Jääkö Josh sarjaan

Näinkö.käy

Jääkö tämä kaikille ilkeillyt Josh sarjaan ja ystävyykö Jacobin, Tracyn ja Davidin ja Ericin kanssa?

7

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-pistemies

      Onko tuo se Putinin näköinen poika?

      • pppppppppppppppp

        Hahahahahahaha

        On.


    • heinäkuunpuoliväliä17

      Sarjassa on nähty ja nähdään lyhyempi aikaisia näyttelijöitä. Josh on mukana jossain hässäkässä vielä mutta ei jää. Kun uusia hahmoja otetaan sarjaan pitää hänen liittyä jotenkin johonkin juoneen ja jonkun kautta. Joku voi olla vain muutamia jaksoja ja jotkut 3-6-12kk sopimuksella jonkun juonen takia esim Holly,Pierce ja Ronniekin häipyy pian. Lydiakin vieraili ensin ja sitten otettiin vakituiseksi. Gerry tuli kylään Luckyn kautta ja häntä nähdään pitempään vaikka jo Kartanosta käskettiin pois.
      Chrissie isän tarina tulee vihdoin käsittelyyn.

    • Minulla myös tulee Joshin näyttelijästä mieleen Putin.
      En ole näemmä ainoa. Jotain sellaista venäläistä tuon pojan ulkomuodossa on.
      Hän saattaa hiukan vanhempana, saada actionleffoista kovanaamojen, tai agenttien rooleja.

      • batmani

        Itsekin mietin ketä Josh muistuttaa, mutta onneksi täällä on tarkkaavaisia ihmisiä, Putiniahan hän tosiaan muistuttaa.
        Katselin Onnenpyörä Jethron haastattelua, ja tuli hänestä mieleen, että kun Lachlan vielä hieman turpoaa ja vanhenee, ovat kuin kaksi marjaa


      • pppppppppppppppp
        batmani kirjoitti:

        Itsekin mietin ketä Josh muistuttaa, mutta onneksi täällä on tarkkaavaisia ihmisiä, Putiniahan hän tosiaan muistuttaa.
        Katselin Onnenpyörä Jethron haastattelua, ja tuli hänestä mieleen, että kun Lachlan vielä hieman turpoaa ja vanhenee, ovat kuin kaksi marjaa

        Hyi, Jethro on kaamea.


      • TullLisäksi
        pppppppppppppppp kirjoitti:

        Hyi, Jethro on kaamea.

        Jethro on mahtava!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      125
      1218
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe