Lentäminen unessa

Lentouni

Lensin unessa huoneessani. Ajattelin että käynpä ulkona mutta seinä vain venyi ja sinkui eikä päästänyt minua läpi. Joskus aikaisemmin lensin unessa ulkona ja ikäväkseni lentämien vain menetti voimansa ja vajosin maahan. Kerran vuodia sitten kuollut ystäväni haki minut ^lennolle^ unessa. Olin reppuselässä, aika hauska. Oletteko lentäneet unessa, siis omin voimin?

5

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kävellyt vetten päälläkin,puhumattakaan lentämisestä,onhan mielyttäväkokemys liitää ilmassa.

• vitu jeeSus

• tinjanevantie kirjoitti:

vitu jeeSus

Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.

• Leijauni

Murkkuiässä lentounet olivat tavallisia. Lensin niissä aina korkealla taivaalla kotitalon lähellä. Nousukiito oli vaivalloinen jos se oli unessa mukana mutta lento oli kevyttä. Rakentelin ja lennättelin silloin leijoja. Kun leijat jäivät hävisivät unetkin vähitellen.

• Tteety

Kun uskoo, että osaa lentää, niin pystyy lentämään. Illalla täytyy haluta lentää ensi yönä, niin se voi tapahtua.

Lentäminen on hauska ja nautinnollinen tapa siirtyä unimaailmassa. Lentäminen, niin kuin mikään muukaan asia, ei ole vaikeaa unessa. Joskus tosin omat mielemme rajoitukset tulevat esteeksi. Unissa se, mitä odotamme tapahtuvan tietoisesti tai tietoisuuden taustalla, tapahtuu. Eli jos uskomme että emme osaa lentää, lentäminen ei onnistu tai se on vaikeaa. Usko siis kykyihisi ja tiedä, että uni on mielesi tuotetta ja näin ollen itsesi hallittavissa haluamallasi tavalla. Kaikki mitä pystyt kuvittelemaan on mahdollista toteuttaa unessa.

http://www.selkouni.fi/Selkouniseikkailut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      372
      1692
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      981
    Aihe