Että saisin juoda Jeesuksen maljan. Elämäni on sen jälkeen ollut yksinäistä taistelua.
"Jeesus sanoi heille: "Te ette tiedä mitä pyydätte. Onko teistä juomaan sitä maljaa, jonka minä juon? Voitteko te ottaa sen kasteen, jolla minut kastetaan?" 39 "Voimme", he vastasivat. Silloin Jeesus sanoi heille: "Sen maljan, jonka minä juon, te vielä juottekin, ja sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan myös teidät. "
Rukoilin 17 vuotta sitten
6
215
Vastaukset
- Jeesuksenuhririittää
Meidän ei tarvitse onneksi juoda Jeesuksen maljaa, eikä ottaa sitä kastetta, minkä hän otti.
Jeesuksen ristinkuolema oli ainutlaatuinen, eikä sellaista tarvitse kenenkään ihmisen rukoilla; Jeesuksen uhri riittää sinunkin puolestasi.
Antakoon Jeesus sinulle iloa ja onnea elämääsi ja kaikkea sitä hyvää, jonka hän on sinulle varannut.Vaikeutet joita meillä on itsekullakin,on sitä Jeesuksen maljan juomista,joka ei kiellä itseään ei ole minulle sovelias,siinä on melkoinen haaste itsekullekin krititylle.
tammi23 kirjoitti:
Vaikeutet joita meillä on itsekullakin,on sitä Jeesuksen maljan juomista,joka ei kiellä itseään ei ole minulle sovelias,siinä on melkoinen haaste itsekullekin krititylle.
Siis todellisessa maailmassa ei ole kristinuskontaikauskoiselle tarpeeksi vaikeuksia, joten niitä pitää taikauskon kautta hakea lisää?
- jos äyriäisiä tekee mieli, pitää unohtaa osa raamatusta
- jos haluaa pukeutua, täytyy unohtaa osa raamatusta
- jos sairastuu, täytyy unohtaa usko kokonaan ja hakeutua lääkäriin
...
- siiis
Jos odotat sitä malja,, niin se tule tekemään sua Kristuksen kaltainen. Juo ja elää iankaikkisesti. Ei monet. Vain ani harvat löytää sen maljan joka on Jeesus Ristiinnaulittu !! Ole siunattu !!
- siiis
Niin ja sinä Hänessä Ristiin-naulittu . Se oli tuo mahdoton portti jonka läpi vain Kristus kulki ja sinä Hänessä..
- siiis
Zemäs! Sanoo Tähtiportti kun aktivoi madonreiän planeetoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982