Meilahden autokoulu

Tyytymätönasiakas

Autokoulu on täysi paska! Mistään ei inffota mitään ja opettajat epämotivoituneita paskoja! Peruu ajotunnit milloin haluaa mistäkin syystä. En suosittele yhtään kenellekkään. Inssiluvataan syntymäpäivälle ja jostai kumman syystä myöhtästyu kuukauden. Saatana mikä paska!!!

91

12116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älävalitsehalvinta

      Itellä meni kyseisessä autokoulussa ihan hyvin. Opettaja oli mukava ja inssi heti läpi. Tosta informoinnosta oon kyllä samaa mieltä. Missään vaiheessa ei ollut oikeen selvä mitä pitäis tehdä.

      • Anonyymi

        "Itellä meni kyseisessä autokoulussa ihan hyvin. Opettaja oli mukava ja inssi heti läpi."

        ettekö tajunneet, tuo on mainos.


    • Ottaa_päähän

      Miten sait hoidettua asian, itse juuri saman autokoulun listoilla, ja ajo-opettaja perunut helvetisti tunteja, aina ilmoittamatta. Nytten ei edes vastaa. Ajokoulukaan ei vastaa, ja silti lähettivät laskun. Pitääkö tässä oikeasti turvautua johonkin kuluttajalautakuntaan?

      • Ykseukko

        Ei morjens. Ite just tänään vaihdettiin autokoulua kun eivät antaneet ajotunteja ja ajokokeenkin vasta yli 3 viikon päähän. Toisesta koulusta saatiin ajot ens viikolle ja koe 26.3. Todistusta teoriatunneista odotettiin VIIKKO. Nettisivuilla valheellisesti ilmoittavat että heillä toimipiste Järvenpäässä, ja ajotunnit ja koe olis pitäny tehä vantaalla ja malmilla ja simulaattori meikussa. Haistakoot pitkän peen, vaikka halpa olis ollukkin, niin noin paskaa palvelua ei maksaville asiakkaille saa tarjota.


      • Ykseukko
        Ykseukko kirjoitti:

        Ei morjens. Ite just tänään vaihdettiin autokoulua kun eivät antaneet ajotunteja ja ajokokeenkin vasta yli 3 viikon päähän. Toisesta koulusta saatiin ajot ens viikolle ja koe 26.3. Todistusta teoriatunneista odotettiin VIIKKO. Nettisivuilla valheellisesti ilmoittavat että heillä toimipiste Järvenpäässä, ja ajotunnit ja koe olis pitäny tehä vantaalla ja malmilla ja simulaattori meikussa. Haistakoot pitkän peen, vaikka halpa olis ollukkin, niin noin paskaa palvelua ei maksaville asiakkaille saa tarjota.

        Ja ikinä, kertaakaan eivät vastanneet puhelimeen.


    • Tyytyväinen

      Ite sain teoriatunneista todistuksen heti todistuksen kun pyysin, mutta joo postissahan väkisin kestää, se ei taida kuitenkaan liittyä autokouluun. Ja ajotunnit ajettiin kyllä ihan Järvenpäässä ja koekin oli järvenpäässä, opettaja oli todella osaava. Pimeän ajon suoritin siellä paciuksenkaaressa, sen kyllä tiesin etukäteen, että se siellä suoritetaan. Ohjeistuksestakaan en ole ihan samaa mieltä, aina kerrottiin että mitä pitää tehdä ja sain sähköpostilla aina ohjeita että mitä pitää tehdä seuraavaksi. Vaikka ajolupajuttu.

      • Anonyymi

        urpo se todistus printataan autokoulussa! ainii niillähän ei ole varaa printeeriin


    • Tyytyväinenehdottomasti

      Sama mulla! Ajokoe meni reilun kahen viikon päähän, koska se varattiin heti ekoilla tunneilla :D ei se aikasemmin olisi voinut edes olla, paitsi jos olisin ajanut kaikki tunnit heti peräkkäin :D ja se ei olisi ehkä ollut paras tilanne.. Ite en ainakaan pystyisi niin nopeasti kaikkea sisäistämään.
      Tosi hyvä koulu! Ja sujui juuri kuten piti ja sain kyllä aina neuvoakin. Ite tosin laitoin wa:lla viestiä melkein aina, ennen aloittamista soitin pari kertaa ja toisella kerralla en saanut kiinni mutta sitten sieltä soitettiin takaisin melkein heti :D eli en joutunut edes puhelusta maksamaan :D

