Finis Finladiae?

Suomen kansan kohtalon hetki oli vuoden 2008 ELOKUU. Silloin piti tapahtua ilmeinen synnin tunnustus tms. sekä minut piti päästää muuttamaan pois siitä kaupungista, jossa vieläkin asun. Jehova sanoi pilkkaajilleen, että on ilmeistä, että Suomea pitää koetella Egyptin 10 vitsauksen kaltaisella vitsauksella. Itse rukoilin: Muistathan Isä kuinka Poikasi rukoili sinulta hartaasti: TULTA MINÄ OLEN TULLUT TUOMAAN MAAN PÄÄLLE JA KUINKA TOIVONKAAN ETTÄ SE JO OLISI SYTTYNYT.

Jeesus sai mitä rukoilin hänen osakseen tulla. Syttyi suuri tulipalo. Ensinnäkin Suomen kansa ja sen kotieläimet annettiin Saatanan haltuun vuoden 2009 alusta, Tuli Fukushiman ydinvoimalaonnettomuus ja syttyi Arabikevät sota. jne.

Isä salli tulen syttyä ja alkaa levitä maapallolla. Mutta on eräs tekijä, jota en itse ottanut huomioon. Kansat olivatkin tyytyväisiä Saatanan hallintovaltaan. Eikä kukaan kääntynyt takaisin Jumalan puoleen, vaan iloitsivat saadessaan olla saatanan alaisuudessa.

2

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottamaani kääntymystä ei milloinkaan tapahtunut, vaan alkoi käydä ilmiesemmäksi, että on selvä raja-aita saatanan omien ja Jumalan palvelijoiden välillä. Ja yllättäen Saatanan omat alkoivat osottautua vahvemmiksi ja Jumalan puoli joukkoineen kävi perin vähäpätöiseksi niin, että alkaa olla syytä kysyä kunpi on kaikkivaltias Saatana vai Jumala?

Ilmestys 13 toteenkäy. Jerusalemia pakanat tallovat 42 kk ajan jne. Ei käynyt niin kuin itse odotimme , vaan alkoi häämöttää meidän oma tappiomme.

• Suomi oli jo matkalla täyteen kadotukseen kaikkien silmissä, mutta sitten yllättäen Jehova lievensi näkökantaansa. Hän sanoi, että Suomella on edessä 200 vuoden ahdingo ja tuona aikana ainoa oikea rukous ja mantra on : PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!

200 vuoden ahdingo on sitä luokkaa, että saattaa Suomen tiede ja tekniikka alkaa hiipua ja pian ollaan 200 vuotta muita jäljessä. Nythän eletään vielä suurta armon aikakautta kun Suomen tiedemiehet saavat tehdä yhteistyötä ulkomaalaisten yliopistojen kanssa.

200 vuotinen taantuma on ennustettu olevan kovin ankara luonteeltaan. Sitten kun se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe