Minä vuonna alkoi Tutkiva Tuomio?
Koskeeko se adventisteja jotka valehtelevat noudattavansa kaikkia 10 käskyä rikkomatta niitä?
Jatkuuko vielä sapattikarusellin pyöritys?
Adv. Tutkivan Tuomion oppi
7
116
Vastaukset
- Valitsenäistä
Haluavatko adventistit että Jumala ampuu niskalaukauksen, johdattaa avantoon tai palelluttaa pastorin p...t?
1. sapatin rikkojille
2. sunnuntain pyhittäjille Kymmentä käskyä ei voi pitää rikkomatta niitä, koska jos rikkoo yhtä käskyä niin silloin on rikkonut kaikkia käskyjä. Vaikka haluammekin pitää käskyt, niin emme voi niitä pitää. Se on vain tosiasia, eikä siitä pääse mihinkään. Sen vuoksihan Jeshua kuoli ristillä meidän syntiemme tähden, jotta meille ei luettaisi synniksi omia syntejämme. Meidän pitää uskoa Jeshuaan. Tämä ei tarkoita sitä, ettei meidän tarvitse pitää käskyjä. Pois se. Tietenkin meidän kuuluu pitää kaikki käskyt, myös sapatin pyhittäminen.
- Ellitjavellitsekaisin
Sinäkin syytät jatkuvasti kristittyjä sapatin rikkojiksi.
Sanoit....sapattihenkseleitä paukuttaen:
#Tietenkin meidän kuuluu pitää kaikki käskyt#
Laki ja evankeliumi ovat eri asioita. Joko noudatat lakia tai rikot sitä.
Valehtelu on syntiä ja syyttäminen sapatin rikkojaksi on syntiä.
Laista ei katoa ppirtoakaan koskee erityisesti omavanhurskaisia sapattilevyn pyörittäjiä.
Kerro miten perustelet että minä olen rikkonut lakia sapattina?
Jumala ei kiellä jumalanpalveluksia muina viikonpäivinä.
- eikötosiaan
Eikö adventismissa ole muuta tarjolla kuin sapattiöyhötystä?
Keskustelun aiheena oli Tutkiva tuomio eikä sapattilaki. - Erokristittyihin
Kristityt eivät sotke lakia ja evankeliumia niinkuin harhaoppiset sapattiöyhöttäjät.
- pyhpyh238478234
Etkä sinä ole kristitty. Olet pelkkä trolli.
Sapatin rikkominen on syntiä niin kuin murhaaminen ja varastaminen. - sapatinpönttöeinarit
Sairasta ja typerää = adventismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213818
- 891890
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681261- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.521007Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849