    • Tyytyväinen

      Puhelimeen vastaavat huonosti, siinä komppaan. Itse laittaisin ensisijaisesti sähköpostia, johon vastavaat aktiivisemmin, kuten sivuillaankin kirjoittavat.
      Täytyy mainita oma positiivinen kokemukseni autokoulusta, vaikka ehtikin jo alkaa raivostuttaa asiakaspalvelupäivystyksen epäaktiivisuus erityisesti puhelimen osalta.
      Olin tyhmänä menossa teoriakokeeseen ilman todistusta, jonka totesin vasta ajovarmassa. Sain mahdollisuuden pyytää autokoulua skannaamaan todistuksen, jotta voin tehdä teoriakokeeni vielä saman päivän aikana. Tunnin päästä sähköpostiini vastattiin, että skannaus onnistuu. Olen erittäin kiitollinen Meilahden autokoulun joustavuudesta, ja kehotan itse kutakin lähestymään heitä ensisijaisesti sähköpostitse.

    • Enmenisi

      En voi itse ainakaan suositella Meilahden autokoulua. Toisilla käy varmasti parempi onni kuin toisilla mutta oma kokemukseni on huono. Opettaja ei keskittynyt täysin työhönsä eikä laittanut tarpeeksi tietoja kurssisivuille. Saattoi olla niin ajatuksissaan että vastasi kysymykseen väärin. Sen takia oltiin kerran eri kaupungeissa kun ajotunti alkoi eikä kurssisivuilta tietenkään löytynyt mitään varmistusta paikasta. Sen lisäsi sinne vasta jälkikäteen.

      Myös "itse koulun" kanssa kommunikointi on hankalaa. Ikinä ei vastata puhelimeen, laskutus-asiat eivät toimineet aina asianmukaisesti; perintäpuolelta saattoi tulla lasku jo maksetusta laskusta koska heille ei kerennyt rekisteröityä että lasku oli maksettu. Vaikka siitä oli jo aikaa. Sairaslomasta huolimatta lähetettiin laskua.

      Eikä voi sanoa kovin selkeäksi oikeastaan muuta kuin teoriatunnit mitkä nekin voi suorittaa toisen koulun kautta netissä. Syynä tähän takkuiluun voi tietysti olla se että firmalla on työntekijöitä liian vähän asiakkaisiin nähden. Who knows.

      • Anonyymi

        Joo tietenki meni hyvä ku on ite se opettaja


    • Anonyymi

      Todella huono asiakaspalvelu en suosittele kenellekään,, veloitti 64 euro kun suoritin netin kautta väärät tunnit yritin kysy niistä tunneista tarviiko minun suorittaa eivät antanut vastausta vastasi vasta kun suoritin tunnit erittäin huono palvelu, puhelimeen eivät vasta koskaan, ryöstävät asiakkaita turhasta VÄLTÄKÄÄ TÄTÄ AUTOKOULUA!

      • Anonyymi

        Mulla ihan eri kokemus, pari viikkoa sitten kortti Meilahdesta, kaikki meni hyvin ja inssi ekalla läpi minimitunneilla (simulaattorikurssi manuaalivaihteisella). Kivat ja osaavat opettajat :) Eiköhän tässä oo ollu ihan omaa sekoiluu pelissä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ihan eri kokemus, pari viikkoa sitten kortti Meilahdesta, kaikki meni hyvin ja inssi ekalla läpi minimitunneilla (simulaattorikurssi manuaalivaihteisella). Kivat ja osaavat opettajat :) Eiköhän tässä oo ollu ihan omaa sekoiluu pelissä.....

        Haha tytär sai POTKUT tuolta, eikä tosiaan ollut mitään sekoilua, muuta kuin heidän puoleltaan. Joutui perumaan pari kertaa itse tunnit, koska oli kipeä. Järkyttävän huonoa palvelua. ÄLKÄÄ KUKAAN VAAN MENKÖ! Onneksi saatiin toinen oikea autokoulu heti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha tytär sai POTKUT tuolta, eikä tosiaan ollut mitään sekoilua, muuta kuin heidän puoleltaan. Joutui perumaan pari kertaa itse tunnit, koska oli kipeä. Järkyttävän huonoa palvelua. ÄLKÄÄ KUKAAN VAAN MENKÖ! Onneksi saatiin toinen oikea autokoulu heti :)

        Meinaat, että oppilas potkitaan pois autokoulusta ihan ilman syytä? Oletko täydellinen urpo? Aika paljon pitää säätää, että potkitaan autokoulusta pois. En oo kovinkaan montaa tapausta kuullut. Sulla on varmasti mahtava tytär ja äiti on ylpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat, että oppilas potkitaan pois autokoulusta ihan ilman syytä? Oletko täydellinen urpo? Aika paljon pitää säätää, että potkitaan autokoulusta pois. En oo kovinkaan montaa tapausta kuullut. Sulla on varmasti mahtava tytär ja äiti on ylpeä.

