siitä, mihin uskoo, vaan siitä, mikä on totta.
      Uskominen ei riipu siitä, mikä on kannattavaa, vaan siitä, mikä on vakuuttavaa.

Aloittajan pointti on kutakuinkin:
      "Suggeroi itsesi tahdonvoimalla uskomaan, mitä et usko, muuttaksesi tosiasiaa, jota et voi muuttaa."

• atteboi

Ainahan luulla/kuvitella voi, mutta se on jo liikaa, että kuvitelmat luuloineen vielä toteutuisi.
      Minusta luulijat saavat luulla mitä tahtovat, kunhan vai pysyvät omalla tontillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe