Aapeli vielä naimisissa. Huh, että kehtaa. Kuka uskaltaakaan. Ja tuo Mauno. Ihan joku haihattelijan tyyli. Mutta katotaan nyt mitä seuraa.
Ei taida saada
7
1161
Vastaukset
- Katoin.läpi
Mitä tän viestin aloittaja horisee? Missä sanottii et Aapeli olis naimisissa?
- dljfldjslfjlds
7lehti tiedottaa tuossa vieressä.
- fjfjdlflsjl
Tuo Mauno oli kyllä tyyliltään sellainen "neiti", että en huolisi oli sitten pieni taikka paksu kooltaan itse!
- Rouwaroitter
Mauno = Nakke Nakuttajan kaksoisolento , ääntä myöten !!!
- eldjvnsori93nfk
Melkein arvaan että Mauno ihastuu Saritaan, totta mooses. Ja kohta rytisee... 2 haihattelijaa tosin sattuvatkin hyvin yhteen. Onko näistä maajussi ohjelmista muutenkaan syntyny juur mitään kestävää.
- ajfljdlfjd
Maunosta ja Maunon morsianehdokkaista sitä nyt tällä kaudella vasta juttua syntyykin LoL. Menee jo vähän vitsin puolelle koko Mauno...
- ihailija
Mauno on tosi viksu mies.Olen samalta kylältä-ottasin heti jos huolis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876