Olipa hirveä kokemus, kun huusin yhden kohteen Hagelstamin huutokaupasta. Hakea piti hevon kuusesta ja käydä ensin tiskillä näyttämässä kuitti ja sitten eri rakennukseen hakemaan huuto.
No siellähän se oli, huutamani figuriinit, joista kaksi täysin hajalla. Mitään paperia edes heillä ei ollut antaa pakkaamiseen, joten kassin pohjalle vaan kaikki.
Menin sitten takaisin toimistoon ja kysyin, että mitäs nyt ? Kaksi on sökönä. No, he eivät voi mitään korvata, KOSKA EIVÄT OLE HEIDÄN TAVAROITAAN !!!!!.Mutta käsitellä voivat niin, että tavarat hajoavat. Kauppa olis kuulemma pitänyt purkaa, mutta kun olimme kauempaa ei tietenkään haluttu tyhjin käsin lähteä. Todella vastuuton paikka !!!!!
Tavaraa olen hakenut myös Bukowskilta ja siellä on hieno meininki. On pakkauspaperit, pussit ja laatikot käytössä.
EI IKINÄ ENÄÄ HAGELSTAMILLE, käsittelevät toisten tavaroita kuin arvotonta sontaa.
Hegelstam huutokaupat
4
250
Vastaukset
- SuloVilen
Helvettiäkö tuollaista vanhaa krääsää hankkimaan. Jos haluat todella arvokasta tavaraa, niin käynti Tuurin kyläkaupassa kannattaa, sieltä saa arvotavaraa ja halavalla.
- Rettajanookero
Veliseppä tekee taidetta Lempäälässä ja tuurinhinnoin👴🏿🐀
- syvästi_huolestunut
Voi että:))) Provojen taso vaan laskee.....
- PummiSetä
Vermon hevosmiehet myyvät taidetta.
Suoraan pakun takaluukusta.
Kättä päälle ja käsirahaa,kauppa on se mikä kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312673Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182096Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232090- 761705
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201679Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671540- 1271294
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201141Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231110- 571000