Suomessa ei osata tehdä kunnollista vessapaperia jossa hintalaatusuhde on kohdallaan. Suomi on metsätalousmaa ja luulisi että hyvää vessapaperia osataan tehdä pienemmäläkin katteella.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005603033.html?ref=rss
Ei osata tehdä WC-paperia
6
614
Vastaukset
- taatelin.tallaajat
Suomi on banaanivaltio ei ole enää nokiaveturia.
Velka kasvaa kasvamistaan ja kiitos kuuluu löysäperäiselle ja erittäin kalliille maahanmuuttopolitiikalle.
Paperi = "banaani" tuskin pelastaa.- PerätLöysällä
Eikös sitä vessapaperia nimenomaan kulu paljon silloin jos on löysäperäinen?
- panzer59
Kun nykyään on pönttölöissä letkusuihku, niin ensin sitä paskarööriin ja liikavesiroiskeet rätillä pois ja vasta sitten paprulla testaus että paskarööri on kelvollinen kalsareihin! stalingrad hans...
- VIHREÄposliinipytty
WC paperi saastuttaa järviämme ja luontoa.
WC- paperitehtaat vaikuttavat ilmastonmuutokseen haitallisesti.
Tehtaista on myös hajuhaittoja lähiympäristölle.
Tehtaat kamalia energian haaskaajia ja kuljetukset tarvitsevat paljon fossiilisia polttoaineita.
"Laadukkaan" vessapaperin tähden. - dfkljdljfl
Ei kai sitä wc-paprua enää mahdeta Suomessa tehdäkään pian, kun kaikki puut ja sellu ym. myydään kiinalaisille!
- Anonyymi
nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013