Painoni on pudonnut viime lääkäri käynnistä 5kg ja minulla on 2 viikon päästä uusi lääkäri käynti ja ne punnistee minut. Rupesin tässä miettimään, että onko kukaan ostanut jotain kalastuspainoja millä sais painon "nousemaan? "
Paino asiaa!!!
4
329
Vastaukset
- prinsessanyt
Rakas ihminen älä huijjaa <3 mun paino putos 9 kg kerran ja en tehny mitää ja jouduin hoitoo , näytin kauhealta luurangolta nyt näytän ihanalta prinsessalta
- 27vantaa
Tarkotatko painon huijausta punnituksessa? Vai haluatko lihota?
No jos haluut lihota niin osta kaikkee läskii roukaa ja syö ne äläkä liiku :D
Mutta jos haluut painon nousemaan punnituksen ajaksi, juo vettä paljon ennen punnutusta laita toppiin tai rintaliiveihin painoja.- hätääntynyt
Anteeksi epäselvä aloitukseni, mutta siis hetkellisesti painon nousemaan punnitusta varten. Paljonko tolla veden juonnilla voi nostaa sitä painoo? Mitä painoja vois just vaik rintsikoihin laittaa?
AP
- Lääkärithaluuauttaa
Ei kannata huijata, ku lääkärit haluu vaan auttaa, ja se on sulle parasta jos ne tietää kaikki faktat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716