Painoni on pudonnut viime lääkäri käynnistä 5kg ja minulla on 2 viikon päästä uusi lääkäri käynti ja ne punnistee minut. Rupesin tässä miettimään, että onko kukaan ostanut jotain kalastuspainoja millä sais painon "nousemaan? "
Paino asiaa!!!
4
312
Vastaukset
- prinsessanyt
Rakas ihminen älä huijjaa <3 mun paino putos 9 kg kerran ja en tehny mitää ja jouduin hoitoo , näytin kauhealta luurangolta nyt näytän ihanalta prinsessalta
- 27vantaa
Tarkotatko painon huijausta punnituksessa? Vai haluatko lihota?
No jos haluut lihota niin osta kaikkee läskii roukaa ja syö ne äläkä liiku :D
Mutta jos haluut painon nousemaan punnituksen ajaksi, juo vettä paljon ennen punnutusta laita toppiin tai rintaliiveihin painoja.- hätääntynyt
Anteeksi epäselvä aloitukseni, mutta siis hetkellisesti painon nousemaan punnitusta varten. Paljonko tolla veden juonnilla voi nostaa sitä painoo? Mitä painoja vois just vaik rintsikoihin laittaa?
AP
- Lääkärithaluuauttaa
Ei kannata huijata, ku lääkärit haluu vaan auttaa, ja se on sulle parasta jos ne tietää kaikki faktat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684