Finis Finladiae?

Suomen kansan kohtalon hetki oli vuoden 2008 ELOKUU. Silloin piti tapahtua ilmeinen synnin tunnustus tms. sekä minut piti päästää muuttamaan pois siitä kaupungista, jossa vieläkin asun. Jehova sanoi pilkkaajilleen, että on ilmeistä, että Suomea pitää koetella Egyptin 10 vitsauksen kaltaisella vitsauksella. Itse rukoilin: Muistathan Isä kuinka Poikasi rukoili sinulta hartaasti: TULTA MINÄ OLEN TULLUT TUOMAAN MAAN PÄÄLLE JA KUINKA TOIVONKAAN ETTÄ SE JO OLISI SYTTYNYT.

Jeesus sai mitä rukoilin hänen osakseen tulla. Syttyi suuri tulipalo. Ensinnäkin Suomen kansa ja sen kotieläimet annettiin Saatanan haltuun vuoden 2009 alusta, Tuli Fukushiman ydinvoimalaonnettomuus ja syttyi Arabikevät sota. jne.

Isä salli tulen syttyä ja alkaa levitä maapallolla. Mutta on eräs tekijä, jota en itse ottanut huomioon. Kansat olivatkin tyytyväisiä Saatanan hallintovaltaan. Eikä kukaan kääntynyt takaisin Jumalan puoleen, vaan iloitsivat saadessaan olla saatanan alaisuudessa.

2

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottamaani kääntymystä ei milloinkaan tapahtunut, vaan alkoi käydä ilmiesemmäksi, että on selvä raja-aita saatanan omien ja Jumalan palvelijoiden välillä. Ja yllättäen Saatanan omat alkoivat osottautua vahvemmiksi ja Jumalan puoli joukkoineen kävi perin vähäpätöiseksi niin, että alkaa olla syytä kysyä kunpi on kaikkivaltias Saatana vai Jumala?

      Ilmestys 13 toteenkäy. Jerusalemia pakanat tallovat 42 kk ajan jne. Ei käynyt niin kuin itse odotimme , vaan alkoi häämöttää meidän oma tappiomme.

    • Suomi oli jo matkalla täyteen kadotukseen kaikkien silmissä, mutta sitten yllättäen Jehova lievensi näkökantaansa. Hän sanoi, että Suomella on edessä 200 vuoden ahdingo ja tuona aikana ainoa oikea rukous ja mantra on : PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!

      200 vuoden ahdingo on sitä luokkaa, että saattaa Suomen tiede ja tekniikka alkaa hiipua ja pian ollaan 200 vuotta muita jäljessä. Nythän eletään vielä suurta armon aikakautta kun Suomen tiedemiehet saavat tehdä yhteistyötä ulkomaalaisten yliopistojen kanssa.

      200 vuotinen taantuma on ennustettu olevan kovin ankara luonteeltaan. Sitten kun se tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe