Hei sinä arvostelitko toista? Sanoit pahasti?

mustarastass

Hei sinä,

Seisoitko kassajonossa ja katsoit toisen ostoksia ja tuomitsit, katsoit mahaa ja tuomitsit, katsoit huutavaa pentua ja tuomitsit. Olit kahvilla tuttuavan kanssa josta sinulla myös löytyy omia likaisia mielipiteitä, mutta avauduit ja kerroit mitä mieltä olet siitä teidän yhdetä tuttavasta, ehkä jopa nauroitte että myrkky menisi paremmin alas. Menit kotiin ja mietit mielessäsi miksi puoliso ei ymmärrä eikä osaa tehdä mitä pitäisi, ehkä jopa huusit ja luettelit mitä vikoja löytyy. Kuuntelit naapureita ja kehitit mielessäsi heistä tarinan, tuomitsit.
Tuliko parempi olo?
Tiesitkö että et ole täydellinen, tiesitkö että sinussa on vikaa?
Meissä kaikissa on vikaa ja me kaikki olemme loppujen lopuksi yksin omissa nahkoissamme ja päämme sisällä vikojemme kanssa. Koita katsoa itseäsi ja ymmärrä, että ehkä se että etsit toisista vikoja tekee sinulle paremman olon kestää omia vikojasi. Miksi sinulla on niin paha olo vioistasi? Kuulitko, kun joku puhui niistä ja ehkä ne sitten vielä nauroivat, entinen puoliso teki sinulle saman listan ja löi oven kiinni, vanhempasi kokivat että et ollut tarpeeksi. Kävelemme kaikki samaa rinkiä, annamme eteenpäin mitä olemme saaneet. Jos vai kykenet.. mieti ja pysäytä jatkumo. Opi kunnioittamaan osia itsessäsi se antaa sinulle raamit, perustan johon voit tukea kun elämä viiltää veitsellä sitä lasta joka sisälläsi asuu aina multiin asti. kehitä itseäsi, motivoi ja nosta toisia sen sijaan että repisit heitä alas. Kun nostat toisia huomaat lentäväsi itse.

Kirjoitin tämän itselleni, niin sinä kuin minäkin ja myrkkymme- vikamme.

2

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväOloToimii

Ottaako laihdutuskuuri noin hermoon?

• Anonyymi

5.11.22. Huviksen vanhana naisena tuli sivua lukemaan. Itse olet tuomitseva. Olisit ollut itse yläpuolella koko asian.Minä en kuntele tuntemattomien puheita koskaan. En Kyttää muiden ihmiste ostoksia. Tosin kahvilat en istu edes.Itseläni 2 lasta ja heistä jo 6 lasten lasta. Ymärän jos lapsi on känkäränkkä julkiset paikat ja en korviani lotkauta asialle. Itä Helsinki Mutsi 69v.ja todella mummokin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe