Olipa hirveä kokemus, kun huusin yhden kohteen Hagelstamin huutokaupasta. Hakea piti hevon kuusesta ja käydä ensin tiskillä näyttämässä kuitti ja sitten eri rakennukseen hakemaan huuto.
No siellähän se oli, huutamani figuriinit, joista kaksi täysin hajalla. Mitään paperia edes heillä ei ollut antaa pakkaamiseen, joten kassin pohjalle vaan kaikki.
Menin sitten takaisin toimistoon ja kysyin, että mitäs nyt ? Kaksi on sökönä. No, he eivät voi mitään korvata, KOSKA EIVÄT OLE HEIDÄN TAVAROITAAN !!!!!.Mutta käsitellä voivat niin, että tavarat hajoavat. Kauppa olis kuulemma pitänyt purkaa, mutta kun olimme kauempaa ei tietenkään haluttu tyhjin käsin lähteä. Todella vastuuton paikka !!!!!
Tavaraa olen hakenut myös Bukowskilta ja siellä on hieno meininki. On pakkauspaperit, pussit ja laatikot käytössä.
EI IKINÄ ENÄÄ HAGELSTAMILLE, käsittelevät toisten tavaroita kuin arvotonta sontaa.
Hegelstam huutokaupat
4
247
Vastaukset
- SuloVilen
Helvettiäkö tuollaista vanhaa krääsää hankkimaan. Jos haluat todella arvokasta tavaraa, niin käynti Tuurin kyläkaupassa kannattaa, sieltä saa arvotavaraa ja halavalla.
- Rettajanookero
Veliseppä tekee taidetta Lempäälässä ja tuurinhinnoin👴🏿🐀
- syvästi_huolestunut
Voi että:))) Provojen taso vaan laskee.....
- PummiSetä
Vermon hevosmiehet myyvät taidetta.
Suoraan pakun takaluukusta.
Kättä päälle ja käsirahaa,kauppa on se mikä kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243236
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1992925Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711931Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581544- 1131321
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481211Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1561040
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33970- 43834