        Ristiriitaista. Autokoulu joka vain "rahastaa" tuskin kovin helposti potkii asiakasta ulos :D:D:D Aika paljon varmasti säätöä, että rahat ei kelpaa. Varmaan kannattaisi sinne peiliin vain katsoa. Itse suoritin riskientunnistamiskurssin vain, mutta samalla luin kaikkien kurssien ohjeet läpi ihan mielenkiinnosta, ja täytyy kyllä sanoa, että autokoulussa, jossa itse aikanaan ajokortin ajoin, ei todellakaan ollut noin selkeitä ohjeita ajokortin suorittamiseen. Jos ei tajua, niin sitten on varmasti vika muualla. Ja kuinka monessa kohdassa lukee, että sähköpostilla saa aina ja nopeasti vastauksen? Aika monessa. Itse sain aina vuorokaudessa ellen paljon nopeamminkin vastauksen. Ei mitään valittamista. Ja laskukin oli juuri sen mitä pitikin olla (ja mitä ohjeista luin, niin jos ei ajotunteja peru ajoissa tai ei mene paikalle, niin saa laskun, eli moni varmaan tässä ketjussa jättänyt menemättä paikalle, varsinkin kun rahastuksesta puhutaan.). Mutta niinhän se on kaikessa ja kaikkialla.


    • Anonyymi

      Kaikki meni tosi hyvin ja opettaja oli tosi hyvä! Inssi jännitti sikana, mutta opettaja oli tosi rauhallinen ja antoi vielä vikat vinkit juuri ennen ja sain kortin!! Jee! Ehdottomasti suosittelen myös!

      • Anonyymi

        Ajotunnit ajoin meikussa, ajokoe ja tunnit sovittiin kertaistumalta, ja kaikki meni kuten piti. Samasta hommasta olisin maksanut toisessa autokoulussa YLI 300e enemmän. Onneks vaihoin viime hetkellä meilahden autokouluun! Säästin rahaa ja sain ajokortin. Peukku ylös.


    • Anonyymi

      0/5. Jos tiedät mitä autokouluun kuuluu sisältyä ja osaat vaatia palvelun, opetuksen ja toteutuksen oikein niin sitten voi suositella. Jos taas et tiedä mitä sinun tulisi oppia ja miten autokoulun ihan oikeasti pitäisi sujua, niin en suosittele. Ihan naurettavaa pelleilyä. Kannat itse vastuun opetuksen toteutumisesta siten, että saat kortin. Muualla asiat hoituivat loppujen lopuksi paljon helpommin ja hylättyjen inssikertojen jälkeen hinta oli aika sama kuin muissakin autokouluissa paitsi ilman stressiä ja ikäviä kokemuksia.

      • Anonyymi

        100% samaa mieltä sinun kanssa.


      • Anonyymi

        Mihi sinänsä.autokoulua tarvitset. Kun itse kaiken tiedät ja osaat ,opettamisenkin. Kunhan noilla taidoilla pidät huolen,ettet liiku mualla kuin salolla,missä ei muita ajele,ehkä pärjäät ilman opetustakin...


    • Anonyymi

      OMG SIIS TÄNNE EI TODELLAKAAN KANNATA MENNÄ. Ajo-opettaja täysin ammattitaidoton ja epämiellyttävä henkilö ja asiakaspalvelu ala-arvoista. 0/5 ihan oikeesti.

      • Anonyymi

        -5/5


      • Anonyymi

        Taitaa kilpailja laatia tätä moskaa tänne???


    • Anonyymi

      Onkohan nää kehut itse meilahden autokoulun laittamia :D

      • Anonyymi

        On varmasti🤣


      • Anonyymi

        Tuntuu kyllä enemmänkin heidän ihan turhalta mustamaalaamiselta. Meillä neljä lasta on nyt kortin suorittanut, kaikki Meilahden autokoulussa ja tyytyväinen olen itse maksajana ja myös kaikki kortin suorittajat ovat erittäin tyytyväisiä. Alkuun olin yhteydessä useaan eri autokouluun, hintaa selvitin, koska suorittajia meillä niin monta kolmen vuoden sisään. Vaikka paljousalennusta emme saaneet, oli Meilahden koulun hinta kuitenkin ylivoimaisesti kilpailukykyisin. Kysyinkin vielä, kuinka hinta voi olla niin edullinen, eli missä säästetään ja sain niin hyvän vastauksen asiakaspalvelulta, että päädyimme valitsemaan heidät. Onneksi! Nyt kaikilla on ajokortti, eikä koko omaisuus mennyt! Lisäksi saimme todella paljon hyviä vinkkejä mm. siihen liittyen, että milloin koulu kannattaa aloittaa. Ajateltiin selvästi asiakkaan parasta, kuin taas toisessa paikassa sanottiin että heti vaan aloittamaan kun voi eli kun 17v tulee täyteen. Ehdottomasti suosittelen!


