Anaaliyhdyntä parasta kuivana

Perseen-vetäjä_ax

Jos vaan anaalin antajan paikat kestää ottaa vastaan kuivaa kullia

12

1410

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin totta! Parasta :)

    • Aluksi kyllä sattuu. Mutta jos toiset tykkää niin...

      • En työnnä. Annan muiden tehdä sen.


      • Peruutin osallistumisen kun tuli äkillinen vatsa infulenssa. Niin oli jo heti muuta soittamassa kun ripulianaali on niin kiinnostava.


    • Jarilit

      Kyllä näin on

    • sdgfvsxf

      kuvana se olla pittää

    • kuivana.porraskäytävään

      Anaaliyhdynnässä pitää aina olla riittävästi liukkaria, jos ei tarkoituksellisesti halua tuottaa kipua ja haavaumia pantavalle. Tutuilla on kokemuksia yllättäen-kuivana-kakkoseen miehistä. Tuskanhuudon jälkeen sellainen mies lentää saman tien vaatteineen porraskäytävn puolelle eikä takaisin ole tulemista.

      Panijalla itsellään on frenulumin repeäminen lähellä jos mennään ilman liukkaria.

      • Oli outoa kun ripuli toi liukkauden omasta puolestani.


      • ruippaleikistäkipu
        virtasenposti kirjoitti:

        Oli outoa kun ripuli toi liukkauden omasta puolestani.

        Ruoassa olleet sulamattomat karkeat aineet on siinä mukana eli ei ihme jos tulee ruippaleikistä paikat kipeäksi.


      • ruippaleikistäkipu kirjoitti:

        Ruoassa olleet sulamattomat karkeat aineet on siinä mukana eli ei ihme jos tulee ruippaleikistä paikat kipeäksi.

        Jotkut tykkää kunhan on vain jotain mitä kirnuta.


    • väkisin96

      Itse oon kokenu parhaaksi sen, että mies ensin panee mua kurkkuun, syvälle ja pitkään jolloin kuolaa valuu suusta pitkin kasvoja, rintoja ja koko kroppaa... Kun on tyytyväinen niin käännyn ympäri, peppu pystyyn, naama syvälle tyynyyn ja levitän pakarat jolloin syljestä litimärkä kulli pääsee sisään. Mut tosiaan vaatii aika ankaraa kurkkupanoa, että sylkeä on tarpeeksi ja riittää liukasteeksi. Ja koska anaali on sen verran tiukka, niin pitää aika voimalla runtata ekalla työnnöllä et antaa periksi :D Mut ai että, tuntuu kyllä aivan taivaalliselta! Nautin muutenkin kivusta ja kovista otteista, et ei joku liukkarin levittely ja milli kerrallaan sisään sopis mulle. Harmi kun yllättävänkin moni mies ei tähän suostu.

    • Jhyukbh

      Exän kanssa kun muinoin kokeiltiin peppuseksiä, niin ei tultu edes ajatelleeksi, että pitäisi käyttää liukkaria. Jälkeenpäin miettinyt, että olisi varmaan ollut paljon helpompaa kuin ilman. Ainakin sisään työntyminen oli todella hidasta sentti kerralla syvemmälle. Kun sitten sai kalun kokonaan sisälle niin muistaakseni paneminen sujui ihan ok ja kun vaihdettiin asentoa että tyttöystävä kävi makuuasennosta kontalleen niin muistaakseni kalu meni uudestaan suht helposti sisään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe