Hierontaa kaipaan.

kirstens

Eli nyt vinkit jakoon. Kroppa ja etenkin selkä/niska/hartia-alue on aivan tukossa töistä ja tarvitsisi kipeästi hierontaa. Nyt ehdottoman hyvät (ja mielellään tietenkin mahdollisimman edulliset) hierojat

32

3303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rulge

      Thaihieronnan juuret johtavat itse asiassa Intiaan, josta se onkin saanut ayurvedisia ominaisuuksia ja tuo kirsti maan paras tekemään mitä käsketään.

      • Kirstu

        Minulle on ihan yhdentekevää, onko asiakas alasti vai ei seksuaaliselta kannalta. Hieronnan kannalta olen sanonut asiakkaille, että riisukaa täysin alasti, koska silloin voi hieroa kaikki paikat ihan luontevasti läpi.


      • Tusmainen

        Haluan et olet 65v (mitä kyllä vakavasti epäilen) niin mä voin hieroo jos sinä vastapalveluksena hierot minut myös loppuun asti...ja vaimo katselee.


      • Munavodkaa
        Kirstu kirjoitti:

        Minulle on ihan yhdentekevää, onko asiakas alasti vai ei seksuaaliselta kannalta. Hieronnan kannalta olen sanonut asiakkaille, että riisukaa täysin alasti, koska silloin voi hieroa kaikki paikat ihan luontevasti läpi.

        Missä on se vanha akka mikä hieroi minua sieltä ja täältä ja taitaa olla jo eläkkeellä


      • Tavallista

        Panin merkille oviseinällä pienitehoisen sähköpatterin, joka oli säädetty 22 asteeseen. Vuoteen ... Vuoronumero 14 kilahti. Hieroja oli kiva, vanha, tavallinen nainen. Selkää ja pakaroita ... Kävin useita vuosia hierojalla joka otti samalla påskeen, kaipaan vieläkin niitä hurjaita otteita.


      • Kirsti70

        Se on meinaan aika työlästä ja silloin on rentous kaukana. Totuuden nimessä on sanottava, että kyllä mulla on tehnyt mieli pussitta sitä hierojaa.


    • Alatoopii

      Oltiin odotusaulassa äiskän kanssa ja siellä hierojan huoneessa oli joku mies, eli edellinen asiakas lähdössä. Se ovi oli auki ja ne jutteli sen hierojan kanssa ja se kuului sinne aulaan. Se mies sanoi sitten että ''joo pakaralihakset on ollu aika jumissa'' Äiskä kattoi mua sellasella ilmeellä että meinais revetä nauruun. Ja minä tyrskähdin kovaa vahingossa ja kuiskin sen miehen pakaroista jotain ja äiskä hyssytti että se kuulee mut en usko että se kuuli kun oltiin sen verran kaukana

      • Nuorehkoo

        Nyt olis hyvin tarpeen kun istunut autossa koko viikonlopun ja jalat ramppaa.


    • Terttutertussa

      Aikoinaan vankkareilla oli yks vanhempi nainen teki työnsä kun vaan maksoi muutaman setelin lisää.

      • Anonyymi

        Tottakai setelit kelpaa kun ukko työttömänä.


    • Omakotit

      Kävin viime keväänä kuhmalahdessa intiimihierottavana (liekö sama hieroja). Kokemus oli mieleenpainuva. Nainen asetteli minut kylpyhuoneessa olleelle hoitopöydälle mahalleen ja nilkkaotteella levitti jalat hieman haralleen.

      • koitusinterrutkus

        Jalat haralleen... ja? Mitä se sinne sun ahteriin oikein tunki? Nyrkin, älykännyn, hevosen?


    • kohsamui

      Ota kuule lento Bangkokiin,niin sulla voi olla kerrottavana jotain kuulumisia näille palstoille.Saat varmasti joka sortin hierontaa, joka paikkaan.Vai meneekö "matti kukkaroon tai "pupu pöksyyn"?

    • Kirnauski

      Hieron halvalla. Ei paikkaa minulla. 50e puoli tuntia

    • Kallenposki

      No nyt kävi nii, et penikseni tärähti seisomaan kesken hieronnan, eikä millään suostunut laskemaan päätään, vaikka mitä ajattelin. Ei uskaltanut hieroja koskea juurikaan polvien yläpuolelle

      • yleisö.kasvaa

        Jaa se olet sinä. Tilanteesta on nääs kuva julkaistu netissä. Hyvin näkyy naamasi, ja se aika pieni peniksesi.


    • Jormakas

      Hyvä yhdistelmä on kieltämättä vanhempi nainen ja nuorempi mies! Olen itse sinkku mutta sen verran näköä vissiin löytyy että nuo vanhemmat varatut naiset tuntuvat tulevan aina iholle. Ovat varmaan keskenään kertoneet toisilleen että tuossa hyvä pano ja aina valmis

      • Munaliisa

        Kuka täti vois hieroa minua kun niin kutittaa.


    • Voikirstikristus

      Joko vaimosi tietää et olet homo ja saatko tyydytystä kun touhuat siinä kun vaimosi nukkuu?

    • Uskovainenakka

      Mulla oli kortonki varattu mukaan ja rullasin sen vanhan tädin silmien nähden päälle ja hän sai vihdoinkin koskettaa gullia Itse pano oli hankalaa kun gulli oli iso ja lillu valtava mutta olimmehan saunaliukkaita.

      • nimierkkimerkki

        Mitäs hankalaa siinä sitten oli jos toosakin oli kuin ladon ovi.

        Mutta seksinovellien osasto on kyllä toisaalla...


    • injection

      Kirst on hyvä hieromaan kun vaan sovitaan rahasta ja nautinto huikea.

    • Pettteri

      Firman juhlissa sain kunnolla tuota naista.

    • Vanhanarttu

      Nyt on paikat jumissa ja ois hyvä saada siltä pesää ja hierontaa.

    • Kirsupalo

      Haluan siis oikeaa Thai-hierontaa, enkä hae mitään eroottista hierontaa.

    • Kirki

      Saako orgasmin kun käy?

    • Voikristus

      En pidä siitä, että mieheni käy siellä ja hän tietää sen. Näin kerranhierontapaikan työntekijän tosi pienessä mekossa ja korkeissa korkkareissaan rivitalon edessä. Väkisinkin herää epäilys hieronnan "laadusta".

    • Prinssinakkipekka

      "Mulle on ilmaantunut isohko ulkoinen peräpukama ja ... Kun sitä pehmittää ja hieroo, niin se hyytymä alkaa pikkuhiljaa antamaan periks ja voisitko sinä tai joku hieroa ne kuntoon kun niin sattuu kun istuu työssään.

    • lumppeli

      10 minuutin jälkeen iäkäs nainen alkoi hieromaan nivusia niin, ettei voinut olla alkamatta stondaamaan.

    • Muts

      Tuskin se hierottavia naisia haittaa, sillä he eivät näe miehen seisokkia. On ihan normaalia ja tervettä, että miehellä seisoo naista hierottaessa.

    • Anonyymi

      Tuskin tuo ahtin rouva osaa kun rahastaa.

      • Anonyymi

        Kuka ny Helvata haluaa satavuotiasta siihen keissiin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe