Rukoilin 17 vuotta sitten

YksinäinenTaistelija

Että saisin juoda Jeesuksen maljan. Elämäni on sen jälkeen ollut yksinäistä taistelua.

"Jeesus sanoi heille: "Te ette tiedä mitä pyydätte. Onko teistä juomaan sitä maljaa, jonka minä juon? Voitteko te ottaa sen kasteen, jolla minut kastetaan?" 39 "Voimme", he vastasivat. Silloin Jeesus sanoi heille: "Sen maljan, jonka minä juon, te vielä juottekin, ja sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan myös teidät. "

6

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksenuhririittää

Meidän ei tarvitse onneksi juoda Jeesuksen maljaa, eikä ottaa sitä kastetta, minkä hän otti.

Jeesuksen ristinkuolema oli ainutlaatuinen, eikä sellaista tarvitse kenenkään ihmisen rukoilla; Jeesuksen uhri riittää sinunkin puolestasi.

Antakoon Jeesus sinulle iloa ja onnea elämääsi ja kaikkea sitä hyvää, jonka hän on sinulle varannut.

• Vaikeutet joita meillä on itsekullakin,on sitä Jeesuksen maljan juomista,joka ei kiellä itseään ei ole minulle sovelias,siinä on melkoinen haaste itsekullekin krititylle.

• tammi23 kirjoitti:

Vaikeutet joita meillä on itsekullakin,on sitä Jeesuksen maljan juomista,joka ei kiellä itseään ei ole minulle sovelias,siinä on melkoinen haaste itsekullekin krititylle.

Siis todellisessa maailmassa ei ole kristinuskontaikauskoiselle tarpeeksi vaikeuksia, joten niitä pitää taikauskon kautta hakea lisää?

- jos äyriäisiä tekee mieli, pitää unohtaa osa raamatusta
        - jos haluaa pukeutua, täytyy unohtaa osa raamatusta
        - jos sairastuu, täytyy unohtaa usko kokonaan ja hakeutua lääkäriin
        ...

• siiis

Jos odotat sitä malja,, niin se tule tekemään sua Kristuksen kaltainen. Juo ja elää iankaikkisesti. Ei monet. Vain ani harvat löytää sen maljan joka on Jeesus Ristiinnaulittu !! Ole siunattu !!

• siiis

Niin ja sinä Hänessä Ristiin-naulittu . Se oli tuo mahdoton portti jonka läpi vain Kristus kulki ja sinä Hänessä..

• siiis

Zemäs! Sanoo Tähtiportti kun aktivoi madonreiän planeetoille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2284
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1995
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1582
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1498
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1394
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1135
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1094
    Aihe