    • Anonyymi

      Itse ajoin ajokortin Meikun autokoulussa 2018 ja kaikki sujui hyvin, henkilökunta oli mukavaa ja kaikki sujui ainakin omalla kohdalla hyvin. Yllätyin ehkä näistä palautteista koska itselläni on hyvä kokemus paikasta.

      • Anonyymi

        Vuonna 2018 firman nimi oli Meerimäen siivouspalvelut joka selviää firmarekisteristä


    • Anonyymi

      Ensi viikolla ajokoe ja pikkusen jännittää. Meilahden Autokoulussa olen saanut kyllä hyvin ilmaa siipien alle, joten uskon kokeessa lentäväni.

      • Anonyymi

        Jep sillalta alas


    • Anonyymi

      Nyt täytyy kyllä kommentoida, aloitin itse autokoulun eräässäkin isossa ketjussa. Palvelu oli todella huonoa, kaikki mahdollinen luvataan, mutta mitään lupauksia ei pidetä. Pelkkää rahastusta ja vapaita ajotunteja tarjotaan kuukausien päähän! Lopulta vaihdoin kokonaan MEILAHDEN AUTOKOULUUN, missä myös kaverini oli ja sain heti kaikki ajotunnit ja kaikki meni juuri kuten sanottiinkin. Opettaja oli todella kiva ja sain vihdoin ajokortin. Jos olisin heti alkuun siellä aloittanut, olisin lisäksi vielä säästänyt rahaa ja aikaa, kun ei olisi tarvinnut pelleillä ensin eri koulussa. Ainakin sisko tietää, että mihin kannattaa ensi vuonna mennä ja mihin ei todellakaan!

      • Anonyymi

        Täysin sama kokemus! Tosin harmikseni siirryin meilahteen vasta vähän liian myöhään, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ei varmasti olisi edes koko ajokorttia vielä, jos olisin jäänyt vanhaan autokouluun.


    • Anonyymi

      Meilahdessa olen viihtynyt hyvin. Todella mukava ja rento ope. Olen myös oppinut paljon. Kyllä hinta ja laatu kohtaavat

      • Anonyymi

        Jep oppinut kuinka toiseen ajokouluun siirrytään vai mitä?


    • Anonyymi

      Todella huonoa palvelua. Itse suoritin pelkän riskienhallinta kurssin eikä vaadittavaan 0.5h ajo-opetukseen saa mitenkään vastausta. "Ajo-opettajamme on sinuun pian yhteydessä" ilmeisesti 3 päivää on heidän pian. Sähköposteihin vastaillaan miten sattuu välillä ei ollenkaan

      • Anonyymi

        Mikä sul on hätänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sul on hätänä?

        Sil ei oo hätää ku lopetti Meilahen autokoulun lyhyeen :)


    • Anonyymi

      Opettaja todella mukava ja rento. Sähköposteihin sai aina vastauksen ja opettajan kanssa sujui hyvin yhteydenpito ja tunneista sopiminen. Ei mitään valitettavaa.

      • Anonyymi

        nii ajotunneilla ei tarvii tehä mitään edes ajaa!! kortin voi hommaa toiselta ajokouilulta muttei meilahden autokoululta rahaa saa takaisin


    • Anonyymi

      Tässä jokunen kuukausi sitten tapahtui seuraavaa. Olin suorittanut kaikki diibadaabat ja teoriakokeen. Ajo-ope laittoi viestiä, et mikä pössis, käydäänkö ajamaan. Vastasin, todellakin, oli kiire. Opelta tuli viestiä, tsekkaa webautosta pläni ja kuittaa toimiiko. Eka ajo maanantaina ja ajokoe saman viikon torstaina. Kelasin mitä vittuu, ku frendit on saannu ajon kuukauteen, jos sitäkään muualla. Ei mitää, ajot alko törkeen siistil bilikal ja torstaina oli sitte zetti kouras. Ope oli törkeen rento ja paisko kaikkee paskaa läppää. Opetusta oli joukossa sillee asiallisesti, ettei edes huomannu sitä. Omatoimisuus oli kuulemma tavoitteena. Ajokoe meni ihan sika rennosti, ku oli tottunu vetelee sillee chillisti. Ihan saatanan vahva suositus meikkuu. Kipeen hyvä meininki.

      • Anonyymi

        aika paljon tekstiä meilahden työntekijältä vai onko jo pomo puhumassa?


    • Anonyymi

      Älkää menkö. Opettajat eivät vastaa mokiin viikkoihin ja pistävät inssit 6.00 aamulla. Aivan paska autokoulu. Opetus ja tuki on todella huonoa. On ihan syystäkin halpa autokoulu.

      • Anonyymi

        "Inssit 6.00 aamulla"
        Ihmeellistä, että ne voi siellä autokoulussa järjestää inssejä? Todella ihmeellistä.
        Kaikissa Suomen muissa autokouluissa AJOKOKEEN järjestää Ajovarma, jossa ne tutkinnon vastaanottajat on töissä.
        Ensimmäinen ajokoeaika Ajovarmalla on aamulla klo 8:15

        Joten älä valehtele kello kuuden "insseistäsi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Inssit 6.00 aamulla"
        Ihmeellistä, että ne voi siellä autokoulussa järjestää inssejä? Todella ihmeellistä.
        Kaikissa Suomen muissa autokouluissa AJOKOKEEN järjestää Ajovarma, jossa ne tutkinnon vastaanottajat on töissä.
        Ensimmäinen ajokoeaika Ajovarmalla on aamulla klo 8:15

        Joten älä valehtele kello kuuden "insseistäsi"

        Tarkoitin että 6 aamulla autokoululle ja sieltä suoraan inssiin. Kyllähän se ajotuntikin on käytävä ennen sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että 6 aamulla autokoululle ja sieltä suoraan inssiin. Kyllähän se ajotuntikin on käytävä ennen sitä.

        Sinä varmaankin olet hyväksynyt tämän ajan ajokokeelle vitun hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmaankin olet hyväksynyt tämän ajan ajokokeelle vitun hölmö.

        huihui runkkari onko yksikään oppilas meilahden autokoulun jälkeen inssin läpi?


    • Anonyymi

      Joo, virolainen siivousfirma. Kävin ajotunnit ollessani tukholmassa töissä, inssikin meni pikku kankkusessa.

      • Anonyymi

        jep mäkin vaan printtasin mun ajokortin mut oli vaa toinen nimi eihän se haittaa?


    • Anonyymi

      Minulla kannelmäessä ajo tunti, ei missään lue toimipisteen osoitetta. Ei vastaa puhelimeen eikä asiakaspalvelu vastaa

    • Anonyymi

      En voi suositella tätä autokoulua kenellekkään.Eivät vastaa viesteihin tai puheluihin.Rahat kelpasi mutta sitten ajotuntien varaaminen tyssäsi siihen

      • Anonyymi

        Mitä jos ottaisit yhteyttä opettajaasi ja sopisit ajot? Näin itse tein ja kortti oli nopeasti taskussa. Asia ei tällä foorumilla etene mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ottaisit yhteyttä opettajaasi ja sopisit ajot? Näin itse tein ja kortti oli nopeasti taskussa. Asia ei tällä foorumilla etene mihinkään.

        jos asia ei etene täällä niin eteneekö se mutsisi makuuhuoneessa vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ottaisit yhteyttä opettajaasi ja sopisit ajot? Näin itse tein ja kortti oli nopeasti taskussa. Asia ei tällä foorumilla etene mihinkään.

        Valkkasin Meilahden autokoulun koska aspasta lupasivat että olisi nyt kesälläkin hyvin ajotunteja tarjolla. Kohta mennyt kuukausi enkä oo päässyt ensimmäisellekään ajotunnille, vaikka oon jatkuvasti koittanut niitä sopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkkasin Meilahden autokoulun koska aspasta lupasivat että olisi nyt kesälläkin hyvin ajotunteja tarjolla. Kohta mennyt kuukausi enkä oo päässyt ensimmäisellekään ajotunnille, vaikka oon jatkuvasti koittanut niitä sopia.

        Mihin sinä ajokorttia tarvitset? Käytä dösää idiootti.


    • Anonyymi

      Käyttäkää sitten Kivelä-Hesperian (nyk. HUS Psykiatriakeskus) autokoulua, jos Meilahden autokoulu ei kelpaa.

      • Anonyymi

        firman työntekijät voisvat ensin käydä siellä


    • Anonyymi

      Tuore kokemus Meilahdesta. 1. ajotunnin ja ajokokeen väliseen aikaan meni 8 kokonaista vuorokautta. Ei voi kun kehua. Kiitos opelle!

      • Anonyymi

        Vai oliko tuo mainos.


      • Anonyymi

        "Nopeimmat saavat kortin noin 2-6 viikon aikana ajokorttiluokasta riippuen".

        Olet ennätysnopea jos 1. ajotunnista inssiajoon 8 vrk.


      • Anonyymi

        Mulla sama ja 9 päivää


      • Anonyymi

        8 kokonaista vuorokautta vaihtaa ajokoulua vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nopeimmat saavat kortin noin 2-6 viikon aikana ajokorttiluokasta riippuen".

        Olet ennätysnopea jos 1. ajotunnista inssiajoon 8 vrk.

        Olin tehnyt eka teoriakokeen valmiiksi, sitten aloitin ajotunnit ja ajokoe varattiin opettajan kanssa heti seuraavalle viikolle. Sitten ajettiin kaikki ajotunnit tiiviisti ja sitten ajokokeeseen, eli helposti ehti ekasta ajotunnista ajokokeeseen 8 päivää.


    • Anonyymi

      Tunnen yhden Simon. Se duunas usein oppilaita. Kaveri pysy hyvin pesässä. Huomasin kerran saunassa Simon esinahan olevan violetti. Kysyin asiasta, Simo kertoi vetäneensä kahta oppilasta viikseen samana päivänä. Nuori paisti, kireä paisti.

      • Anonyymi

        Just näin!!


    • Anonyymi

      Meilahden autokoulu! Nopea asiakaspalvelu ja ajotunnit hoitui todella joustavasti! Kiitos opettajalle! Kaverini odottaa toisessa autokoulussa edelleen ajotunteja, vaikka aloitettiin samaan aikaan, onneksi voin itse nyt kuskata häntä! :D

      • Anonyymi

        Sun ajotaidoilla voisit vaikka kuskata tuonpuolleiseen


    • Anonyymi

      Hienosti toimi kaikki Meilahdessa. Hyvä opetus ja hommat eteni tahdilla, mitä halusin.

      • Anonyymi

        Lähde sinne mistä tulitkin


    • Anonyymi

      Hinta ja laatu kohtaavat. Olen tyytyväinen ja suosittelen kaikille.

      • Anonyymi

        naama kiinni


    • Anonyymi

      I H A N järkyttävän huono paikka! Ei opeteta yhtään mitään. Aloin epäillä onko opettajalla itselläkään ajokorttia kun ei osaa vastata kysymyksiini. Tuntuu jatkuvasti häiriintyvän kyselyistäni. Voi itku kun olisin kuuklettanut tän lafkan ennen kuin menin sinne, mut ku kiire saada ajokortti!

    • Anonyymi

      Hinta alhainen ja laatu sen mukainen. En suosittele.

      • Anonyymi

        Ensinnäkin, parasta, että lasku tulee vasta kun on saanut jo kurssia suoritettuakin, eikä niin kuin eräässäkin isossa ketjussa, josta saa tapella että saisi edes rahansa takaisin, kun ajotunteja eivät edes voineet tarjota kuin yli kuukauden päähän!

        Cap autokoulu, ajotunteja saa jonottaa lähemmäksi 2 kuukautta.
        Toinen ketju, taas..Rahojani odottelen edelleen.

        Mutta onneksi meikun autokoulua kiinnostaa myös palvella asiakkaita ja loput ajotunnit ja inssin jonka tarvin järjestyi heti ja nyt kortti taskussa. Kannattaa olla ihan suoraan yhteydessä ja kysyä, jos kysyttävää tai jos kiire saada ajokortti.
        Nopeesti sitä ei ketjuilta saa. Ajotaidot ehtii jo unohtuakin tuntien välissä, sen verran harvoin ajamaan pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin, parasta, että lasku tulee vasta kun on saanut jo kurssia suoritettuakin, eikä niin kuin eräässäkin isossa ketjussa, josta saa tapella että saisi edes rahansa takaisin, kun ajotunteja eivät edes voineet tarjota kuin yli kuukauden päähän!

        Cap autokoulu, ajotunteja saa jonottaa lähemmäksi 2 kuukautta.
        Toinen ketju, taas..Rahojani odottelen edelleen.

        Mutta onneksi meikun autokoulua kiinnostaa myös palvella asiakkaita ja loput ajotunnit ja inssin jonka tarvin järjestyi heti ja nyt kortti taskussa. Kannattaa olla ihan suoraan yhteydessä ja kysyä, jos kysyttävää tai jos kiire saada ajokortti.
        Nopeesti sitä ei ketjuilta saa. Ajotaidot ehtii jo unohtuakin tuntien välissä, sen verran harvoin ajamaan pääsee.

        Onko järkevä haukkua kilpailijaa?


    • Anonyymi

      Meilahdenautokoulu on paskin autokoulu suomessa! Omistajat kortittomia virolaisia ****** jotka varmaan "opettaa" sitä ajoa. Koko firma on virolaisten rahanpesupaja. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN EDES UNISSAAN HARKITÄ TÄTÄ! Allekin kommentteihin tulee varmaan omistajien palautetta kun eivät muuta keksi.

