Maallistuminen on edennyt Yle Radio 1:n ohjelmissa, kun ennen klo 8.00 uutisia ei olekaan aamuhartaus, vaan jo klo 7.30 alkava, puolitoistatuntiseksi pidentynyt Ykkäsaamu (välissä uutiset). Klo 7.50 aamuhartaus on varhentunut alkamaan klo 7.15. Sen jälkeen, ennen Ykkäsaamua, ohjelmakartassa on Päivän mietelause, klo 07.25. Päivän mietelause on edelleen ohjlemakartassa myös klo 11.57.
Näin kartalla. Käytännössä en ole kuunnellut maanantaina alkaneella uudella paikalla tulevaa aamun Päivän mietelausetta. Oletus on, että se on uskonnollisesti sitoutumaton ja irrallaan aamuhartaudesta.
Havaintoja, kokemuksia?
Onko aamun Päivään mieteluse sama, joka esitetään klo 11.57?
Päivän mietelause ennen Ylen 1n Ykkösaamua
8
167
Vastaukset
- Kuulija.huom
Olivat saaneet palautetta, että musiikkia on klo 7-8 välissä liian vähän... Säätöä?
- Kuulija.lis
Päivän mietelauseen tulo aamuun on hyvä, oikeasuuntainen uudistus.
- Kuulija.huom
Musiikkia vähän lisättiin.
- a.matsoni
Noiden hartausohjelmien kuuntelijamäärät on aika heikkoja ja arvatenkin koko ajan laskusuunnassa. On mulla himassa nuo kuuntelijaluvutkin YLE:n radion ja TV:n uskonnollisille ohjelmille ihan paperilla. Niissä ei todellakaan ole hurraamista. Kuinka kauan ja kuinka pienelle jengille niitä kehdataan vielä lähettää? Missä tulee raja vastaan.
Onko siis osin jo tullutkin? (Aloitukseen viitaten)Täysinhän YLE ei voi niiden lähettämistä lopettaa ennen kuin siltä poistetaan lain määräämä velvoite lähettää hartausohjelmia. Jospa YLE toisi asiaa esille itse eduskunnan suuntaan, kun älyävät ettei hartauksille riitä kuuntelijoita.
- 00000000000000000000000
Yksikin kuuntelija riittää.
- Kuulija.huom
Tänään 13.4. klo 06.56
Päivän mietelause: Katkelma Hannimari Heinon ja Kristiina Wallinin teoksesta Puutarhakirjeitä - Kiittäen
Ihan hyvä, että ennen klo 8.00 radiouutisia ei tarvitse kuunnella aamuhartautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852