Jääkö tämä kaikille ilkeillyt Josh sarjaan ja ystävyykö Jacobin, Tracyn ja Davidin ja Ericin kanssa?
Jääkö Josh sarjaan
7
781
Vastaukset
- ex-pistemies
Onko tuo se Putinin näköinen poika?
- pppppppppppppppp
Hahahahahahaha
On.
- heinäkuunpuoliväliä17
Sarjassa on nähty ja nähdään lyhyempi aikaisia näyttelijöitä. Josh on mukana jossain hässäkässä vielä mutta ei jää. Kun uusia hahmoja otetaan sarjaan pitää hänen liittyä jotenkin johonkin juoneen ja jonkun kautta. Joku voi olla vain muutamia jaksoja ja jotkut 3-6-12kk sopimuksella jonkun juonen takia esim Holly,Pierce ja Ronniekin häipyy pian. Lydiakin vieraili ensin ja sitten otettiin vakituiseksi. Gerry tuli kylään Luckyn kautta ja häntä nähdään pitempään vaikka jo Kartanosta käskettiin pois.
Chrissie isän tarina tulee vihdoin käsittelyyn. Minulla myös tulee Joshin näyttelijästä mieleen Putin.
En ole näemmä ainoa. Jotain sellaista venäläistä tuon pojan ulkomuodossa on.
Hän saattaa hiukan vanhempana, saada actionleffoista kovanaamojen, tai agenttien rooleja.- batmani
Itsekin mietin ketä Josh muistuttaa, mutta onneksi täällä on tarkkaavaisia ihmisiä, Putiniahan hän tosiaan muistuttaa.
Katselin Onnenpyörä Jethron haastattelua, ja tuli hänestä mieleen, että kun Lachlan vielä hieman turpoaa ja vanhenee, ovat kuin kaksi marjaa - pppppppppppppppp
batmani kirjoitti:
Itsekin mietin ketä Josh muistuttaa, mutta onneksi täällä on tarkkaavaisia ihmisiä, Putiniahan hän tosiaan muistuttaa.
Katselin Onnenpyörä Jethron haastattelua, ja tuli hänestä mieleen, että kun Lachlan vielä hieman turpoaa ja vanhenee, ovat kuin kaksi marjaaHyi, Jethro on kaamea.
- TullLisäksi
pppppppppppppppp kirjoitti:
Hyi, Jethro on kaamea.
Jethro on mahtava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291635- 241477
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291405Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1481104
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme8984Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962