Meilahden autokoulu

Autokoulu on täysi paska! Mistään ei inffota mitään ja opettajat epämotivoituneita paskoja! Peruu ajotunnit milloin haluaa mistäkin syystä. En suosittele yhtään kenellekkään. Inssiluvataan syntymäpäivälle ja jostai kumman syystä myöhtästyu kuukauden. Saatana mikä paska!!!
Ilmoita

Itellä meni kyseisessä autokoulussa ihan hyvin. Opettaja oli mukava ja inssi heti läpi. Tosta informoinnosta oon kyllä samaa mieltä. Missään vaiheessa ei ollut oikeen selvä mitä pitäis tehdä.
Ilmoita
Miten sait hoidettua asian, itse juuri saman autokoulun listoilla, ja ajo-opettaja perunut helvetisti tunteja, aina ilmoittamatta. Nytten ei edes vastaa. Ajokoulukaan ei vastaa, ja silti lähettivät laskun. Pitääkö tässä oikeasti turvautua johonkin kuluttajalautakuntaan?
2 VASTAUSTA:
Ei morjens. Ite just tänään vaihdettiin autokoulua kun eivät antaneet ajotunteja ja ajokokeenkin vasta yli 3 viikon päähän. Toisesta koulusta saatiin ajot ens viikolle ja koe 26.3. Todistusta teoriatunneista odotettiin VIIKKO. Nettisivuilla valheellisesti ilmoittavat että heillä toimipiste Järvenpäässä, ja ajotunnit ja koe olis pitäny tehä vantaalla ja malmilla ja simulaattori meikussa. Haistakoot pitkän peen, vaikka halpa olis ollukkin, niin noin paskaa palvelua ei maksaville asiakkaille saa tarjota.
Ykseukko kirjoitti:
Ei morjens. Ite just tänään vaihdettiin autokoulua kun eivät antaneet ajotunteja ja ajokokeenkin vasta yli 3 viikon päähän. Toisesta koulusta saatiin ajot ens viikolle ja koe 26.3. Todistusta teoriatunneista odotettiin VIIKKO. Nettisivuilla valheellisesti ilmoittavat että heillä toimipiste Järvenpäässä, ja ajotunnit ja koe olis pitäny tehä vantaalla ja malmilla ja simulaattori meikussa. Haistakoot pitkän peen, vaikka halpa olis ollukkin, niin noin paskaa palvelua ei maksaville asiakkaille saa tarjota.
Ja ikinä, kertaakaan eivät vastanneet puhelimeen.
+Lisää kommentti
Ite sain teoriatunneista todistuksen heti todistuksen kun pyysin, mutta joo postissahan väkisin kestää, se ei taida kuitenkaan liittyä autokouluun. Ja ajotunnit ajettiin kyllä ihan Järvenpäässä ja koekin oli järvenpäässä, opettaja oli todella osaava. Pimeän ajon suoritin siellä paciuksenkaaressa, sen kyllä tiesin etukäteen, että se siellä suoritetaan. Ohjeistuksestakaan en ole ihan samaa mieltä, aina kerrottiin että mitä pitää tehdä ja sain sähköpostilla aina ohjeita että mitä pitää tehdä seuraavaksi. Vaikka ajolupajuttu.
Ilmoita
Sama mulla! Ajokoe meni reilun kahen viikon päähän, koska se varattiin heti ekoilla tunneilla :D ei se aikasemmin olisi voinut edes olla, paitsi jos olisin ajanut kaikki tunnit heti peräkkäin :D ja se ei olisi ehkä ollut paras tilanne.. Ite en ainakaan pystyisi niin nopeasti kaikkea sisäistämään.
Tosi hyvä koulu! Ja sujui juuri kuten piti ja sain kyllä aina neuvoakin. Ite tosin laitoin wa:lla viestiä melkein aina, ennen aloittamista soitin pari kertaa ja toisella kerralla en saanut kiinni mutta sitten sieltä soitettiin takaisin melkein heti :D eli en joutunut edes puhelusta maksamaan :D