      • Anonyymi

        Vähän taidat luulla itsestäsi liikoja, jos luulet että ketään toi sun rageeminen kiinnostaa :D Kai tiedät, että nuokin tiedot ovat ihan julkista tietoa, siitä vaan tietoja kaivamaan ja etsimään niitä virolaisia?! :D :D


      • Anonyymi

        Puhun itse viroa, olisi ollut kiva saada virolainen opettaja, mutta ei heillä ollut vaikka kysyin erikseen. Vaikka suomea puhuttiinkin ajotunneilla, niin oli ihan paras oli opetaja. Muutenkin kaikki meni todella hyvin, ei mitään valittamista mistään.
        Kaverini on kurssilla Cap autokoulussa ja ajotunteja ei ole vieläkään saanut kuin kolme kappaletta. Opettaja perunut ja kerran ei tullut edes paikalle. Itse sain jo kortin samassa ajassa.


    • Anonyymi

      Näin neljä vuotta myöhemmin liityn tähän keskusteluun. Siis ihan yhtä pihalla olin minäkin että mitä pitää tehdä ja milloin. Onneksi sähköpostiin yleensä vastattiin kattavasti ja sieltä ohjeistusta. Myös nuo kamppanjahinnat tms ihan täyttä roskaa, koska niissä kurssi pitää suorittaa tietyllä aikavälillä ja eihän siinä olisi mitään jos niitä ajotunteja ei aina peruttais ja siirrettäis! Kyllä niinku hommat siellä hoidettiin, mutta jotenki meni hermot palvelun tasoon ja sanotaanko että ajo-opettaja sai mut vaan todella ahdistuneeksi ja jopa pelkäämään ajamista. Ei hän ilkeä ollut, mutta mitään positiivista palautetta ei tullut ja tuntui heti ekasta tunnista alkaen että hän olettaa minun osaavan jo paljon enemmän kuin mitä osasin ja näin olennaiset perusasiat jäi uupumaan... Tietysti jos on jo ajokokemusta taustalla ni tuolla voi olla edullista tms, mutta kyllä lähti autokoulu vaihtoon :/

      • Anonyymi

        Mikset vaihtanut opettajaa, jos et siitä tykännyt.. Mulla oli ihan paras ope ja kannusti ja tuki just hyvin, vaihoin kesken meikkuun, koska sain sieltä ajotunnit sieltä niin paljon nopeemmin, koska tarvin ajokortin nopeesti työtä varten. Nyt ajokoe suoritettu ja ainoa asia mikä harmittaa olis se, että en suoraan mennyt meilahteen. Olisin saanut ajokortin vielä nopeemmin ja olis tullut myös edullisemmaks. Toisessa jonottaisin vieläkin varmasti ajotuntia.


      • Anonyymi

        Vuodelta 2022 samanlainen kokemus Meilahden autokoulusta. Ajotunteja ei saanut riittävän tiheästi, jotta kurssin voisi suorittaa kampanjahintaan. Monta lisäajotuntia päälle, eikä opettaja mainitsekaan inssin ajamisen mahdollisuudesta mitään. Inssin ajaminen kun olisi päättänyt kurssin. Jos kurssi on auki ja kampanja-aika 6/9 kk umpeutuu, joutuu maksamaan rangaistusmaksuna simulaattorituntien "todellisen" hinnan kampanjahinnan pääälle. Ei mitään suoritusmerkintöjä kurssisivulla minkään ajon jälkeen. Opettaja sai minut vain hermoilemaan enemmän, tuntui kovin huolestuneelta siitä, miten kohtelin noviisina autoa.

        Opettaja unohteli, missä oltiin edellisellä kerralla ajettu, ja mikä oli uuden tunnin suunnitelma. Kerran oli ottanut lapsensa takapenkille ajotunnille, mitään etukäteen ilmoittamatta. Kerran unohti peruuttaa ajotunnin, ja usein pyysi tulemaan aiemmin/myöhemmin kuin sovittu "aikatauluongelmien" vuoksi. Opettaja olikin ottanut sivutyön, jonka vuoksi alunperin sovittu iltaopetus ei toteutunut.

