Hegelstam huutokaupat

Olipa hirveä kokemus, kun huusin yhden kohteen Hagelstamin huutokaupasta. Hakea piti hevon kuusesta ja käydä ensin tiskillä näyttämässä kuitti ja sitten eri rakennukseen hakemaan huuto.
No siellähän se oli, huutamani figuriinit, joista kaksi täysin hajalla. Mitään paperia edes heillä ei ollut antaa pakkaamiseen, joten kassin pohjalle vaan kaikki.
Menin sitten takaisin toimistoon ja kysyin, että mitäs nyt ? Kaksi on sökönä. No, he eivät voi mitään korvata, KOSKA EIVÄT OLE HEIDÄN TAVAROITAAN !!!!!.Mutta käsitellä voivat niin, että tavarat hajoavat. Kauppa olis kuulemma pitänyt purkaa, mutta kun olimme kauempaa ei tietenkään haluttu tyhjin käsin lähteä. Todella vastuuton paikka !!!!!
Tavaraa olen hakenut myös Bukowskilta ja siellä on hieno meininki. On pakkauspaperit, pussit ja laatikot käytössä.
EI IKINÄ ENÄÄ HAGELSTAMILLE, käsittelevät toisten tavaroita kuin arvotonta sontaa.

4

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuloVilen

Helvettiäkö tuollaista vanhaa krääsää hankkimaan. Jos haluat todella arvokasta tavaraa, niin käynti Tuurin kyläkaupassa kannattaa, sieltä saa arvotavaraa ja halavalla.

• Rettajanookero

Veliseppä tekee taidetta Lempäälässä ja tuurinhinnoin👴🏿🐀

• syvästi_huolestunut

Voi että:))) Provojen taso vaan laskee.....

• PummiSetä

Vermon hevosmiehet myyvät taidetta.
      Suoraan pakun takaluukusta.
      Kättä päälle ja käsirahaa,kauppa on se mikä kannattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2673
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2096
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2090
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      76
      1705
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1679
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1540
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      127
      1294
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1141
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1110
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      57
      1000
    Aihe