Kauhajoella vaikuttaa Kauhajoen Keskustaseuran nimellä esiintyvä järjestö. Kaikkien kauhajokisten on syytä varoa tätä järjestöä ja sen edustajia. Järjestö on erittäin vaarallinen. Sen jäsenillä on yhteyksiä johtaviin poliitikkoihin, joiden tiedetään aiheuttaneen suurta vahinkoa koko yhteiskunnalle. Kaikkien kunniallisten ja oikeudentuntoisten kauhajokisten olisi estää tämän järjestön toiminta Kauhajoella.
Keskustaseura erittäin vaarallinen kauhajokisille
12
654
Vastaukset
- kepulaisen--
kepulaisen tunnistaa lähinnä kravatista paikassa kuin paikassa vaikka etelänavalla
- SyväKeskusta
Syvä keskustalaisuus on saatava laissa tuomittavaksi teoksi!
- keskustalaisuus-
Keskustalaisuus on olemassa lähinnä kravattiteollisuuden tukemiseksi
- eiKEPU
Voi lapsiriepuja!!
- äölkh
voi kun ootta lapsellisia !
- Kokokoulunkäyny
Niin nämähän on niitä peruskoulun 9:n luokan kesken jättäneitä, jokka elää sossurahoolla:=
- Valtuustoehdokkaan
aloitus on poliittista uraa suunnittelevalle säälittävän huono.
- varokaa_tätä_miestä
myllis on haitallinen keskustalaiselle aateliikkeelle varokaa tätä miestä
- vesurikylärules
Onko tämä Keskustaseura sama kuin aakkosaseman pyöreän pöydän parlamentti ?
- seonsalaasuus--
myllis_seppo kirjoitti:
Yhteyksiä varmasti on.
Salasana "moomma päättäny"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214658Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861248Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921077Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966