        Toinen opettaja merkkasi kurssisuoritukset. Häneltä kuulin, että kaikki opettajat ovat freelancereita ja omat autot autokoulukäytössä. Se selittää toisen open hermoilun autonsa kohtelusta. Toisen open mukaan ainut oikea toimipiste on Meilahdessa, opettajat vain ajavat autoillaan muille "toimipisteille". Eli autokoulu alustataloutena (kuten Uber/Yango/Wolt), tuurilla saat hyvän open, huonommalla et. Laskuttavat innokkaasti rangaistusmaksua siitä, ettei kurssia saanut suoritettua "kampanja-aikana", vaikka syynä se, ettei heiltä saa ajotunteja, tai niitä perutaan. Tuntien perumisesta ym. aikatauluongelmista syyttävät Ajovarmaa, väittävät, ettei sieltä ole saanut inssiaikoja ja se on aiheuttanut ongelmia (vaikka opettaja olisi itse kertonut sivutyönsä olevan syynä).


    • Anonyymi

      Meikussa on kova meno. Minä Kannelmäessä ja ope Meilahdessa. Odottelen 25 minaa ja partanaama tulee paikalle. Ajetaan 30 min ja tänä aikana ”ope” sanoo vasemmalle tai oikealle. Mitään ohjeita, saatikka opetusta ei touhuun kuulu. Ajon jälkeen ei myöskään palautetta. Asiallinen meininki. Edullinen on kyllä.

    • Anonyymi

      Älkääs nyt haukkuko. Meikussa on tyylikkäät ja kauniisti sisustetut harjoittelutilat. Opettajana malboroa vetelevä vitsikäs ukko

    • Anonyymi

      Itselle tuli täysin kusetettu olo. Suosittelen välttämään.

    • Anonyymi

      Otin tyttärelle riskienhallintakolututuksen Meilahden autokoulusta. Kuten jotkut kommentoivatkin, puheluihin ei vastata. Miksi on puhelinnumero, jos siihen ei vastata? Olisi parempi sanoa suoraan, että kommunikointi vain sähköposteilla. Sähköposteilla kommunikointi meni melko asiallisesti - vastaukset tulivat 1 - 2 päivässä ja homma toimi. Laitan tämän palautteen siksi, että olin erittäin tyytyväinen ajo-opettajaan (Tommi Järvinen?, sukunimestä en ole ihan varma). Valitettavasti otin minimiajot opettajan kanssa, koska aiemman kokemuksen perusteella (toinen autokoulu, jossa poika kävi), ajattelin, ettei niistä ole mitään iloa. Tommi kuitenkin teki vaikutuksen heti alussa ja tunnin jälkeen hän antoi tyttärelleni vinkkejä ja hyvää palautetta ja käytti jopa enemmän aikaa, kuin mistä olimme maksaneet. Samoin saimme vinkkejä inssiajoon. Myös tytär antoi positiivista palautetta ja väitti jopa, että Tommi olisi minua parempi opettaja (se ei tosin voi pitää paikkansa :D). Eli suosittelen ainakin Tommia erittäin lämpimästi ajo-opettajana.

    • Anonyymi

      Jos osaat jo ajaa ja tarvitset vain pakolliset tunnit ja suoritukset mahdollisimman halvalla, Meilahden autokoulu on sopiva valinta sinulle. Jos et osaa ajaa ja tarvitset ammattitaitoista opetusta, lämpimästi suosittelen valitsemaan jonkun muun autokoulun.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkansa, koska sieltä autokoulusta on nimenomaan alleviivattu, ettei aikarajat umpeudu, jos kurssiaan vaan suorittaa kokoajan eteenpäin ja jos venyminen johtuu siitä, ettei vaikka ajokoetta saa ajovarmalta ajoissa tai opettajan kanssa aikataulut eivät mene sopivan nopeasti. Sitten on kuulemma eri jos kuukausiin ei ite tee yhtään mitään ja ei ite edistä asiaansa ollenkaan, sitten voi aikaraja täyttyä. Ite tein eteenpäin ja vaikka ajokokeen suoritus venyi yli rajan, niin se ei haitannut, koska etenin. Ja tiedän kyllä, koska kyselin tästä etukäteen, kun ajovarman ajat meni kaikki yli rajan.

    • Anonyymi

      En suosittele kenellekään. Varsinkaan sellaiselle, jolla ei mitään kokemusta autoilusta. Pelkkää rahastusta. Jos olisin itse lukenut ja uskonut kommentteja tästä autokoulusta, olisin säästynyt paljolta. Ihan samoja ongelmia mitä tässä viestiketjussa on monen vuoden ajalta. En ikinä ole kommentoinut mitään yritystä missään julkisesti, mutta nyt oli pakko tulla laittamaan, koska harmittaa niin tämä toiminta ja toivon, että varoitus edes säästää jonkun tältä harmilta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Meilahden autokoulun asiakaspalvelusta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Joudun maksamaan erän sopimuksesta, jote en ole edes allekirjoittanut. Varokaa tätä lafkaa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe