Hei sinä,
Seisoitko kassajonossa ja katsoit toisen ostoksia ja tuomitsit, katsoit mahaa ja tuomitsit, katsoit huutavaa pentua ja tuomitsit. Olit kahvilla tuttuavan kanssa josta sinulla myös löytyy omia likaisia mielipiteitä, mutta avauduit ja kerroit mitä mieltä olet siitä teidän yhdetä tuttavasta, ehkä jopa nauroitte että myrkky menisi paremmin alas. Menit kotiin ja mietit mielessäsi miksi puoliso ei ymmärrä eikä osaa tehdä mitä pitäisi, ehkä jopa huusit ja luettelit mitä vikoja löytyy. Kuuntelit naapureita ja kehitit mielessäsi heistä tarinan, tuomitsit.
Tuliko parempi olo?
Tiesitkö että et ole täydellinen, tiesitkö että sinussa on vikaa?
Meissä kaikissa on vikaa ja me kaikki olemme loppujen lopuksi yksin omissa nahkoissamme ja päämme sisällä vikojemme kanssa. Koita katsoa itseäsi ja ymmärrä, että ehkä se että etsit toisista vikoja tekee sinulle paremman olon kestää omia vikojasi. Miksi sinulla on niin paha olo vioistasi? Kuulitko, kun joku puhui niistä ja ehkä ne sitten vielä nauroivat, entinen puoliso teki sinulle saman listan ja löi oven kiinni, vanhempasi kokivat että et ollut tarpeeksi. Kävelemme kaikki samaa rinkiä, annamme eteenpäin mitä olemme saaneet. Jos vai kykenet.. mieti ja pysäytä jatkumo. Opi kunnioittamaan osia itsessäsi se antaa sinulle raamit, perustan johon voit tukea kun elämä viiltää veitsellä sitä lasta joka sisälläsi asuu aina multiin asti. kehitä itseäsi, motivoi ja nosta toisia sen sijaan että repisit heitä alas. Kun nostat toisia huomaat lentäväsi itse.
Kirjoitin tämän itselleni, niin sinä kuin minäkin ja myrkkymme- vikamme.
Hei sinä arvostelitko toista? Sanoit pahasti?
mustarastass
2
314
Vastaukset
- HyväOloToimii
Ottaako laihdutuskuuri noin hermoon?
- Anonyymi
5.11.22. Huviksen vanhana naisena tuli sivua lukemaan. Itse olet tuomitseva. Olisit ollut itse yläpuolella koko asian.Minä en kuntele tuntemattomien puheita koskaan. En Kyttää muiden ihmiste ostoksia. Tosin kahvilat en istu edes.Itseläni 2 lasta ja heistä jo 6 lasten lasta. Ymärän jos lapsi on känkäränkkä julkiset paikat ja en korviani lotkauta asialle. Itä Helsinki Mutsi 69v.ja todella mummokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1545354
- 1125308
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464982Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302893Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252457- 432114
- 422049
- 231778
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141544Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101486