nuorisopaikka

Jampanapu

Huolestuttaa 14 vuotiaan tytön isänä Spotissa majailevat ulkomaalaistaustaiset nuoret miehet jotka vaanivat nuoria tyttöjä ...niillä kun vain yksi asia mielessä..minun tyttärelleni oli ehoteltu suoraan seksuaaalista kanssakäymistä yhden ulkomaalaistaustaisen pojan(mies) taholta...Siellä kuulemma valvotaan toimintaa ja ikärajakin sinne on..on vain nyt niin että nämä ulkomaalaistaustaiset osaavat kyllä ikänsä valehdella jo suomeen tullessa..Yhden näistä googletin ja hänellä netissä kuvia joissa hänellä kunnon tuuhea parta jo..ja kaiken lisäksi hakee venäläisiltä seurustelupalstoilta seksiseuraa ihan omalla(tekaistulla)nimellä jonka hän myös tänne on ilmoittanut..Olkaahan vanhemmat varovaisia tuon Spotin suhteen..siellä tuo valvonta ihan "retuperällä" kun aikuiset miehet sinne pääsee lapsiemme joukkoon saalistamaan..

17

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen_suvakkitäti

      Hyvä, kun kerroit tämän! Toivottavasti mahdollisimman moni nuoren tytön vanhempi huomaa tämän. Ei taideta hyväksytä tekstaripalstalle , vaikka tarpeen olisi. Kauppakeskukset ovat juuri se paikka, missä nämä "kunniavieraat" kyttäävät. Ja tuntuu, että heille mitä nuorempi tyttö sen parempi! Jokainen, joka vähänkään lukee - nyt jo ihan valtamediassakin - on jo huomannut, miten moni matu (suvakeille mamu) on jo saanut tuomionkin seksuaalirikoksista. Ymmärrän minä nuoria tyttöjäkin; jotkut ananastukathan ovat eksoottisen komeita. Mutta sekin selviää lehtiä lukemalla, että suhteen päättymisenkään jälkeen tytöt eivät saa elää rauhassa.
      Suvakkivanhempienkin tulisi tuo tiedostaa, ja huolehtia tyttäristään!

    • Eihyvä543

      Huolesi on täysin ymmärrettävää ja tuollaisia mamuja kyllä riittää

    • Huolehtikaa_lapsistanne

      Voit laittaa myös palautteen kaupungille. Nimeä siihen ei tarvitse laittaa ja se menee kyllä perille Vapaa-aika ja kulttuuri -kohdan valitsemalla. Olisin itsekin huolissani jos minun tyttäreni kävisi siellä ja olisi nuori. Osaahan noi hurmata...:(

      Mikä sinne Spottiin on se ikäraja? Ja eikö heidän papereitaan tarkisteta? Niin no, se olisi varmaan rasistista toimintaa ja siitä joutuisi hetimiten linnaan!

    • lapsistahuolenpitoa

      Vanhempien tehtävä on vahtia alaikäisiä lapsiaan, sehän asiassa on toimiva ratkaisu.

    • toosihyvääneuvo

      Eli 14-vuotias ottaa iskän tai äiskän mukaan sinne...varmaan joo. Pidätkö omat lapsesi lukkojen takana (vai onko sinulla lapsia)?

      • lapsistahuolenpitoa

        Meillä ei 14 vuotias mene mihinkään nuorisopaikkoihin. Perheitä on monenlaisia, joissain valvonta on vähäisempää, meillä se on kohtuullisen tiukkaa.


    • Nuorenäiti

      Meillä nuori kertoi ulkomaalaistaustaisten huonosta käytöksestä myös ohjaajia kohtaan. Kuullut haistattelua ja huorittelua. Ei suostu enää menemään sinne ja hyvä niin.
      Ikävää, että nuorille järjestetyssä paikassa on tuollaista, eivätkä saa olla rauhassa.

    • KuvatTalteen

      Miehistä kannattaa ottaa hyvälaatuista videokuvaa. Jos ei onnistu sisällä, niin löytynevät varmasti ulkoa tupakoimasta. Ennaltaehkäisee kotimatkalla mahdollisesti sattuvia päällekäymisiä.

      • pikinaama

        Nehän ovat kaikki samannäköisiä, pirusta ne erottaa. Mustia kuin Lemminkäisen tekemät tiet.Ällöttäviä tyyppejä, hyi.


      • Yöäk

        Itse olet.


    • KUVOTTAVAA

      Viime keväänä Aseman koulun ala-asteelta käveli muutama 5-6 luokkalainen koulutyttö kotia päin koulun jälkeen ja 30 vuotiaan näköiset arabi miehet hiljensi autonsa vauhtia ikkunat auki ja vihellyksiä sekä pusutteluja tytöille autosta. Näin omin silmin koko irvokkaan näyn.

    • kempeleenkultasormi
    • wachte

      Miksei täällä saa kertoa Britanniassa tapahtuneista joukkoraiskauksista? Aina joku paskakasa poistaa viestin. Ihme muslimipedarien suojelijoita.

    • Mnnklö

      Huolestuneelle isälle voin kokemuksesta sanoa että usko niihin omiin epäilyihisi.
      Kokemuksesta voin sanoa että ennakoi ja tee vähänkin mitä voit ennenkuin on liian myöhäistä.
      Miehet tulee sellaisesta kulttuurista jossa on toimintatapoja mitä me ei välttämättä voida ymmärtää ollenkaan

    • Mitämuutajäänytväliin

      Miksi aloittaja ei käytä aikaansa tyttärensä kasvattamiseen / ohjaamiseen sen sijaan että kuluttaa sitä nettijutuilla itseään pelottelemalla. Oletettu tyttäresi ei hyödy siitä mitenkään mutta tervehenkisen kasvattajan ohjeilla hän tietää ja osaa asiat niin ettei joudu pulaan.

    • hvnk_nuori

      oon kyllä nähny kun hyvinkään suomalaiset nuoret laittaa ruotuun noita mamuja willan lähellä kun ovat yrittäneet naisia viedä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe