Mitä mieltä olette tästä iloisesta menosta? Pitäisikö kielilläpuhuminen vaihtaa tähän?https://m.youtube.com/watch?v=X2V7KbbfRHA
Joko naurattaa?
19
403
Vastaukset
- Samaatietä
En ymmärrä nauramista, koska siittä ei ole mainintaa Raamatussa. Kielilläpuhuminen sitä vastoin on Raamatullista, kuin myös profetioimisen, joka on annettu seurakunnan rakennukseksi. En ymmärrä miten Nauru hurmos rakentaa seurakuntaa tai olisi puhetta Jumalalle niinkuin kielilläpuhuminen on!
- tätälisää
Olisi ihana saada tuollaista tänne Suomeen! Me suomalaiset olemme niin totista jurottavaa kansaa, nauruherätys tekisi sieluillemme vain hyvää.
- PyhänHengenPilkkaa
Nauruherätys kadottaa sieluja!
- alkaa.naarattamaan
Tuossa ei hengelliseltä puolen, niin naurulla on suuri merkitys ihmisen elämään.
Eli tavallaan parantava vaikutus.
Nauru myös tarttuu, sillä onhan noita videopätkiä netissäkin, eli metrojunaa ym.
Ehkä suomalainen juro "minä vaivainennennen mato matkamieeeeees maan jne."
Kaipaa sellaista naurua, että porukka pysähtyy tästä kovin luterilaisen jäykkähenkisestä elämäntyylistä ulos.
Ulkomailla, siis siellä tummaihoisten elämänkoulussa pakataan menemään letkajenkkaa, ja kun heittiä tulee uskoon, niin eikös se letkajenkka edelleen jatku.
Eli ovat iloista väkeä.
Pistin tuon letkajenkan siksi, kun se niin täällä soituu peräjälkeen hypittäväksi, siis viihteeksi ja mielenpiristykseksi.
Eli jotain hekotusta tähän jäykkään elämään olisi hyvä saada. Kaljakuppilassakin istuvat jurot suomalaiset ja itkevät toistena olkapäälle nojaten, kuinka surkeaa se elämä onkin. Nähkäämme ilmiöt oikeassa valossa. Olemme Raamatun ennustamissa "viimeisissä päivissä". Se tarkoittaa, että kaikenkarvaiset perversiot lisääntyvät. Bibelfokus valaisee:
http://www.bibelfokus.se/fi/node/236
Matt:
18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
18:2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
18:5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
18:7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
""Förförelser måste komma!" – Är vi beredda? Eller är vi redan förförda?"
http://bibelfokus.se/avfallet- Antiyurki30000aS
Etkö sinä peijooni nukukaan ollenkaan? Kyllä elämme lopunajoissa, nimittäin kristinuskon lopun. Kyseinen uskonto pyrkii kaikin tavoin rajoittamaan hyviä asioita ja on samalla integroinut itseensä kieron sairaita muotoja. Kristinusko on itse se pimeys, josta raamattu puhuu. Olette pelänneet petoa niin paljon, että olette muuttuneet itse pedoksi.
- senile-inn
Antiyurki30000aS kirjoitti:
Etkö sinä peijooni nukukaan ollenkaan? Kyllä elämme lopunajoissa, nimittäin kristinuskon lopun. Kyseinen uskonto pyrkii kaikin tavoin rajoittamaan hyviä asioita ja on samalla integroinut itseensä kieron sairaita muotoja. Kristinusko on itse se pimeys, josta raamattu puhuu. Olette pelänneet petoa niin paljon, että olette muuttuneet itse pedoksi.
Bravo Antiyurki! Tarkkaakin tarkempi anablyysi :D:D:D
https://youtu.be/SAc3Cx0Njss?t=46s
- Kantra.hoppen
Yurkiboy taitaa itse olla sellainen "kaikenkarvainen perversio".
Lantrakoppen. Mitäs me pienistä. Ei nekään meistä :D:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=52lSo-Ylt3g
- retreyrtu
Demonit saavat nauramaan, kaatumaan, sätkyttelemään, käyttäytymään kuin eläimet, kirkumaan. Kun Jeesus tulee hakemaan omansa pois, toivottavasti hyvin pian, mahtaa nauru hyytyä noilta, kun kuulevat tapauksesta.
Nauraminen on luonnollista ja ihmiselle hyväksi, Jumalan luoma asia, mutta kristinuskon ja Jumalan ylistyksen korvikkeena se on valhe ja kauhistus.- RauhanRuhtinastaOotellen
"VOI teitä jotk nyt NAURATTE; sillä TE SAATTE MUREHTIA JA ITKEÄ!" huomautti JEESUS SANASSAAN. (Rk38)
- capiche
RauhanRuhtinastaOotellen kirjoitti:
"VOI teitä jotk nyt NAURATTE; sillä TE SAATTE MUREHTIA JA ITKEÄ!" huomautti JEESUS SANASSAAN. (Rk38)
Nauru on Jumalan luoma normaali reaktio iloon. Jos yrität todistaa lainaamallasi jakeella, että nauru on pahasta, niin olet tietenkin väärässä. Onko nauru hyvä tai huono asia riippuu kokonaan asiayhteydestä ja naurajan motiiveista.
Jeesus puhui lainaamassasi kohdassa jumalattomien ilosta. Et ehkä huomannut, että Jeesus kehottaa samassa luvussa uskovia ei vain nauramaan, vaan peräti hyppimään riemusta. ( Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.)
Raamattu kehottaa monessakin kohdassa juhlimaan, iloitsemaan ja riemuitsemaan. Esim. tässä:
Nehemia 8:
10. Ja hän sanoi vielä heille: "Menkää ja syökää rasvaisia ruokia ja juokaa makeita juomia ja lähettäkää maistiaisia niille, joilla ei ole mitään valmistettuna, sillä tämä päivä on pyhitetty meidän Herrallemme. Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne."
Nauruherätyksen tapaiset ilmiöt ovat sitten toinen juttu. Ne ovat sukua esim. shakers-herätysliikkeen ilmiölle, jossa PH:n läsnäolona pidettiin kontrolloimatonta vapinaa. Tuollaiset ilmiöt herättävät ainakin minussa luontaista vastenmielisyyttä. - Samaatietä
capiche kirjoitti:
Nauru on Jumalan luoma normaali reaktio iloon. Jos yrität todistaa lainaamallasi jakeella, että nauru on pahasta, niin olet tietenkin väärässä. Onko nauru hyvä tai huono asia riippuu kokonaan asiayhteydestä ja naurajan motiiveista.
Jeesus puhui lainaamassasi kohdassa jumalattomien ilosta. Et ehkä huomannut, että Jeesus kehottaa samassa luvussa uskovia ei vain nauramaan, vaan peräti hyppimään riemusta. ( Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.)
Raamattu kehottaa monessakin kohdassa juhlimaan, iloitsemaan ja riemuitsemaan. Esim. tässä:
Nehemia 8:
10. Ja hän sanoi vielä heille: "Menkää ja syökää rasvaisia ruokia ja juokaa makeita juomia ja lähettäkää maistiaisia niille, joilla ei ole mitään valmistettuna, sillä tämä päivä on pyhitetty meidän Herrallemme. Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne."
Nauruherätyksen tapaiset ilmiöt ovat sitten toinen juttu. Ne ovat sukua esim. shakers-herätysliikkeen ilmiölle, jossa PH:n läsnäolona pidettiin kontrolloimatonta vapinaa. Tuollaiset ilmiöt herättävät ainakin minussa luontaista vastenmielisyyttä.Naurua ei tosiaankaan ole Raamatussa liitetty PyhänHengen täyttymisen merkkinä.
- 389734
Profetoimisen lahja ja profetian lahja ovat eri lahjoja ja toimivat eri tavalla.
- capiche
Puhunet profetoimisen lahjasta ja profeetan kutsumuksesta.
- Samaatietä
Tuli merkistä mieleen Joonaan merkki. Mitä Raamatussa sanotaan tuosta?
- Samaatietä
Matt 12 ja Matt 16. Tämä paha sukupolvi!
- Samaatietä
Ja vielä nauramisesta Raamatussa.. sananlaskuissa 1 luvussa on kirjoitettu nauramisesta. Lukekaa ihmeessä! Luvussa 22. mutta Lukekaa koko luku!.
- Samaatietä
Siis jakeessa 22.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603