Jos vaan anaalin antajan paikat kestää ottaa vastaan kuivaa kullia
Anaaliyhdyntä parasta kuivana
12
1437
Vastaukset
Niin totta! Parasta :)
Aluksi kyllä sattuu. Mutta jos toiset tykkää niin...
Peruutin osallistumisen kun tuli äkillinen vatsa infulenssa. Niin oli jo heti muuta soittamassa kun ripulianaali on niin kiinnostava.
- Jarilit
Kyllä näin on
- sdgfvsxf
kuvana se olla pittää
- kuivana.porraskäytävään
Anaaliyhdynnässä pitää aina olla riittävästi liukkaria, jos ei tarkoituksellisesti halua tuottaa kipua ja haavaumia pantavalle. Tutuilla on kokemuksia yllättäen-kuivana-kakkoseen miehistä. Tuskanhuudon jälkeen sellainen mies lentää saman tien vaatteineen porraskäytävn puolelle eikä takaisin ole tulemista.
Panijalla itsellään on frenulumin repeäminen lähellä jos mennään ilman liukkaria.- ruippaleikistäkipu
virtasenposti kirjoitti:
Oli outoa kun ripuli toi liukkauden omasta puolestani.
Ruoassa olleet sulamattomat karkeat aineet on siinä mukana eli ei ihme jos tulee ruippaleikistä paikat kipeäksi.
ruippaleikistäkipu kirjoitti:
Ruoassa olleet sulamattomat karkeat aineet on siinä mukana eli ei ihme jos tulee ruippaleikistä paikat kipeäksi.
Jotkut tykkää kunhan on vain jotain mitä kirnuta.
- väkisin96
Itse oon kokenu parhaaksi sen, että mies ensin panee mua kurkkuun, syvälle ja pitkään jolloin kuolaa valuu suusta pitkin kasvoja, rintoja ja koko kroppaa... Kun on tyytyväinen niin käännyn ympäri, peppu pystyyn, naama syvälle tyynyyn ja levitän pakarat jolloin syljestä litimärkä kulli pääsee sisään. Mut tosiaan vaatii aika ankaraa kurkkupanoa, että sylkeä on tarpeeksi ja riittää liukasteeksi. Ja koska anaali on sen verran tiukka, niin pitää aika voimalla runtata ekalla työnnöllä et antaa periksi :D Mut ai että, tuntuu kyllä aivan taivaalliselta! Nautin muutenkin kivusta ja kovista otteista, et ei joku liukkarin levittely ja milli kerrallaan sisään sopis mulle. Harmi kun yllättävänkin moni mies ei tähän suostu.
- Jhyukbh
Exän kanssa kun muinoin kokeiltiin peppuseksiä, niin ei tultu edes ajatelleeksi, että pitäisi käyttää liukkaria. Jälkeenpäin miettinyt, että olisi varmaan ollut paljon helpompaa kuin ilman. Ainakin sisään työntyminen oli todella hidasta sentti kerralla syvemmälle. Kun sitten sai kalun kokonaan sisälle niin muistaakseni paneminen sujui ihan ok ja kun vaihdettiin asentoa että tyttöystävä kävi makuuasennosta kontalleen niin muistaakseni kalu meni uudestaan suht helposti sisään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618