Ilmoita
Ensimmäisen vaiheen opettaja oli hyvä, viimeisen opettaja täysi rimanalitus. Lihava, hielle haiseva ukko, joka vittuili ja huusi. Ajotunnin lopuksi sanoi, että hän on helvetin kyllästynyt opettamiseen. Sitten ehkä kannattais lopettaa?! Vieläkin tulee kylmänväreet koko ukosta, vaikka aikaa on jo vuosi.
2 VASTAUSTA:
Voi luoja mikä huuhaapalsta, en tiedä miten vahingossa edes eksyin tänne. T: oppilas vuoden takaa ja olen todellakin menossa suorittamaan uuden riskitunnistuskoulutuksen samaan HYVÄÄN autokouluun.
Omaanelämääntyytyväinen kirjoitti:
Voi luoja mikä huuhaapalsta, en tiedä miten vahingossa edes eksyin tänne. T: oppilas vuoden takaa ja olen todellakin menossa suorittamaan uuden riskitunnistuskoulutuksen samaan HYVÄÄN autokouluun.
Riippunee paljon opettajasta, millaisen kokemuksen saa...
+Lisää kommentti
Puhelimeen vastaavat huonosti, siinä komppaan. Itse laittaisin ensisijaisesti sähköpostia, johon vastavaat aktiivisemmin, kuten sivuillaankin kirjoittavat.
Täytyy mainita oma positiivinen kokemukseni autokoulusta, vaikka ehtikin jo alkaa raivostuttaa asiakaspalvelupäivystyksen epäaktiivisuus erityisesti puhelimen osalta.
Olin tyhmänä menossa teoriakokeeseen ilman todistusta, jonka totesin vasta ajovarmassa. Sain mahdollisuuden pyytää autokoulua skannaamaan todistuksen, jotta voin tehdä teoriakokeeni vielä saman päivän aikana. Tunnin päästä sähköpostiini vastattiin, että skannaus onnistuu. Olen erittäin kiitollinen Meilahden autokoulun joustavuudesta, ja kehotan itse kutakin lähestymään heitä ensisijaisesti sähköpostitse.
Ilmoita
En voi itse ainakaan suositella Meilahden autokoulua. Toisilla käy varmasti parempi onni kuin toisilla mutta oma kokemukseni on huono. Opettaja ei keskittynyt täysin työhönsä eikä laittanut tarpeeksi tietoja kurssisivuille. Saattoi olla niin ajatuksissaan että vastasi kysymykseen väärin. Sen takia oltiin kerran eri kaupungeissa kun ajotunti alkoi eikä kurssisivuilta tietenkään löytynyt mitään varmistusta paikasta. Sen lisäsi sinne vasta jälkikäteen.

Myös "itse koulun" kanssa kommunikointi on hankalaa. Ikinä ei vastata puhelimeen, laskutus-asiat eivät toimineet aina asianmukaisesti; perintäpuolelta saattoi tulla lasku jo maksetusta laskusta koska heille ei kerennyt rekisteröityä että lasku oli maksettu. Vaikka siitä oli jo aikaa. Sairaslomasta huolimatta lähetettiin laskua.

Eikä voi sanoa kovin selkeäksi oikeastaan muuta kuin teoriatunnit mitkä nekin voi suorittaa toisen koulun kautta netissä. Syynä tähän takkuiluun voi tietysti olla se että firmalla on työntekijöitä liian vähän asiakkaisiin nähden. Who knows.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Meilahden autokoulu

Autokoulu on täysi paska! Mistään ei inffota mitään ja opettajat epämotivoituneita paskoja! Peruu ajotunnit milloin haluaa mistäkin syystä. En suosittele yhtään kenellekkään. Inssiluvataan syntymäpäivälle ja jostai kumman syystä myöhtästyu kuukauden. Saatana mikä paska!!!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta